۱۰۶۶۷۱۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برخرود با مقصران سیل و آبگرفتگی اخیر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ‌گفت: مردمی که ۸ سال دفاع مقدس پیشگام خدمت و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات هستند و انتظار می‌رود کار اساسی برای مشکل جمع آوری آب‌های سطحی و فاضلاب انجام شود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بازرسی کل کشور ‌گفت: مردمی که ۸ سال دفاع مقدس پیشگام خدمت و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات هستند و انتظار می‌رود کار اساسی برای مشکل جمع آوری آب‌های سطحی و فاضلاب انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان که با دستور ریاست قوه‌قضائیه به منظور بررسی مشکلات ناشی از سیل و آبگرفتگی به خوزستان سفر کرده است در جمع تعدادی از مسئولان استانی مرتبط با سیل افزود: کار گذاشتن پمپ، علاج موقت است و باید کار بصورت ریشه‌ای انجام شود، ما به دوستان گفته‌ایم کم‌کاری‌هایی که انجام شده از سوی هر نهادی که بوده مورد بررسی قرار بگیرد و اگر ترک فعلی انجام‌شده، سازمان بازرسی ورود کند.

وی با بیان اینکه این حق طبیعی مردم است که هم آب شرب مناسب و هم سیستم فاضلاب درست داشته باشند، خاطرنشان کرد: اختلاف‌نظرها باید در جهت خدمت به مردم کنار گذاشته شوند و یک بار برای همیشه باید تکلیف این موضوع مشخص شود و اینجور نباشد که هر سال بیاییم راجع به این مسئله بحث کنیم.

‌درویشیان با اشاره به ضرورت ارائه گزارش، حسب دستور رئیس‌ قوه قضائیه به ایشان در خصوص ترک فعل‌های صورت گرفته در این حوزه افزود: اینکه بگوییم باران زیاد باریده که توجیه خوبی نیست. کما اینکه در نقاط زلزله‌خیز، ساختمان‌ها را برای تحمل ۹ ریشتر هم پیش‌بینی می‌کنند و این موضوع در بحث آبگرفتگی‌ها و فاضلاب و آب‌های سطحی خوزستان باید لحاظ شود و حسب دستور ریاست قوه، گزارش مبسوط از کم و کیف اقدامات انجام شده و قصور و تقصیرهای احتمالی به ایشان ارائه خواهد شد.

بنابر این گزارش، نشست مدیران استانی در غیاب استاندار خوزستان که در تهران به سر می‌برد، هم‌اکنون در بازرسی‌کل استان خوزستان با حضور رئیس دادگستری و دادستان استان در حال برگزاری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج