اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۵۳۶۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تیم فکری بازی‌ به‌ بازی بهتر می‌شود

استقلال دیروز در دیدار هفته نهم لیگ برتر موفق شد در دیداری خارج از خانه برابر گل‌گهر بازی را ۲ بر یک به‌نفع خود خاتمه دهد تا برای بازی‌های پیش‌رو خصوصا دربی بزرگ پایتخت روحیه بهتری بگیرد خصوصا اینکه در هفته‌های گذشته انتقاد‌های زیادی از تیم فکری صورت گرفت، اما استقلال نسبت به فصل‌های اخیر تا اینجا نتایج خوبی گرفته است.

روزنامه فرهیختگان: استقلال دیروز در دیدار هفته نهم لیگ برتر موفق شد در دیداری خارج از خانه برابر گل‌گهر بازی را ۲ بر یک به‌نفع خود خاتمه دهد تا برای بازی‌های پیش‌رو خصوصا دربی بزرگ پایتخت روحیه بهتری بگیرد خصوصا اینکه در هفته‌های گذشته انتقادهای زیادی از تیم فکری صورت گرفت اما استقلال نسبت به فصل‌های اخیر تا اینجا نتایج خوبی گرفته است.

درخصوص نمایش استقلال در سیرجان با محسن بیاتی‌نیا، کارشناس فوتبال کشورمان تماس گرفتیم تا این بازی را از نگاه یک کارشناس تحت بررسی قرار دهیم. او به «فرهیختگان» گفت: «اگر بخواهیم استقلال را از هفته اول تا این بازی مورد بررسی قرار دهیم چیزی که به‌شدت مشخص و ملموس بوده اینکه تیم روزبه‌روز فوتبال بهتری را از خود ارائه می‌کند و همین روند رو به جلو می‌تواند برای هواداران امیدوار‌کننده باشد.»

او ادامه داد: «البته اینکه من می‌گویم بازی‌به‌بازی بهتر می‌شود دلیل بر نداشتن نقطه‌ضعف در این تیم نیست و از نگاه من در تیم نقاط‌ضعفی هم دیده می‌شود که باید توسط مربیان دیده و برطرف شود. هرچقدر این ایرادات در تیم محمود فکری کمتر شود استقلال در جدول دست‌نیافتنی‌تر می‌شود.»

بیاتی‌نیا خاطرنشان کرد: «استقلال امسال نسبت به سال گذشته خط‌دفاعی بهتری دارد و با اینکه در اواخر بازی چند موقعیت گل به مهاجمان گل‌گهر داد اما می‌توان امیدوار بود که آنها با هماهنگی بیشتر خط‌دفاعی مستحکمی را تشکیل دهند. البته نباید از واکنش‌های رشید مظاهری در این بازی چشم‌پوشی کنیم و او چند واکنش عالی داشت و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود.»

این کارشناس فوتبال درخصوص شرایط گل‌گهر اضافه کرد: «گل‌گهر تیمی بود که لیگ را خیلی خوب شروع کرد اما این را باید بدانیم که هر تیمی که ناشناخته باشد، با گذشت چند هفته توسط حریفاش شناسایی می‌شود. البته مهاجمان این تیم در بازی مقابل استقلال روز خوبی نداشتند و برعکس در روز خوب گلر استقلال به این بازی رسیده بودند.»

بیاتی‌نیا درباره بالا رفتن روحیه استقلال در فاصله یک بازی مانده تا دربی گفت: «اینکه می‌گویند برد قبل از دربی روحیه یک تیم را بالا می‌برد و برعکس باخت در آن روحیه‌اش را پایین می‌آورد اصلا حرف درستی نیست. دربی یک بازی خاص است که استرس خودش را دارد. حالا شاید نبود تماشاگر در این بازی کمی از این استرس کم کند اما در کل بازیکنان دوست دارند با ارائه بهترین عملکرد خود در این بازی، هواداران تیم‌شان را خوشحال کنند و قطعا فلسفه آن بازی با تمام بازی‌های دیگر لیگ فرق می‌کند.»

او در خاتمه افزود: «پرسپولیس یکی از بهترین و فنی‌ترین تیم‌های لیگ است و با توجه به حضورشان در فینال آسیا از روحیه خوبی هم برخوردارند. اما هر تیمی نقاط‌ضعف و قوت خاصی دارد و استقلال اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد باید در این فاصله زمانی تا دربی نقاط‌ضعف خود را به حداقل برساند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عمر عبد الرحمن

      من که طرفدار کیسه کش هستم این بی فکر ندیدم تیمش بار فنی و کار تکنیکی بکنن انشاالله تو دربی شش تایی میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج