۱۰۷۴۲۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

باشگاه سلطان پله علیه رکوردشکنیِ مسی

باشگاه سانتوس معتقد است ادعای مطرح شده مبنی بر رکورد شکنی لیونل مسی با زدن ۶۴۴ گل در یک باشگاه اعتباری ندارد زیرا پله برای آن ها ۱۰۹۱ بار گلزنی کرده است.

ورزش سه: باشگاه سانتوس معتقد است ادعای مطرح شده مبنی بر رکورد شکنی لیونل مسی با زدن ۶۴۴ گل در یک باشگاه اعتباری ندارد زیرا پله برای آن ها ۱۰۹۱ بار گلزنی کرده است.

باشگاه سانتوس برزیل ادعا می کند که لیونل مسی باید ۴۴۷ گل دیگر به ثمر برساند تا از رکورد اصلی پله افسانه ای عبور کند. در واقع آنها معتقد هستند اعداد مطرح شده در رسانه‌ها و خبر مربوط به رکورد شکنی فوق ستاره آرژانتینی اعتبار چندانی ندارد و مسی هنوز فاصله زیادی با رکورد اسطوره آن ها دارد.

بارسلونا سه شنبه شب هفته پیش به خانه وایادولید رفت و موفق شد حریفش را با گلهای کلمنت لنگله، مارتین برایث‌ویت و لیونل مسی با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. اما گل مسی برای بارسا به رویدادی تاریخی تبدیل شد چرا که ابرستاره آرژانتینی با این گل موفق شد از رکورد پله اسطوره برزیلی فوتبال عبور کرده و رکورد بیشترین تعداد گل با پیراهن یک باشگاه را به خود اختصاص دهد.

باشگاه سلطان پله علیه رکوردشکنیِ مسی

پله نیز این رکورد را به مسی تبریک گفت اما باشگاه سانتوس در یک بیانیه رسمی اعلام کرد پله بیش از هزار گل برای این تیم به ثمر رسانده است و لیونل مسی مهاجم بارسلونا فاصله زیادی با آن دارد.

باشگاه سانتوس برزیل در یک بیانیه اعلام کرد پله همچنان برترین گلزن تاریخ در یک تیم باشگاهی محسوب می شود و رکورد شکنی لیونل مسی را رد کرد. مهاجم بارسلونا در پیروزی 0-3 تیمش یکی از گل ها را به ثمر رساند تا به رکورد 644 گل با آبی اناری ها برسد.

سانتوس در بیاینه خود نوشت:« پله 1091 گل به ثمر رسانده است که 643 گل در بازی های رسمی بوده است و 448 گل در بازی های دوستانه. به نظر می رسد این گل ها در دیدارهای غیررسمی برابر حریفان کوچک بوده است اما این چنین نیست. تیم های بزرگ آن دوران همچون آمه‌ریکا(مکزیک) و کولو کولو (شیلی) 9 گل از پله دریافت کردند.

باشگاه سلطان پله علیه رکوردشکنیِ مسی

"اُ رِی" دروازه یکی از تیم های برتر اروپایی یعنی اینتر را هم باز کرد. این فهرست طولانی است و شامل تیم هایی همچون ریورپلاته، بوکاجونیورز، اونیورسیداد شیلی، راسینگ، رئال مادرید، یوونتوس، ناپولی، بنفیکا و اندرلخت می شود. بارسلونا، تیم کنونی مسی هم در آن زمان قربانی پله شد و در چهار دیدار چهار گل دریافت کرد.»

سانتوس در پایان نوشت:« تحلیل گران ۴۴۸ گل را به حساب نمی آورند چون معتقدند برابر تیم های ضعیف و یا کوچک به ثمر رسیده است. این در حالی است که هر گل به تنهایی ارزشمند است و فرقی نمی کند برابر ایبار به ثمر رسیده باشد یا والنسیا، یک گل مقابل ترانسووال(تیم سورینامی) باشد یا رئال مادرید باید همه جزو آمار به حساب بیاید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج