۱۰۶۶۹۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آندره پیرلو: مسی یا رونالدو؟ کومان حق دارد

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد اعتقادی به بحران بارسلونا ندارد.

ورزش سه: یوونتوس در بازی رفت در خانه با دو گل مغلوب بارسلونا شد و برای کسب عنوان سرگروهی باید در دیدار فردا شب با سه گل رد نوکمپ این تیم را مغلوب کند. آندره پیرلو، سرمربی جوان یوونتوس در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد شایعات انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن برای او اهمیتی ندارد.
آندره پیرلو گفت: "من به بحران بارسلونا اعتقادی ندارم و در مسیر اتفاقات زیادی رخ دهد. بازیکنان بارسلونا قدرتمند بوده و مثل ما نیاز به زمان دارند، اما ما می دانیم آنها تیم بزرگی هستند. باید برای زدن سه گل به خودمان باور داشته باشیم، می دانیم که در طول مسابقه شرایط دشواری خواهیم داشت، اما می دانیم که فرصت گلزنی نیز خواهیم داشت.
ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید با در نظر گرفتن آنچه در روز شنبه اتفاق افتاد بازی کنیم. در بازی فردا شب هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما بازی رفت را مرور کرده ایم و مرور شکست ها می تواند عملکرد شما را بهبود بخشیده و برای آینده کمک کنند.
ما باید از نظر مالکیت توپ بهتر شده و باید آنها را وادار کنیم به شکلی بازی کنند که زمان بیشتری برای حمله داشته باشیم. بازیکنان وقت کمی برای استراحت داشته اند، مسابقات ملی بوده است و خستگی طبیعی است نسبت به دیدار رفت تفاوت های زیادی کرده ایم و قطعا عملکرد متفاوتی خواهیم داشت."
مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی : "رونالد کومان حق دارد، آنها ۱۵ سال است که درخشان ظاهر شده و فاتح توپ های طلا شده اند. درست نیست بگوییم چه کسی بهتر است. آنها دو پدیده بوده، میلیون ها هوادار را شاد می کنند و هر بار که به میدان می روند درخشان بازی می کنند. باید از مسی و رونالدو تشکر کرد، زیرا حضور هر دوی آنها برای فوتبال مفید است."
شایعات انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن : "این سوال را باید از بارسلونا پرسید و این موضوعی نیست که به من بستگی داشته باشد و این مسئله باعث نگرانی من نمی شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج