۱۰۷۱۹۵۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خداحافظی غریبانه مهدوی‌کیا حس بدی داشت

محرم نویدکیا می‌گوید یکی از لذت‌بخش‌ترین جام‌هایی که در دوران حرفه‌ای خود به دست آورده، جام حذفی فصل ۹۲-۱۳۹۱ فوتبال ایران بوده است.

ورزش سه: محرم نویدکیا می گوید یکی از لذت‌بخش ترین جام‌هایی که در دوران حرفه‌ای خود به دست آورده، جام حذفی فصل ۹۲-۱۳۹۱ فوتبال ایران بوده است.

شب گذشته محرم میهمان یکی از ویژه برنامه‌های شب یلدا بود و در بخشی از صحبت‌هایش در مورد آخرین جام قهرمانی طلایی پوشان در جام حذفی در سال ۱۳۹۲ که با شکست استقلال در نیمه نهایی و پرسپولیس در فینال به دست آمد، اشاره کرد.

این در واقع همان جامی است که برای سپاهانی ها شیرینی دو چندانی به دلیل شکست دادن دو تیم پایتخت نشین در ورزشگاه آزادی و در ضربات پنالتی دارد و البته تلخی‌ای فراموش نشدنی برای هواداران پرسپولیس دارد که قرار بود پس از این مسابقه با یکی از محبوب‌ترین بازیکنان باشگاهشان یعنی مهدی مهدوی کیا وداع کنند ولی خداحافظی این بازیکن با شکست مقابل سپاهان همراه شد تا این بازیکن در ورزشگاهی که در حال خالی شدن از تماشاگر بود و با حمایت سپاهانی‌ها چهار گوشه زمین را ببوسد و با فوتبال حرفه ای وداع کند.

محرم نویدکیا رسیدن به این جام را لذت بخش توصیف می‌کند و در مورد آن می‌گوید:« برای من خیلی این جام جذاب‌تر بود که ماقبل فینال هم استقلال را شکست داده بودیم. در فینال هم پرسپولیس را شکست دادیم. مراسم باشکوهی هم قرار بود در آنجا برگزار شود که فکر می کنم برای ما نبود. واقعا بردن این جام حس خوبی داشت.»

محرم نویدکیا سپس با اشاره به خداحافظی مهدی مهدوی کیا اضافه کرد:« البته یک قسمت آن هم ناراحت کننده بود. آقای مهدوی کیا می‌خواستند، خداحافظی کنند. بالاخره ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است. حس خیلی بدی بود، چون تنها و غریبانه این اتفاق برایشان افتاد. واقعا مهدی مهدوی کیا یکی از نوابغ فوتبال ایران است و احترامش برای ما واجب است.»

سرمربی فعلی طلایی پوشان اصفهانی ادامه داد:« برای ما سپاهانی‌ها حس خوبی داشت. دو تیم پایتخت را شکست دادیم و قهرمان شدیم و فکر می کنم برای تمام مردم اصفهان این جام لذت بخش بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بتوچه

      پاسخ ها

      • زاکر

        این بدبخت فلک زده هم از دست نرسیدن به معشوق داره جان میده به زارید بحال خودش باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج