۱۰۷۳۸۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جاری‌شدن سیل در انگلیس همزمان با کریسمس

وزش طوفان موسوم به «بلا» و باران شدید طی روزهای جمعه و شنبه در بخش‌هایی از شرق انگلیس منجر به جاری شدن سیل و ترک خانه‌ها از سوی ساکنان منطقه در ایام برگزاری جشن‌های کریسمس شد.

خبرگزاری فارس: وزش طوفان موسوم به «بلا» و باران شدید طی روزهای جمعه و شنبه در بخش‌هایی از شرق انگلیس منجر به جاری شدن سیل و ترک خانه‌ها از سوی ساکنان منطقه در ایام برگزاری جشن‌های کریسمس شد.

جاری‌شدن سیل در انگلیس همزمان با کریسمس

وزش طوفان موسوم به «بلا» و باران شدید طی روزهای جمعه و شنبه در بخش‌هایی از شرق انگلیس منجر به جاری شدن سیل و ترک خانه‌ها از سوی ساکنان منطقه در ایام برگزاری جشن‌های کریسمس شد.

به نوشته روزنامه «دیلی میل» به دنبال وزش طوفان بلا و باران در منطقه «بدفورد شر» در شرق انگلیس صدها تن از ساکنان منطقه مجبور به ترک منازل شدند و حدود هزار نفر نیز از سوی نیروهای امدادی در یکی از پارک‌های معروف منطقه در شب کریسمس نجات یافتند. به ساکنان 1300 منزل مسکونی در حاشیه رود «گریت اوز»، از طویل‌ترین رودخانه‌های این کشور نیز توصیه شد تا منازل خود را ترک کنند.

اداره هواشناسی منطقه اعلام کرده که تداوم وزش طوفان بلا در روز «باکسینگ دی» که درست یک روز بعد پس از کریسمس است و مردم آن را جشن می‌گیرند، باعث کاهش محسوس دمای هوا خواهد شد.

اداره هواشناسی اعلام کرده که باد با سرعت 70 مایل در ساعت مناطق ساحلی را در خواهد نوردید. هنوز گزارشی از تلفات جانی احتمالی این حادثه اعلام نشده است.

همچنین برای روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش باران سنگین و جاری شدن سیل پیش بینی شده است. در ایرلند، اسکاتلند و ولز نیز هشدارهای هواشناسی اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج