۱۰۶۵۹۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توضیح سرپرست ذوب‌آهن درباره ابتلای بازیکنان به کرونا

سرپرست ذوب‌آهن گفت: مسئولان شهرخودرو به این فکر نمی‌کنند که سلامت بازیکنان خودشان هم در خطر است و فقط دنبال این هستند که بیایند، سه امتیاز بگیرند و بروند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست ذوب‌آهن گفت: مسئولان شهرخودرو به این فکر نمی‌کنند که سلامت بازیکنان خودشان هم در خطر است و فقط دنبال این هستند که بیایند، سه امتیاز بگیرند و بروند.

علی شجاعی در گفت‌وگویی درباره وضعیت کرونایی‌های ذوب‌آهن اظهار کرد: پنج بازیکن به تعداد کرونایی‌های ما اضافه شد. صبح تست دادیم و متوجه این مساله شدیم. ما سر خود نمی‌گوییم و این جواب آزمایش است که نشان می‌دهد این تعداد از بازیکنان ما به کرونا مبتلا شده‌اند. بقیه بازیکنانی که با این تعداد بازیکن هم بودند مشکوک به کرونا هستند.

او درباره احتمال ابتدای بازیکنان شهرخودرو در صورت برگزاری بازی گفت: آن‌ها دنبال این هستند که بیایند و فقط سه امتیاز بگیرند و بروند. به این فکر نمی‌کنن که سلامت بازیکنان خودشان در خطر است. دیروز هم با مسئولان شهرخودرو صحبت کردیم و گفتیم احتمال دارد سلامتی تیم شما هم به خطر بیفتد چرا که تعداد دیگری از بازیکنان ما هم مشکوک هستند.

سرپرست ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که وضعیت بازی در نهایت چه خواهد شد، عنوان کرد: آقای محمدی مدیرعامل‌مان در حال پیگیری این مساله است و با آقای بهاروند و نبی در حال مکاتبه است تا ببینیم چه خواهد شد. این چه قانونی است که می‌گویند یازده به اضافه پنج؟ ما برای سلامتی تیم حریف و تیم خودمان این حرف را بزنیم. امیدوارم بازی لغو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج