۱۰۷۴۸۰۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلالی‌ها به‌زودی شارژ مالی می‌شوید

مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور در تمرین این تیم قول دادند تا با تامین منابع مالی، آبی‌پوشان شارژ مالی شوند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور در تمرین این تیم قول دادند تا با تامین منابع مالی، آبی‌پوشان شارژ مالی شوند.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال و اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کردند.

در بدو ورود آن‌ها، محمود فکری در جمع بازیکنان گفت: ضمن خیر مقدم به آقایان مددی و خلیل‌زاده و تشکر بابت حضورشان در تمرین امروز، مطمئنا حضور شما عزیزان به ما دلگرمی می‌دهد. به امید خدا با تلاش شما و بازیکنان تیم را به بالای جدول می‌رسانیم.

مشکلاتی در نحوه بازی داریم ولی مطمئنم که به زودی شرایط ما بهتر می‌شود چون در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم. من به تیمم خیلی امیدوارم و ان‌شاءالله اتفاقات خوب به زودی رقم می‌خورد و دل هواداران شاد می‌شود. من از آقای مددی و خلیل‌زاده بازهم تشکر می‌کنم که امروز کنار ما هستند.

در ادامه احمد مددی، مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان و کادرفنی گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما هستم و شما را با انرژی و سرحال می‌بینم. ان‌شاءالله با وحدت و اتحاد بین همه ما، بتوانیم کار را به بهترین نحو جلو ببریم. درباره مطالبات شما هم در هیات مدیره مصوب شد تا با تامین منابع مالی، خیلی زود به شما پرداختی داشته باشیم.

وی افزود: نکته دیگر این که در جلسه دیروز هیات مدیره مصوب شد تا حمایت قاطع همچون گذشته از آقای فکری داشته باشیم. ما از ایشان حمایت می‌کنیم. اعتقاد داریم ایشان می‌تواند استقلال را به روزهای درخشانش برگرداند. نقشه راه ما قهرمانی است.

مشکلاتی وجود دارد و ما راجع به این مشکلات در هیات مدیره بحث و گفت‌وگو می‌کنیم. این مشکلات هم از گذشته بوده و ما قطعا با کمک شما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. ما سه فینال پیش رویمان است و از شما می‌خواهم تمرکزتان روی پیروزی در این سه بازی باشد و ما هم در کنار شما هستیم. ان‌شاءالله با هدایت آقای فکری به هدفمان که قهرمانی است، می‌رسیم.

در ادامه اسماعیل‌ خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال دقایقی صحبت کرد و گفت: من هم به شما عزیزان خسته نباشید می‌گویم. بحث ما حمایت همه جانبه از شما و آقای فکری است. به شایعات توجه نکنید. عده‌ای که مریض هستند این شایعات را می‌سازند. ما از آقای فکری حمایت می‌کنیم و از شما هم حمایت می‌کنیم. مشکلات شما را هم می‌دانیم و قول می‌دهم که مشکلات به زودی حل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      حتما پولای نایب قهرمانی پرسپولیس که میخوان بریزن تو جیب اینا

    • بدون نام

      از کجا میارن وزیر هم که نمیده ....ن.پ وزیر پرسپولیسی

    • واقعیت!

      مگه پاداش ۷۵ میلیاردی پرسپولیس را دادن!!!

    • پرسپولیس قهرمان جان جانان

      شک نکن پول پاداش سرورشون دارن میدن
      چونکه درآمدی نداشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج