۱۰۶۶۳۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رشد ۳۲هزار واحدی شاخص بورس تهران

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۳۲ هزار و ۴۲۹ واحد رشد کرد.

خبرآنلاین: در جریان معاملات ۱۶ آذرماه، ارزش کل معاملات بازار سرمایه با افزایش ۳۲ هزار و ۴۲۹ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۱۰۶ واحد رسید.

همچنین شاخص کل بورس با معیار هم‌وزن امروز با افزایش ۱۰ هزار و ۲۰۲ واحد به رقم ۴۴۲ هزار و ۶۷ واحد رسید. ارزش روز شرکت‌های بورسی و قیمت بازار به بیش از ۶ میلیون و ۲۹ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله گران در بورس تهران بیش از ۱۳.۳ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۱.۹ میلیون فقره معامله و به ارزش ۱۵ هزار و ۹۰۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

اگر ارزش معاملات فرابورس که امروز به بیش از ۷۰۰۴ میلیارد تومان رسید، را در نظر بگیریم مجموع ارزش معاملات بورس و فرابورس به بیش از ۲۲ هزار و ۹۰۶ میلیارد تومان رسید.

امروز همه شاخص‌های بورس مثبت بوده و به رنگ سبز درآمدند به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی هر کدام ۲.۱ درصد رشد کردند. شاخص کل بورس با معیار هموزن و شاخص قیمت با معیار هموزن ۲.۳ درصد رشد کردند. شاخص آزاد شناور ۱.۷ درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس ۲.۳ درصد و شاخص بازار دوم بورس ۲ درصد رشد کرد.

امروز نمادهای شاخص‌ساز به ترتیب شامل شستا، پتروشیمی خلیج فارس، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، گل گهر، فولاد مبارکه و نفت و گاز پارسیان بودند.

نمادهای پرتراکنش در بورس تهران امروز شامل ایران خودرو، شستا، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه، بانک تجارت، پالایش نفت تهران و کشتیرانی جمهوری اسلامی بودند.

امروز در فرابورس ایران هم شاخص کل در پایان معاملات ۳۹۹ واحد رشد کرده و به رقم ۱۹ هزار و ۲۰۳ واحد رسید. ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله گران در فرابورس ایران به بیش از ۴.۴ میلیارد برگه سهام، حق تقدم، اوراق مالی و واحدهای صندوق‌ها را در قالب ۱.۱ میلیون نوبت معامله و به ارزش ۷۰۰۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای شاخص ساز در فرابورس شامل پتروشیمی مارون، آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، صبا تأمین، توسعه مالی مهر آیندگان و خود فرابورس بوده‌اند.

امروز نمادهای پرتراکنش در فرابورس شامل بانک دی، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوند گستر، ذوب‌آهن اصفهان، دامداری تلیسه نمونه، دامپروری ملارد شیر و کشت و صنعت خرمدره بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه هیچ اعتمادی به بورس نیست.زمان کوتاهی سرمایه مردم پودر میشه...

    • بدون نام

      به زودی همه بیچاره میشن.توروخدا مواظب پولاتون باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج