۱۰۷۰۳۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصرتی: از نتیجه راضی‌ام، اما کیفیت واقعی نیست

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با توجه به اینکه در خارج از خانه بازی می‌کردیم از نتیجه راضی هستم، اما کیفیت واقعی ما این نیست.

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با توجه به اینکه در خارج از خانه بازی می‌کردیم از نتیجه راضی هستم اما کیفیت واقعی ما این نیست.

محمد نصرتی بعد از تساوی بدون گل تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل فجر شهید سپاسی شیراز، اظهار داشت: بعد از کسب تساوی مقابل خیبر خرم آباد سعی کردیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشیم. بچه‌ها به لحاظ روحی - روانی شرایط خوبی پیدا کردند.

وی افزود: طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی، حریف‌مان را به دقت رصد کردیم. با توجه به اینکه در خارج از خانه بازی می‌کردیم از نتیجه راضی هستم اما کیفیت واقعی ما این نیست. در نیمه اول بازی مالکیت توپ و میدان با حریف‌مان رقابت نزدیکی داشتیم و به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم.

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم تحت فشار بازی مستقیم میزبان قرار گرفتیم و در برخی صحنه‌ها بازیکنان‌مان بی‌تجربگی کردند و اشتباهاتی را مرتکب شدند اما خوشبختانه نعمتی دروازه‌بان ما روز خیلی خوبی را سپری کرد و در کسب این تساوی نقش مهمی داشت.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ یک خاطرنشان کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای تدوام صدرنشینی باید از تک تک فرصت‌هایی که نصیب‌شان می‌شود، نهایت بهره را ببرند. اگر در چند صحنه بچه‌ها بادقت بودند، می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج