اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۹۳۶۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی از ترکیب منتخب هفته ششم

در ترکیب منتخب هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بازیکنان استقلال، سپاهان و فولاد حضور پررنگی دارند.

خبرگزاری ایرنا: در ترکیب منتخب هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بازیکنان استقلال، سپاهان و فولاد حضور پررنگی دارند.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به استثنای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن که لغو و به زمان دیگری موکول شد به انجام رسید و نتایج جالبی هم رقم خورد. در این هفته شاهد به ثمر رسیدن ۱۵ گل بودیم. در ادامه ترکیب منتخب هفته را در حالی بررسی می‌کنیم که تیم‌های استقلال، فولاد و سپاهان نمایندگان بیشتری را در ترکیب مال خود کرده‌اند.

گلر: محمدرشید مظاهری (استقلال)

با چند سیو درخشان، در روز تولد «ناصر حجازی» نشان داد که قرار است آرامش را به دروازه استقلال برگرداند. مظاهری به معنای واقعی کلمه در چند موقعیت، تیمش را نجات داد و البته تیر دروازه هم به کمکش آمد. به جز او «حسین پورحمیدی» هم در این هفته عملکرد بسیار خوبی داشت.

رونمایی از ترکیب منتخب هفته ششم

مدافعان: موسی کولیبالی (فولاد)، محمد دانشگر (استقلال) و صالح حردانی (فولاد)

مدافع تنومند فولاد یک بار دیگر در کنار کارهای دفاعی در خط حمله هم به تیمش کمک کرد و یکی از سه گل فولاد را وارد دروازه سایپا کرد. محمد دانشگر نیز در اولین حضور فیکس خود در ترکیب استقلال گل آرامش بخشی را به شهرخودرو زد تا نشان دهد حضورش در ترکیب اصلی می‌تواند روی ارسال‌ها هم مثمر ثمر باشد. در نهایت به صالح حردانی می‌رسیم. مدافع کناری پرتلاش فولاد که موفق شد با فراری بسیار خوب و از روی اشتباه مدافع فولاد، برای تیمش گل بزند و پیروزی نکونام و یارانش را قطعی کند.

هافبک‌ها: محمدرضا حسینی (سپاهان)، فرشاد احمدزاده (فولاد)، قائم اسلامی‌خواه (مس رفسنجان)، سبحان خاقانی (استقلال) و طالب ریکانی (صنعت نفت)

محمدرضا حسینی هم گل زیبایی به ثمر رساند و هم چند بار تیم حریف را آزار داد. او وقتی روی فرم باشد سپاهان می‌تواند تمام رقبایش را آزار دهد. از اصفهان به اهواز می‌رویم و از فرشاد احمدزاده صحبت می‌کنیم. هافبک باتجربه اهوازی‌ها این بار یک سوپرگل زد و با پای چپ شوتی غیر قابل مهار را به سمت دروازه سایپا فرستاد و تیمش را پیش انداخت.

قائم اسلامی‌خواه دیگر بازیکنی بود که توانست با یک شوت از راه دور گلزنی کند. او در کنار گلی که زد در میانه میدان دوندگی زیادی داشت و از عوامل اصلی کسب اولین برد مس در لیگ بیستم بود. در ادامه به سبحان خاقانی می‌رسیم. جوان ۲۰ ساله و مشهدی که جای خالی وریا غفوری را به بهترین شکل ممکن پر کرد و زننده اولین گل خود در لیگ برتر هم بود. بازیکن سابق تراکتور می‌تواند پدیده این فصل آبی‌پوشان هم باشد. در انتها به پای ثابت ترین‌های لیگ بیستم می‌رسیم. طالب ریکانی که یک بار دیگر پنالتی گرفت و خودش پنالتی را به گل تبدیل کرد. او در تمام دقایق بازی با گل‌گهر مانند یک رهبر تیمش را به پیش راند و باعث شد برای چند ساعت شاهد صدرنشینی صنعت نفت باشیم.

رونمایی از ترکیب منتخب هفته ششم

مهاجمان: سجاد شهباززاده (سپاهان) و گادوین منشأ (گل گهر)

بهترین بازیکن این هفته همین ستاره ۳۰ ساله سپاهان بود. شهباززاده با ۲ گل تماشایی خودش را پنج گله کرد و خیال سپاهان را از کسب سومین برد راحت نمود. شهباززاده در این فصل احیا شده و البته در این امر تنها نیست. گادوین منشأ هم دیگر بازیکن احیا شده لیگ بیستم است. بازیکنی که در روز شکست تیمش هم می‌درخشد و گل می‌زند. او با ۶ گل همچنان به تنهایی آقای گل مسابقات است.

سرمربی: محرم نویدکیا (سپاهان)

بعد از باخت تلخ به نفت مسجدسلیمان، فقط یک برد مقتدرانه می‌توانست سپاهان را از رفتن به بحران بازنگه دارد. تیم محرم نویدکیا با نمایشی دلنشین، نساجی را چهار گله کرد و به جمع بالانشینان پیوست. سپاهان در صورت تکرار همین کیفیت از بازی، می‌تواند در ادامه برای هر تیمی دردسر درست کند.

رونمایی از ترکیب منتخب هفته ششم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج