جاباما
۱۰۷۵۵۳۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

یک کارگردان: توئیتر و اینستاگرام از فیلم‌ها جلوترند

یک کارگردان سینما درباره اینکه فیم‌های حرف تازه‌ای ندارند معتقد است: مردم از فیلم‌های ساخته شده جلوتر هستند. مشکل این است که مردم حرف می‌زنند اما اتفاقی نمی‌افتد. چه فیلمی بسازیم که از توییتر و اینستاگرام جلوتر باشد؟! چه بگوییم که از توییتر جلوتر باشد؟

ایسکانیوز: یک کارگردان سینما درباره اینکه فیم‌های حرف تازه‌ای ندارند معتقد است: مردم از فیلم‌های ساخته شده جلوتر هستند. مشکل این است که مردم حرف می‌زنند اما اتفاقی نمی‌افتد. چه فیلمی بسازیم که از توییتر و اینستاگرام جلوتر باشد؟! چه بگوییم که از توییتر جلوتر باشد؟

یک کارگردان: توئیتر و اینستاگرام از فیلم‌ها جلوترند

گفتگو با احسان عبدی‌پور:

آیا امید را می‌توان اینگونه در نظر گرفت، که وقتی در مشکلات کشور هستیم راه حلی ارائه بدهیم و مردم به سمت آن سوق داده شوند؟

مردم از فیلم‌های ساخته شده جلوتر هستند. مشکل این است که مردم حرف می‌زنند اما اتفاقی نمی‌افتد. چه فیلمی بسازیم که از توییتر و اینستاگرام جلوتر باشد؟! چه بگوییم که از توییتر جلوتر باشد. آیا دیالوگی هست که مردم نمی‌دانند تا ما بگوییم؟ اتفاقا مردم از ما جلوتر هستند. ولی هیچ چشم اندازی خوبی در کار نیست.

در این گفت‌وگو نقطه مشترکی داریم و آن این است که می‌گویید برای مردم می‌توان نشان داد که از این حال می‌توان بیرون آمد. به طور مثال اگر خانواده‌ای جوان معتاد داشته باشد نمی‌توان به او نشان داد که می‌شود از این وضعیت بیرون آمد؟

چرا می‌توان این کار را انجام داد. اعتیاد در همه دنیا مفهوم واحدی دارد. در واقع مفهومی اخلاقی نیست که به نسبت بتوان در مورد آن صحبت کرد.

موضوع اعتیاد را به عنوان مثال برای این بحث مطرح کردم که نشان بدهم می‌توان از موضوعات ریز و امیدوار کننده در مسائل کلی هم به نوعی استفاده کرد. وقتی در حوزه اعتیاد می‌توان جامعه را از چالش بیرون کشید نمی‌توانیم از این کار برای مسائل کلی الهام گرفت؟

موضوع اعتیاد یک مسئله موردی است. ما در مورد مسائل کلی حرف می‌زنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج