۱۰۶۷۶۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صادقی: می‌توانیم آژاکس فوتبال ایران باشیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: رویای آژاکس ایرانی را دارم برای سایپا و فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌توانیم آژاکس ایران باشیم

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: رویای آژاکس ایرانی را دارم برای سایپا و فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌توانیم آژاکس ایران باشیم.

ابراهیم صادقی در خصوص نتایج خوبی که با تیم سایپا تا اینجای فصل کسب کرده است، اظهار داشت: از تجربیات فصل پیش سعی کردم نهایت استفاد را ببرم. به نظرم فصل پیش شیب جوانگرایی ما خیلی تند و تعداد بازیکنان جوان‌مان زیاد بود و در خیلی از مواقع آنها نمی‌توانستند بازی را کنترل کنند. امسال سعی کردیم در کنار بازیکنان جوانی که فصل پیش بازی کردند و تجربه به دست آوردند، بازیکنان باتجربه‌ای نیز به تیم اضافه کنیم و در نهایت ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها را استفاده کنیم.

روند سازندگی را ادامه می‌دهیم

وی افزود: خوشبختانه تا اینجای مسابقات طبق گفته کارشناسان تیم ما توانسته فوتبال خوبی را ارائه کند و به نظرم نتایج خوبی هم کسب کردیم. البته معتقدم می‌توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم، خصوصا در بازی آخر مقابل مس رفسنجان که در خانه به میدان رفته بودیم. مطمئنا ما روند سازندگی را ادامه می‌دهیم. ما در باشگاه سایپا شعاری داریم «ساختن به جای خریدن» و قطعا طبق همین شعار پیش می‌رویم و روند بازیکن‌سازی خودمان را هم ادامه می‌دهیم.

می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فکر می‌کنم می‌توانیم به یک باشگاه سازنده تبدیل شویم، هرچند که سایپا همیشه در این زمینه قدم برداشته اما فکر می‌کنم در دو سال اخیر در این امر بهتر بودیم و تلاش زیادی کردیم. با توجه به تمام سال‌هایی که در سایپا بودم، رویای آژاکس ایرانی را دارم برای سایپا و فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌توانیم آژاکس ایران باشیم؛ باشگاهی که بسیار قابل احترام است و هر ساله بازیکنان بزرگی را به فوتبال معرفی می‌کند. قطعا در این زمینه با توجه به امکانات و زیرساخت‌هایی که داریم می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

بازی مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه به بازیکنان جوان ما می‌دهد

صادقی گفت: ما در پنج هفته اول با پرسپولیس و سپاهان که تیم‌های بزرگی هستند بازی کردیم. البته دیگر رقبای ما هم بزرگ بودند، اما پرسپولیس و سپاهان جزو رقبای بزرگ‌تر ما در این هفته‌ها بودند و بازی بعدی‌مان هم مقابل فولاد خوزستان است که فصل پیش نتایج بسیار خوبی گرفته است. آنها امسال هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته، این فصل تیم کامل‌تری هستند. البته همیشه بازی مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه به بازیکنان جوان ما می‌دهد و فکر می‌کنم می‌توانیم مقابل چنین تیم‌هایی توانایی‌های خود را نشان دهیم. ما با تمام وجود به میدان می‌رویم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

هماهنگی خوبی با تیم امید سایپا داریم

وی در پایان درباره حضور چند تن از بازیکنان تیم‌های پایه سایپا در تمرین تیم بزرگسالان، خاطرنشان کرد: حدود ۶، ۵ بازیکنان تیم فوتبال امید سایپا با تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند که شرایط خوبی دارند. خصوصا یکی، دو نفر آنها به نظرم توانایی بازی کردن در لیگ برتر را دارند و می‌توانند در دقایقی از بازی به ما کمک کنند. مطمئنا تا پایان لیگ برتر از آنها هم استفاده خواهیم کرد تا تجربه خوبی کسب کنند و برای فصل آینده پخته‌تر شوند. سرمربی تیم فوتبال امید ما (کمیجانی) در کادرفنی بزرگسالان هم حضور دارد و ارتباط خوبی بین ما برقرار است. سعی می‌کنیم کاملا با هم هماهنگ باشیم و بتوانیم این روند سازندگی را به کمک تیم امید باشگاه انجام دهیم و این هماهنگی بین ما کاملا وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج