۱۰۶۹۸۵۴
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

گلدن گلوب فرانسوی نامزدهای خود را شناخت

فهرست نامزدهای بیست و ششمین دوره جوایز سینمایی لومیر فرانسه با پیشتازی فیلم «دو نفر از ما» به کارگردانی «فیلیپو منه گتی» اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: فهرست نامزدهای بیست و ششمین دوره جوایز سینمایی لومیر فرانسه با پیشتازی فیلم «دو نفر از ما» به کارگردانی «فیلیپو منه گتی» اعلام شد.
گلدن گلوب فرانسوی نامزدهای خود را شناخت
به نقل از فیلگارو، در جوایز لومیز که سالانه برندگان خود را به انتخاب روزنامه نگاران رسانه های خارجی فعال در فرانسه انتخاب می کند و معادل جوایز گلدن گلوب هالیوود محسوب می شود، امسال فیلم «دو نفر از ما» اولین فیلم بلند ساخته «فیلیپو منه گتی» با نامزدی در شش شاخه شامل بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگری زن پیشتاز این جوایز نام گرفت.
این فیلم با بازی «باربارا سوکووا» و «مارتین شوالیه» از سوی کمیته اسکار سینمای فرانسه به عنوان نماینده این کشور در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد و داستان آن درباره رابطه دو زن است که سال هاست در همسایگی هم زندگی می کنند.
«چیزهایی که می گوئیم، چیزهایی که انجام می دهیم» ساخته «امانوئل موره» با پنج نامزدی در رتبه بعدی قرار گرفت و فیلم های «خداحافظ احمق ها» به کارگردانی «آلبرت دوپونته» و «تابستان ۸۵» از «فرانسو اوزون» نیز هر کدام در چهار شاخه شانس کسب جایزه دارند.
امسال فیلم «یلدا» ساخته مسعود بخشی و محصول مشترک فرانسه، آلمان، سوئیس، لوکزامبورگ و لبنان به تهیه کنندگی مشترک علی مصفا و موسسه مستقل بن گاه ( مسعود و محمود بخشی) در ایران، در بخش بهترین تولید مشترک بین المللی جوایز لومیر نام کسب جایزه شده است.
سال گذشته فیلم «بینوایان» به کارگردانی «لاج لی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم جوایز لومیر شد و توانست به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان جوایز اسکار نیز راه یابد.
برندگان بیست و ششمین دوره جوایز سینمایی لومیر روز ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۳۰ دی ماه) به صورت مجازی معرفی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گلدن گلوب عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج