اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۶۳۵۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کلونی:۲۰۲۰ سال افتضاحی بود

جورج کلونی مدت‌هاست اصرار دارد که هرگز وارد سیاست نخواهد شد.

دنیای تصویر آنلاین: جورج کلونی مدت‌هاست اصرار دارد که هرگز وارد سیاست نخواهد شد. هنوز تعداد کمی از اهالی صنعت سرگرمی سازی هستند که نظرات آنها به اندازه این بازیگر و فیلمساز برنده اسکار که به عنوان فعال اجتماعی هالیوود فعالیت می کند ، مورد توجه قرار می‌گیرد.
کلونی:۲۰۲۰ سال افتضاحی بود
او مصاحبه‌ای برای تبلیغ «آسمان نیمه‌شب» محصول شبکه نتفلیکس انجام داد و در این مصاحبه سخنانی درباره سال 2020 و جوبایدن مطرح کرد.
« آسمان نیمه شب» - یک داستان هیجان انگیز علمی-تخیلی آخرالزمانی است.کلونی می گوید: «سال 2020 کاملاً یک سال ضایعی بود. با مرگ کوبی برایانت شروع شد. فاجعه یکی پس از دیگری نازل شد. ناآرامی های که با قتل جورج فلوید و برونا تیلور آغاز شد ازیاد نبریم. ما همه این موارد را داشته ایم که فقط احساس ظلم به ما دست داد. اما من در انتهای این تونل های تاریک نور زیادی می بینم. »
کلونی از واکسن های مختلف ویروس کرونا که در آستانه توزیع است ، و همچنین پیروزی قاطع معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن و شکست دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ، که قبلا او را "فاقد صلاحیت" خوانده بود ، ابراز خوشبینی می کند.
«اگر شما یک دموکرات هستید ، خیلی خوشحال اید که 20 ژانویه سر می‌رسد.»
کلونی در مورد مراسم تحلیف بایدن می گوید:«من صادقانه از داشتن رئیس جمهوری که مطبوعات را دشمن مردم نمی نامد خوشحالم. من فکر می کنم مهم است که ما در آن مسیر حرکت کنیم.»جای تعجب نیست که شنیدیم کلونی ماه ژوئیه برای کمک به کمپین تبلیغاتی جوبایدن دعوت باراک اوباما را پذیرفت و به جمع آوری کمک مالی آنلاین پرداخت.
او درباره چهار سال گذشته و دولت ترامپ عقیده دارد:"ما خود را در این شرایط قرار می دهیم ، و می توانیم خود را از این شرایط خارج کنیم. اینها مشکلات ساخته دست بشر است بنابراین می توانیم آنها را مرتفع کنیم.
"من فکر می کنم جو بایدن مرد مناسبی است. بعضی اوقات نوبت یک فرد فرا می رسد و فکر می کنم این لحظه او باشد. من از این موضوع هیجان زده ام»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج