۱۰۷۵۶۴۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ژست هفته؛ بوسه‌ای با لب‌های خونین

هافبک مازندرانی تیم ذوب آهن در یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیمش با گلی که زد عملکرد درخشانش را تکمیل کرد.

ورزش سه: میلاد جهانی امسال یکی از خریدهای خوب ذوب آهنی ها بود. او که چهار فصل گذشته در آبادان و صنعت نفت بازی کرده بود و آنقدر فوتبالش با این تیم اخت شده بود که خیلی ها تصور می کردند خوزستانی است، امسال همانطور که انتظار می رفت در پایان فصل برای ماجراجویی جدید و البته قراردادی بهتر آبادان را ترک کرد.

جهانی یکی از بهترین های نفت در کنار آل کثیر ، ریکانی و سلمانی بود و حتی برخی فکر می کردند تیم های پایتخت نیز به دنبال جذب او باشند اما جهانی در لیگ بیستم به تیمی پیوست که رحمان رضایی که مثل خودش مازندرانی است هدایت این تیم را به عهده دارد.

ژست هفته؛ بوسه‌ای با لب‌های خونین

او در حالی به ذوب آهن پیوست که فصل گذشته برای نفت 8 پاس گل و 2 گل از خودش به جای گذاشته بود اما او در این فصل و تا اینجا دو گل برای ذوبی ها به ثمر رسانده است که هر دو گلش امتیاز آور بوده اند. جهانی یک بار در بازی برابر پیکان و یک بار هم امروز با گلی که به ثمر رساند ذوب آهن را از شکست نجات داده و به تساوی رساند.

ژست هفته؛ بوسه‌ای با لب‌های خونین

او در نیمه اول بازی و روی یک درگیری از ناحیه دندان دچار مصدومیت شد و انگار همانطوری که قاسم حدادی فر داشت به دیگر بازیکنان می گفت و دوربین تلویزیونی هم شکار کرد دندانش شکست.او که در تمام طول بازی به واسطه دندان شکسته با لب های ورم کرده و دهانی خونین بازی می کرد در دقیقه آخر بازی وروی یک فرار عالی توانست جلوتر از تمام مدافعان پرسپولیس به توپ رسیده و با یک بغل پای چپ محکم و فنی دروازه حامد لک را باز کند.

ژست هفته؛ بوسه‌ای با لب‌های خونین

کاری که خیلی از مهاجمان مطرح فوتبال آسیا نتوانسته بودند انجام بدهند او انجام داد و در حالی که جای حلقه اش را با لبهای خونینش می بوسید مقابل دوربین ژست خوشحالی گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه بازیکن پیروزی پاش خراش بر میداشت همه عوامل متهم که نه مجرم شناخته میشدن..دندان دلاور مردی را شکستند ولی آب از آب تکان نخورد ..با این کارا دیگه بجایی نخواهید رسید ..حکومت فرعون هم تمام شد ..شما فکر میکنید همیشه حامی یانتان در مسند قدرت خواهند ماند ..زمستان خواهد رفت و رو سیاهی یش برای ذغال باقی خواهد ماند

    • بدون نام

      چه خورده و برده ای از رنگ خاص داری که شهامت نمایش مطالب دیگران را نداری ..چون من روزنامه نگار نیستم باید حقم راضایع کنی و مطلبم را نمایش ندهی .. آنقدر منطقی مطلب برات میفرستم تا از زنده بودنت پشیمان شوی ..حق را بگو .وحق را نمایش بده .واز حق دفاع کن تا در خوبان جا بگیری واز زندگیت لذت ببری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج