۱۰۷۳۶۴۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

«تئاتر شهر» تا پایان سال دارای حریم می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی در هفته گذشته، اعلام کرد تلاش می‌کنیم و امیدواریم تا پایان سال جاری تئاتر شهردارای حریم شود.

خبرگزاری مهر: مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی در هفته گذشته، اعلام کرد تلاش می‌کنیم و امیدواریم تا پایان سال جاری تئاتر شهردارای حریم شود.
«تئاتر شهر» تا پایان سال دارای حریم می‌شود
قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت و سرانجام حریم تئاتر شهر برای حفظ این بنای ملی و بهبود شرایط محیطی و فرهنگی پیرامون این مجموعه تئاتری، به ما گفت: نظر وزارت میراث فرهنگی در زمینه اینکه مجموعه تئاتر شهر دارای حریم باشد، مهم است زیرا مجموعه تئاتر شهر به عنوان یک بنای ملی ثبت شده است. در همین راستا هفته گذشته جلسه‌ای با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر طالبیان معاون وزیر میراث فرهنگی و همچنین چند تن از مدیران کل ستادی میراث فرهنگی در خصوص حریم مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
وی یادآور شد: خوشبختانه همه دوستان وزارت میراث فرهنگی در اینکه تئاتر شهر باید دارای حریم باشد متفق‌القول هستند. دوستان شهرداری هم در این راستا همراهی لازم را دارند
آشنا با اشاره به ارائه نقشه‌های قدیمی حریم تئاتر شهر و نقشه‌های جدید در نظر گرفته شده برای این حریم، افزود: نقشه‌های جدید هم متناسب با مجموعه تئاتر شهر طراحی شده‌اند که در عین حال هم هنرمندانه باشند و هم از این بنای ملی حفاظت کنند.
مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود تأکید کرد: هم موافق این هستیم که تئاتر شهر دارای حریم باشد و تلاش برای اجرایی شدن این طرح ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال مجموعه تئاتر شهر حریم خود را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج