۱۰۶۹۸۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هروویه میلیچ هنوز بازیکن ۹۰دقیقه‌ای نیست

کادر فنی استقلال معتقدند میلیچ با وجود آنکه بازیکن کاملاً بی‌حاشیه‌ای است، ولی هنوز به آمادگی مناسب نرسیده و یک بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای کامل نیست.

خبرورزشی: کادر فنی استقلال معتقدند میلیچ با وجود آنکه بازیکن کاملاً بی‌حاشیه‌ای است ولی هنوز به آمادگی مناسب نرسیده و یک بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای کامل نیست.

نیمکت‌نشین شدن هرویه میلیچ طی چند بازی اخیر استقلال این شایعه را بر سر زبان‌ها انداخته که چون او هنوز قرارداد خود برای فصل آینده را با باشگاه تمدید نکرده و شرایط استقلال را نپذیرفته، از ترکیب ثابت خارج و به نیمکت تبعید شده است ولی مربیان استقلال و افراد حاضر در مجموعه آبی اصلاً چنین شایعه‌ای را قبول ندارند و قاطعانه آن را تکذیب می‌کنند. اتفاقاً دیروز قبل از آغاز ریکاوری هم این بحث در میان استقلالی‌ها مطرح بود.

بازیکن بدون مشکل

مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند میلیچ اصلاً بازیکن حاشیه‌ساز و دردسرآفرینی نیست و روند مذاکرات برای تمدید قرارداد نیز مسیر عادی خود را طی می‌کند. از طرف دیگر این مسئله ارتباطی به مسائل فنی داخل زمین ندارد چون در مورد امور تاکتیکی و ترکیب ثابت فقط و فقط کادر فنی تصمیم می‌گیرند. مربیان هم (بر اساس ادعای مسئولان باشگاه) تاکنون چیزی در مورد رفتار نامناسب مدافع کروات خود به باشگاه گزارش نکرده و کاملاً از او رضایت دارند.

آمادگی بدنی

با این تفاسیر پس چرا میلیچ نیمکت‌نشین شده است؟ کادر فنی استقلال معتقدند اتفاقات رخ داده در تمرینات زمینه برای انتخاب ترکیب ثابت را فراهم می‌کند و میلیچ با وجود آنکه بازیکن کاملاً بی‌حاشیه‌ای است ولی هنوز به آمادگی مناسب نرسیده و یک بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای کامل نیست روی همین اصل باید فرصت داد تا به مرور زمان در بهترین فرم بدنی قرار بگیرد.

وضعیت خوب نادری

نکته دیگری که کار را برای بازیکن اروپایی استقلال تا حدی دشوار کرده، شرایط بدنی مناسب محمد نادری است؛ بازیکنی که حدود ۱۰ سال از میلیچ جوان‌تر بوده و قدبلندتر از او نیز هست به همین خاطر جدا از دوندگی بیشتر، هنگام ارسال ضربات کاشته حریفان روی دروازه استقلال و زمان استفاده خود آبی‌ها از کرنرها کارآیی بیشتری دارد به همین خاطر حضورش در ترکیب ثابت پررنگ‌تر شده است. حالا با همه این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم میلیچ طی هفته‌های آینده جایگاه خود را پس می‌گیرد یا اینکه اتفاقات حاشیه‌ای رخ می‌دهد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج