۱۰۶۷۳۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ناکامی سردار آزمون در زدن گل اروپایی

تیم‌های دورتموند آلمان و لاتزیو ایتالیا از گروه F لیگ قهرمانان اروپا راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شدند.

ورزش سه: در یکی از مسابقات هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را برای سومین بازی متوالی در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم از پیش صعود کرده دورتموند رفت.

زنیت که امیدی به صعود نداشت و به نظر می‌رسید انگیزه‌ای در این دیدار نداشته باشد، برخلاف انتظار در شروع مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفت، نمایش بهتری از دورتموند ارائه کرد و حتی توانست به گل برسد.

ناکامی سردار آزمون در زدن گل اروپایی

یاران آزمون در دقیقه ۱۶ روی یک کار تیمی عالی که با پرتاب اوت از سمت چپ زمین شروع شد و به جناح راست رفت، با پاس کات‌بک سوتورمین و شوت سباستین دریوسی دروازه زنبورها را باز کرد.

سردار آزمون که برخلاف سال‌های اخیر لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هیچ گلی در بازی‌های این فصل به ثمر نرسانده و انگیزه زیادی در دیدار امشب مقابل دورتموند داشت، در دقیقه ۳۳ موفق شد با فرار از سد مدافعان حریف و شوت زمینی گلزنی کند ولی کمک داور دوم آفساید ستاره ایرانی زنیت را اعلام کرد.

زنیت نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ با پاس در عرض الکساندر اروخین می‌توانست توسط سردار به گل برسد که ماروین هیتز توپ را جمع کرد.

ناکامی سردار آزمون در زدن گل اروپایی

دورتموند که نمی‌خواست بازنده این مسابقه خارج از خانه باشد، به مرور زمان جلو آمد و در دقیقه ۵۷ با ضربه سر تورگان هازارد شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که دروازه‌بان توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۶۱ زنیت صاحب موقعیت خوبی شد که خودخواهی سردار آزمون اجازه نداد این فرصت تبدیل به گل شود و شوت مهاجم ایرانی توسط مدافعان دورتموند برگشت داده شد و دو دقیقه پس از آن هم ارسال کوتاه سردار از جناح راست و ضربه سر مالکوم از کنار دروازه حریف آلمانی به بیرون رفت.

دورتموند که چندین بار روی شوت‌های راه دور به دنبال گلزنی بود، بالاخره در دقیقه ۶۸ روی ارسال از کرنر جناح راست زمین که به سمت چپ محوطه جریمه زنیت رفت و به رویس رسید، با پاس این بازیکن به هوملس و شوت این مدافع پیشتاخته که توسط دروازه‌بان زنیت برگشت داده شد، توسط پیشچک گل تساوی را به ثمر رساند.

زنبورها که حملات زهردارشان روی دروازه زنیت را پس از زدن گل تساوی ادامه داده بودند، در دقیقه ۷۹ روی توپی که از موقعیت زنیت تبدیل به ضدحمله کردند، با پاس سانچو و شوت پای چپ ویتسل از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساندند.

ناکامی سردار آزمون در زدن گل اروپایی

در دقیقه ۸۲ رینا با دفع توپ عالی اجازه نداد توپ ارسالی از کرنر و ضربه سر زیوبا در محوطه ۶ قدم به سردار آزمون برسد و سه دقیقه پس از این موقعیت خطرناک هم زنیت سنت‌پترزبورگ دو حمله پیاپی انجام داد ولی این بار امره جان اجازه نداد سردار آزمون شوت خود را تبدیل به گل کند.

در نهایت این مسابقه با برتری ۲ بر یک دورتموند آلمان مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ به پایان رسید تا شاگردان لوسین فاوره با این برد ۱۳ امتیازی و صدرنشین گروه F لیگ قهرمانان اروپا شوند.

ناکامی سردار آزمون در زدن گل اروپایی

همچنین در دیگر مسابقه این گروه، لاتزیو ایتالیا به تساوی ۲ بر ۲ خانگی مقابل کلوب بروژ رسید تا ۱۰ امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر نسبت به حریف بلژیکی خود، در رده دوم جدول قرار بگیرد و به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

لاتزیو ایتالیا از سال ۱۹۹۹ نتوانسته بود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند که پس از حدود ۲۱ سال طلسم‌شکنی کرد و به جمع ۱۶ تیم نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

ناکامی سردار آزمون در زدن گل اروپایی

گفتنی است، سردار آزمون که در دقیقه ۱۰ بازی امشب مقابل دورتموند کارت زرد گرفت، در چهارمین مسابقه‌اش برای زنیت نتوانست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شود و با بدشانسی موقعیت‌های او یکی پس از دیگری هدر رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج