۱۰۶۶۶۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهر تأیید کمیته داوران بر قضاوت‌های پراشتباه

سرپرست کمیته داوران فدراسیون کشتی اشتباهات مکرر و جنجالی در لیگ برتر را تأیید کرد و قضاوت‌های این مرحله را به هیچ عنوان راضی کننده ندانست.

خبرگزاری مهر: سرپرست کمیته داوران فدراسیون کشتی اشتباهات مکرر و جنجالی در لیگ برتر را تأیید کرد و قضاوت‌های این مرحله را به هیچ عنوان راضی کننده ندانست.

اشتباهات مکرر و واضح داوران در قضاوت پیکارهای دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باعث انتقاد بسیاری از مسئولان تیم‌های شرکت کننده شد. اشتباهاتی که حتی به تغییر نتیجه چند کشتی حساس و سرنوشت ساز منتهی شد و پای رئیس فدراسیون کشتی را هم برای حل و فصل این وضعیت نابسامان وسط کشید.

در همین راستا علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به این موضوع واکنش نشان داد و با تذکر جدی به سرپرست کمیته داوران، خواستار رسیدگی به شکایت تیم‌ها و رسیدگی قاطع به اتفاقات حاشیه‌ای لیگ شد. محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی هم اعلام کرد تیم سه نفره ای از داوران باتجربه، عهده‌دار بررسی نحوه قضاوت کشتی‌های جنجالی و پراشتباه شده اند تا این اتفاقات با رعایت انصاف و عدالت به سرانجام برسد.

از سوی دیگر محمد مصلایی پور، سرپرست کمیته داوران فدراسیون کشتی نیز در واکنش به موج گسترده انتقاد از عملکرد این کمیته، قضاوت‌های انجام شده در لیگ برتر را ضعیف و پرانتقاد خواند.

وی با تأیید قضاوت‌های پرانتقاد در لیگ کشتی و قبول اشتباهات در این مسابقات صراحتاً اعلام کرد: «داوری‌ها برای من هم راضی کننده نبود و قبول دارم داوران ما آن طور که باید قضاوت نکردند، اما باید پذیرفت چون مدتهاست مسابقه‌ای برگزار نشده، داوران هم نزدیک به یکسال از عرصه قضاوت دور بودند.»

سرپرست کمیته داوران فدراسیون کشتی در واکنش به انتقاد از چیدمان داوران لیگ برتر نیز تاکید کرد: «نظام‌نامه‌ای داریم که بر اساس آن مجبوریم از همه داوران در مسابقات استفاده کنیم. البته این موضوع که باید از تمامی پتانسیل داوران استفاده کنیم با نظر رئیس فدراسیون فعلاً منتفی شد تا در ادامه لیگ برتر از داوران با تجربه‌تر استفاده شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج