جاباما
۱۰۷۲۱۹۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افشای راز دستبردهای میلیاردی به خانه آشنایان

راز سرقت‌های میلیاردی از دو خانه که توسط آشنایان مال‌باختگان رقم خورده بود، فاش شد.

شرق: راز سرقت‌های میلیاردی از دو خانه که توسط آشنایان مال‌باختگان رقم خورده بود، فاش شد.

به گزارش خبرنگار ما اولین پرونده را سرقت ۱۵میلیاردریالی از منزلی در تهران فاش شد. شاکی چندی‌قبل با مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد، به اتفاق پدر و مادرش در ساختمان پنج‌واحدی که همه اعضای ساختمان از اقوام نزدیک هستند در جنوب تهران سکونت دارند.

شاکی ادامه داد ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پانزدهم آذرماه مادرش با مراجعه به گاوصندوق داخل آپارتمان متوجه شد اموال داخل گاوصندوق از قبیل طلاجات، وجه نقد و ساعت مچی به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال سرقت شده اما از تاریخ و زمان سرقت بی‌اطلاع است.

با حضور كارآگاهان در محل و انجام بررسی‌های پلیسی مشخص شد سارق یا سارقان از نگهداری اموال در منزل مطلع بوده و به کلید گاوصندوق دسترسی داشته‌اند. در ادامه تمامی اهالی ساختمان به محوطه پارکینگ دعوت شدند و تحقیق اولیه صورت گرفت. شاکی مجددا روز هجدهم آذرماه به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد با توجه به عملکرد کاملا حرفه‌ای و ماهرانه پلیس در برخورد با اهالی ساختمان، سارق کلیه اموال مسروقه را در محلی در زیرزمین منزل قرار داده است و چون همه اموال سرقتی کشف شده، برای حفظ آبروی خانوادگی خواستار مختومه‌شدن پرونده است.

در دومین پرونده دو زن سارق که از منزلی در شمال تهران ۲۰ میلیارد ریال دزدی کرده بودند، روانه زندان شدند. شاکی پانزدهم شهریورماه با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: ساعت ۱۶ هفتم شهریور از منزلم در کامرانیه خارج شدم و ساعت پنج صبح روز بعد بازگشتم و در ساعت ۲۲ همان روز وقتی در گاوصندوق را باز كردم متوجه شدم اموال باارزشم از قبیل طلاجات، دلار و ساعت به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال سرقت شده‌اند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق از آشنایان شاکی است و به‌راحتی وارد منزل شده است. در ادامه تحقیقات پلیسی، تصویری از سارق به دست آمد که با نشان‌دادن تصویر به شاکی، او اظهار کرد، این زن از آشنایان نزدیک وی به نام سحر است. با شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی تجریش، این زن دستگیر شد و اعتراف کرد با همکاری فردی به نام سمیرا با استفاده از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مرتکب سرقت شده است.

در ادامه بررسی‌های پلیسی، مخفیگاه سمیرا در شمال تهران شناسایی و او نیز دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال مسروقه از قبیل سرویس طلا، گردنبند، دستبند و زنجیر طلا کشف و تحویل مال‌باخته شد.سرهنگ كارآگاه سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: هر دو زن سارق با تکمیل تحقیقات مقدمانی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج