adexo3
۱۰۷۱۶۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین بانک نظامی هم در بانک سپه ادغام شد

رئیس کل بانک مرکزی نوشت: صبح امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

خبرگزاری فارس: عبدالناصر همتی در صفحه مجازی خود نوشت: قبلاً اعلام کرده بودم تا پایان آذرماه پروژه عظیم ادغام بانکهای انصار -مهر اقتصاد-حکمت-قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه نهایی خواهد شد.

صبح امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

پروژه ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیمی بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم در حوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانک‌های ادغامی، ستاد محترم کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران تلاشگر بانک سپه در طول ۲.۵ سال به سرانجام رسید.

انجام این پروژه، یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که با تدابیر مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم جمهور باجدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خداوند به نتیجه رسید.از تمام عزیزانی که در به ثمر رسیدن این کار بزرگ همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هورا تشویق هم دارید خیلی زحمت کشیدید یک وقت به خودتون زیاد فشار نیارین

    • سعید.گ

      اصل ایجاد بانک ها و موسسات مالی نظامی بخاطر عدم تمکین بانک سپه از پشتیبانی آحاد نیروهای نظامی در بحث های وام دهی مناسب و ..‌‌.. بود حال منتظر باشید تا بیستسال دیگر ببینید این دور چگونه تکرار خواهد شد.

    • رضا

      پنج بانک در یک بانک ادغام بشود چه خروجی دارد

    • سعید.گ

      اصل ایجاد بانک ها و موسسات مالی نظامی بخاطر عدم تمکین بانک سپه از پشتیبانی آحاد نیروهای نظامی در بحث های وام دهی مناسب و ..‌‌.. بود حال منتظر باشید تا بیست سال دیگر ببینید این دور چگونه تکرار خواهد شد.

    • بدون نام

      بسیار پیچیده و دشوار و کار شاقی بود ...

      پاسخ ها

      • رضا

        هیچ کارشاقی نشده این بانکها تسهیلاتی ولو باسود بالا به مردم میدادنددولت وبانک مرکزی بااین کار جلو این بانکها را گرفتندبانک سپه هم تسهیلات بسیار اندکی میدهداکربا ادغام شدن این بانکها دربانک سپه از تسهیلات دهی این بانکها جلو نشودواین بانکها به روال سابق به مردم تسهیلات بدهندحتمآ کارخوبی است ولی اگربانک سپه ازتسهیلات دهی این بانکهابه مردم به بهانه های مختلف جلوگیری کندکارخوبی نبوده ودرآینده بانک مرکزی مجبوربه بازنگری دراین تصمیم خواهدشد

    • بدون نام

      اگه این دولت یه کار درست انجام داد همین کار بود. بانک انصار چه بلایی که سر مردم نیاورد

      پاسخ ها

      • سعید.گ

        چه بلایی

      • شاهرخ خان

        بجز کارگشایی چکار کرد.چند بار ما رو نجات داد با همین وام های ۵تومانی

    • یاحق

      ادغام از اول بود اسم ها فرق داشت تا قوانین بانک سپه دور زده شود بخصوص در رقابت با بانکهای خصوصی دیگر .تمام این بانکه پول را در خزانه مرکزی بانک سپه نگه می داشتند اگر تمام بانکها تمام خدمات موجود را بدهند بانکهای دولتی باهم وخصوصی با هم قابل ادغام است

    • سعید.گ

      استفاده فناوری توسط بانک سپه رو با بانکهای دیگه خصوصی و پیشرفته مقایسه کنید. شاید این ادغام برای بانک سپه دولتی که در حال ورشکستگی و از نظر استفاده از فناوریهای نوین چندان پیشرفته نبود خوب باشد ولی فکر کنم نحوه مدیریتشون کمر ۶ تا بانک دیگه رم خم کنه و فقط بتونه به کارکنان خودش خدماتی بده کما اینکه علت این کارو در زمان انشقاق و ایجاد بانکهای نوظهور نظامی جستجو کرد.

    • سعید.گ

      اولین خیرات این ادغام اینه که هنوز حقوق این ماه رو که امشب همه نیاز داشتن (شب چله) هنوز بانک سپه نپرداخته دم مدیرانش گرم .

    • بدون نام

      چه فرقی بحال ما مردم دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج