۱۰۶۸۵۳۱
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

کارآفرین‌ها برای حضور در تلویزیون پول می‌دهند؟

مدیر گروه اقتصاد شبکه یک سیما درباره شائبه‌ای که نسبت به برخی برنامه‌های اقتصادی مطرح می‌شود بیان کرد که در شبکه یک هیچ گاه برای دعوت از کارآفرین پولی دریافت نشده است.

خبرگزاری مهر: مدیر گروه اقتصاد شبکه یک سیما درباره شائبه‌ای که نسبت به برخی برنامه‌های اقتصادی مطرح می‌شود بیان کرد که در شبکه یک هیچ گاه برای دعوت از کارآفرین پولی دریافت نشده است.
کارآفرین‌ها برای حضور در تلویزیون پول می‌دهند؟
امیر سیاح مدیر گروه اقتصاد شبکه یک سیما درباره اینکه چرا در برنامه‌ها بیشتر از کارآفرینان دعوت می‌شود و کمتر خود کارآفرینی در تلویزیون آموزش داده می‌شود نیز گفت: ما از ابتدای امسال در شبکه یک دعوت از کارآفرینان را کم کرده‌ایم و به جای آن یک گام جلوتر رفته‌ایم و به نوعی تسهیلگری کارآفرینی می‌کنیم یعنی کسانی را دعوت می‌کنیم که به شریک یا سرمایه گذار و نماینده فروش نیاز دارند. ما اسم این کار را تسهیلگری کارآفرینی گذاشته‌ایم و به جای اینکه صرفاً خاطرات کارآفرینان بیان شود کارشان را تسهیل کرده و شرایط را برایشان فراهم می‌کنیم.
سیاح در ادامه در پاسخ به اینکه گفته می‌شود برخی برای حضور در برنامه‌های کارآفرینی پول پرداخت می‌کنند، اظهار کرد: در شبکه یک سیما هیچ گاه کارآفرین پولی نیاورده‌ایم و نخواهیم آورد تا مردم به تجربه‌ها، رموز و حرف کارآفرین اعتماد کنند و هیچ گاه قبول نکرده‌ایم کارآفرینی بیاید که به خاطر حضورش در برنامه پول پرداخت کند. البته بیرون از اینجا بسیاری ممکن است بگویند با پول، شخصی را به برنامه می‌آورند اما اگر کسی توانست مدرکی بر این اساس بیاورد ما به او جایزه می‌دهیم.
وی در پایان بیان کرد: حتی پیش آمده است کارآفرینانی خبر داده‌اند که شخصی با آن‌ها تماس گرفته است تا با دریافت پول آن‌ها را به تلویزیون بیاورد و من هم گفتم آن‌ها را به تلویزیون بکشانند تا پیگیری کنیم چه کسانی هستند. ما به دلایلی که گفتیم حتی برنامه‌های مشارکتی را هم قبول نمی‌کنیم البته این بدان معنا نیست که صداوسیما برنامه‌های مشارکتی ندارد اما خود ما در برنامه‌های کارآفرینی مشارکت قبول نمی‌کنیم و در هر حال چنین لابی‌هایی برای دریافت پول در شبکه یک نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا ایران همینجور پول بدی همه کاره خودت هستی

      پاسخ ها

      • ماوشما

        دریافت کنند. مگرکسی مانع شده است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج