۱۰۶۷۹۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حریف پرسپولیس همین امروز مشخص می‌شود؟

بیجینگ گوان و اولسان هیوندای نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق را برگزار می‌کنند.

ورزش سه: بیجینگ گوان و اولسان هیوندای نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق را برگزار می کنند.

تنها ۳ دیدار دیگر تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق باقی مانده تا حریف پرسپولیس در دیدار فینال این دوره از رقابت ها مشخص شود.

امروز در نخستین دیدار، تیم های اولسان هیوندای کره جنوبی و بیجینگ گوان چین در ورزشگاه الجنوب به مصاف هم می روند. کارشناسان معتقدند که برنده این دیدار، می تواند حریف پرسپولیس در بازی فینال باشد. دو تیمی که با ۶ پیروزی در ۷ دیدار، به این مرحله صعود کرده اند.

حریف پرسپولیس همین امروز مشخص می‌شود؟

تیم های اولسان و بیجینگ تاکنون 4 بار با یکدیگر روبرو شده اند که کفه ترازو بدجوری به سود نماینده کره جنوبی سنگینی می کند. این دو تیم ابتدا در رقابت های لیگ قهرمانان در فصل 2009 با یکدیگر همگروه بودند که اولسان در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر از سد حریف چینی خود گذشت. در آن سال هر دو تیم با قرار گرفتن در رده های سوم و چهارم از این رقابت ها حذف شدند.

این تیم یک بار دیگر در فصل 2012 با هم روبرو شدند که اولسان در بازی رفت با نتیجه دو بر یک از سد بیجینگ گذشت و در بازی برگشت که در چین برگزار شد، تیم کره ای با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان خود عبور کرد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد و بیجینگ در گروهش سوم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اولسان از هشت سال پیش تاکنون هرگز به مرحله ای نرسیده است که هشت مسابقه را در لیگ قهرمانان برگزار کند و بیجینگ گوان نیز برای اولین بار است که در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارد. دو تیم در طول لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 تقریباً عالی بوده اند اما در نیمه نهایی تنها جا برای یک تیم وجود دارد و امروز یکی از این دو تیم خوب، حذف خواهند شد.

فوتبالدوستان کره ای به خوبی از توانایی های جونیور نگرائو مهاجم برزیلی اولسان هیوندای به خوبی مطلع هستند. بازیکنی که با به ثمر رساندن 26 گل در 27 بازی در رقابت های کی لیگ کره جنوبی، آمار خیره کننده ای را از خود به جای گذاشت و عنوان آقای گلی لیگ کره جنوبی را با فاصله زیادی نسبت به نفر دوم کسب کرد.

با این آمار خیره کننده، انتظار می رفت این بازیکن در دوحه نیز روند خوبش را ادامه دهد و به عنوان ستاره این مسابقات معرفی شود اما جونیور نتوانسته انتظارات هواداران اولسان را برآورده کند و هم تیمی او یون بیت گرام هافبک 30 ساله اولسان عملکرد بهتری نسبت به جونیور داشته و در این رقابت ها 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل نیز داده است.

حریف پرسپولیس همین امروز مشخص می‌شود؟

البته کیم دو هوون سرمربی اولسان تنها دو بار در این رقابت ها جونیور را به طور کامل در ترکیب تیمش بازی داد و این بازیکن در این مدت ۱۷ بار به سمت دروازه حریفان شوت زد که تنها ۲ بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل نیز داده است.

اما بیجینگی ها بدشانس بودند که نتوانستند مهم ترین بازیکن خود را به این رقابت ها بیاورند. سدریک باکامبو مهاجم زهردار و اهل کنگو که سابقه حضور در ویارئال و سوشو فرانسه را دارد، با قراردادی گران قیمت و ۲۵ میلیون یورویی به بیجینگ پیوست.

این بازیکن در ۷۴ بازی موفق شده است ۵۳ بار برای بیجینگ گلزنی کند و ۲۰ پاس گل بدهد. او ۴۷ بار گلزنی برای ویارئال را نیز در کارنامه دارد. از نکات جالب در مورد باکامبو این است که چند روز پیش در خبرها عنوان شد که رئال مادرید برای اینکه بازیکنی را در کنار کریم بنزما در ترکیب تیمش داشته باشد، به دنبال جذب باکامبو است. حضور این بازیکن در رقابت های مقدماتی جام ملت های آفریقا باعث شد تا این بازیکن به همراه تیمش در این رقابت ها حضور پیدا نکند.

تیم های بیجینگ گوان چین و اولسان هیوندای کره جنوبی امروز و از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف هم می روند تا چهره اولین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج