جاباما
۱۰۷۵۸۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیورپول مخالف جدایی اوریگی و شکیری

باشگاه لیورپول برنامه‌ای برای فروش یا قرض دادن مهاجم بلژیکی و بال سوئیسی خود ندارد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه «لیورپول اکو» اعلام کرد، باشگاه لیورپول برنامه‌ای برای از دست دادن هیچکدام از بازیکنانش در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ندارد.

اخیراً شایعه شده بود که دیووک اوریگی مهاجم بلژیکی و ژردان شکیری بال سوئیسی سرخپوشان مرسی‌‌ساید در ماه ژانویه از لیورپول جدا خواهند شد، اما یورگن کلوپ قصد دارد تیم پرستاره‌اش در این پنجره نقل‌وانتقالاتی دست‌نخورده باقی بماند.

اخیراً روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» مدعی شده بود که باشگاه اینتر خود را آماده به خدمت گرفتن دیووک ارویگی از لیورپول در ماه ژانویه می‌کند و آنتونیو کونته مهاجم بلژیکی سرخپوشان مرسی‌ساید را گزینه‌ای مناسب برای ذخیره روملو لوکاکو می‌بیند، از این رو این بازیکن را به‌عنوان کاندیدای احتمالی برای تقویت خط حمله تیمش در نظر دارد.

مهاجم پیشین تیم‌های لیل و ولفسبورگ که از سال ۲۰۱۴ در لیورپول عضویت دارد و قرارداد فعلی‌اش با لیورپول تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد، این فصل تنها در هشت بازی (۳۱۸ دقیقه از ۷۲۰ دقیقه ممکن) برای این تیم به میدان رفته که حاصلش یک گل زده و یک پاس گل بوده است.

شکیری ۲۹ ساله هم که از سال ۲۰۱۸ در عضویت باشگاه لیورپول است و تا سال ۲۰۲۳ هم تحت قرارداد این باشگاه است، این فصل تنها در شش بازی (۲۴۶ دقیقه از ۵۴۰ دقیقه ممکن) برای تیم تحت هدایت کلوپ به میدان رفته که آمار یک گل زده و یک پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج