۱۰۷۴۶۶۴
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

برخی‌ اشتباهی پیراهن استقلال را پوشیدند

پیشکسوت استقلال گفت: برخی‌ها به دنبال آن هستند فرد مورد نظرشان بر روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند. اگر این افراد در گذشته پیراهن استقلال را پوشیده‌اند این پیراهن برایشان گشاد بوده و اشتباهی پیراهن پرافتخارترین تیم ایران را پوشیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: برخی‌ها به دنبال آن هستند فرد مورد نظرشان بر روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند. اگر این افراد در گذشته پیراهن استقلال را پوشیده‌اند این پیراهن برایشان گشاد بوده و اشتباهی پیراهن پرافتخارترین تیم ایران را پوشیده‌اند.

«محمد نوری» یکی از مدافعان مستحکم استقلال در دهه ۷۰ محسوب می‌شود، او سال‌ها در خط دفاعی آبی‌پوشان به میدان رفت و با آبی‌پوشان تهرانی به افتخارات و جام‌های زیادی دست پیدا کرد.

نوری روز سه‌شنبه درباره شرایط استقلال حرف زد. متن این گفت و گو به شرح زیر است:

مصاحبه محمود فکری را خواندید؟

کدام مصاحبه را؟

مصاحبه جنجالی سرمربی استقلال که گفته بود، برخی‌ استقلالی‌ها از باخت ما بیش از پرسپولیسی‌ها خوشحال می‌شوند.

منظور فکری شاید کسانی است که به این تیم عرق ندارند و دوست ندارند آبی‌پوشان نتیجه بگیرد، من نمی‌دانم چه افرادی هستند اما برخی به دنبال آن هستند فرد مورد نظرشان بر روی نیمکت استقلال بنشیند.

یعنی این افراد در گذشته در استقلال حضور داشته‌اند؟

حرف من یک چیز است، من می‌گویم اگر این افراد در گذشته پیراهن استقلال را پوشیده‌اند این پیراهن برایشان گشاد بوده است و اشتباهی پیراهن پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیا را پوشیده‌اند.

واضح‌تر صحبت می‌کنید.

برای اینها فرقی نمی‌کند استراماچونی، مجیدی یا فکری روی نیمکت باشد آنها مایل هستند تا این تیم شکست بخورد تا به اهداف شوم خود برسند.

استقلال در این هفته با گل‌گهر بازی دارد، بازی سخت با تیم قلعه‌نویی؟

«امیر قلعه‌نویی» استقلال را به خوبی می‌شناسد و شناخت کاملی نسبت به این تیم دارد، او به طور کامل استقلال را آنالیز کرده و می‌خواهد بهترین نتیجه را جلوی آبی‌پوشان بگیرد. گل‌گهر در این فصل نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول قرار دارد. این جدال برای فکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از یک جهت دیگر اهمیت دارد.

چه جهتی؟

این مسابقه پیش از شهرآورد برگزار می‌شود و اگر آبیپوشان بتوانند به پیروزی برسند با روحیه و انگیزه بیشتری روبروی رقیب سنتی خود قرار خواهند گرفت. این را هم فراموش نکنید بازی با گل‌گهر ۶ امتیاز برای استقلال دارد چرا که جای آنها را در صدر جدول خواهند گرفت.

استقلالی‌ها به تاریخ شهرآورد اعتراض دارند، فکری می‌گوید به ما گفته بودند با بازی‌های یکسان رودروی پرسپولیس قرار خواهید گرفت؟

این بی‌عدالتی سال‌هاست برای استقلال وجود دارد و آنها به این شرایط عادت کرده‌اند، دیگر بر همگان روشن است که همه شرایط به سود پرسپولیس است و هر آنچه آنها می‌خواهند برایشان در فوتبال ایران آماده می‌شود، تمام اتفاقات به نفع پرسپولیس رقم می‌خورد و این حق طبیعی استقلال است که به این موضوع اعتراض داشته باشد.چرا باید استقلال با دو بازی بیشتر به مصاف پرسپولیس برود؟ به چه علت این تیم بازی‌های عقب افتاده خود را در لیگ برتر برگزار نمی‌کند؟

حالا شهرآورد ۲۲ دیماه برگزار می‌شود.

استقلال باید با تمام قدرت رودروی حریف خود قرار بگیرد و تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند به برد دست پیدا کند تا پاسخ این نا عدالتی‌ها را در زمین فوتبال بدهد. استقلال توان شکست دادن رقیب خود را دارد. پرسپولیس هنوز در باد فینال لیگ قهرمانان آسیا خوابیده است و آنها فکر می‌کنند در بازی پایانی لیگ قهرمانان هستند هر چند بازهم دست خالی به ایران برگشتند و نتوانستند همچون استقلال ستاره آسیایی کسب کنند.

ایرادی که منتقدان از استقلال می‌گیرند این است که این تیم زیبا فوتبال بازی نمی‌‎کند.

«محمود فکری» و سایر اعضای کادر فنی استقلال که به این تیم پیوسته‌اند زمان زیادی برای پیاده کردن اندیشه‌ها و برنامه‌های تاکتیکی خود نداشته‌اند باید به آنها فرصت داد تا بتوانند به اهدافی که مد نظرشان است برسند. من شاید به عنوان یک استقلالی توقع داشته باشم این تیم خوب بازی کند اما باید در این شرایط از آبی‌پوشان حمایت کنم و زمان کافی را به کادر فنی بدهم. فکر نمی‌کنم نیم فصل زمان زیادی باشد برای مربیان استقلال که همگی از استقلالی‌ها متعصب هستند. من یک چیز دیگر می‌گویم.

چه چیزی؟

اینکه اگر استقلال خوب بازی می‌کرد و نمی‌توانست امتیاز بگیرد همین منتقدان می‌گفتند به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید این تیم نتیجه بگیرد.در مقطع فعلی استقلال فاصله زیادی با صدر جدول ندارد و به زودی می‌تواند رتبه اول را به نام خود کند. من امیدوارم شرایط به گونه‌ای در هفته‌های آینده رقم بخورد که نتیجه‌گیری این تیم با بازی زیبا توام شود.

فکر می‌کنید استقلال در این فصل مدعی اصلی قهرمانی باشد؟

من نمی‌گویم استقلال صددرصد قهرمان می‌شود اما اطمینان دارم این تیم تا روز پایانی مدعی اصلی تصاحب جام خواهد بود. بازیکنان و مربیان این تیم انگیزه‌های زیادی دارند تا وقتی فصل فوتبالی به پایان رسید حداقل یک جام به هواداران هدیه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناپلئون

      اولا ب همین خیال باش. دوم. معلومه بدجور می سوزه سوم آب و پماد دیگه کارساز نیست پودر بچه شاید.. ضمنا وقتی میخوای اسم پرسپولیس رو تو دهنت بچرخونی ادب رو رعایت کن.. دهنت رو هم با گلاب بشور

      پاسخ ها

      • ابوهت

        کره وژاپن سوزش داره عمو

      • علی

        پماد سوختگی بدین به بازیکن تیم قهرمان پوشالی

        ع مثل العین

      • بدون نام

        تعجب میکنم چطور این مطالب بی ادبانه وخیلی زشت را چاپ مکنید حتما این مطلب را نمیگذرید خیلی متاسفم برای رسانه

    • سرخه سرخ

      اسم سرورتو که میاری باید ازجات بلند شی
      کیسه میتونه بامرغی بازی نکنه. به ما مربوط نیست
      فکری دو سال باید مربی باشه تا ترکیب خودشو پیدا کنه؟

    • م

      میگم چرا یه کیسه کش با منطق پیدا نمیشه؟ همه اینجورین. فقط حرف مفت. نمیدونم همه تهمتی میزنن ولی اصلا کسی باهشون کاری نداره چه بازیکن چه مربی . یکی نیست دهنشون گل بگیره؟

      پاسخ ها

      • بابک نیک قامت

        مگه شما جام اسنپی میگیرین کسی چیزی میگه؟؟؟؟

      • بدون نام

        شما لنگیا تا قیام قیامت باید از پماد سوختگی استفاده کنید چون تو اسیا عددی نیستید باید بسوزوید وبسازید

    • بدون نام

      چقدر این فوتبال بی در و پیکر شده آدمهای کوچک درباره تیم بزرگ پرسپولیس اظهار نظر میکنند عشق فقط ارتش سرخ

    • کیسه ویاران دوچرخه سواران

      هرچی بیشترشماکیسه کشا مصاحبه کنیدعلیحه پرسپولیس ذهن بازیکنا تون پرمیشه ازاین حرفا که اگه ببازن بندازن گردن زمین زمان پس مصاحبه کنید حرف مفت بزنیدتاتیم ماازاین موقعیت به سودخوداستفاده کنه. اینقد که حکومت شماکیسها کشارولوس با آورده دوروزولتون کرده نمی‌تونید وی پاواستید

    • بینام

      پوشیدن پیر اهن آبی استقلال لیاقت می خواهد این پیراهن لیاقت تعصب غیرت مردانگی وغرور ملی بر قامتان بازبکنانی. مثل کارگرجم ،روشن جباری کاذو حق وردیان نظری حجازی الهوردی عادلخانی نراقی نوین روزگار مجیدی و خیلی های دیگر با تعصب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعصب، معنی تعصب رو در فرهاد مجیدی و همین مربی تون دیدیم، خودتون رو به روانپزشک معرفی کنید

      • بادشتy.A.A

        این پیشکسوت عقده ای است/ صدر جای پرسپولیس است/

    • صادق درستکار

      اصلا بعضی ها اشتباهی استقلالی شدند..خوبه

    • بدون نام

      به قول فرناز مجیدی اینها همان پیشکسوتانی هستند که کارت هدیه دویست هزاری می گیرند حرف می زنند،...

    • معراج عبدالهی

      ازبازی تاکتیکی وهجومی تیم بدون مربی
      معلومه،حیف یک ریال پول به فکری
      میدن،تیم فکری درحدتیم محلات هم نیست

      پاسخ ها

      • بادشتy.A.A

        استقلال بیشتر ازمحلات نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج