۱۰۷۵۹۳۳
۲۶ نظر
۵۰۲۷
۲۶ نظر
۵۰۲۷
پ

ادعای دختر مدلینگ برای شکایت از پسر پولدار

دختر جوان که در دوبی مدل است در شکایت به پلیس مدعی شد پسر جوانی در ویلای شخصی‌اش در شمال وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و یک ماه حبس کرده بود.

ایران: دختر جوان که در دوبی مدل است در شکایت به پلیس مدعی شد پسر جوانی در ویلای شخصی‌اش در شمال وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و یک ماه حبس کرده بود.

چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از ربوده شدنش توسط یک پسر جوان خبر داد و گفت: من مدلینگ هستم و در دوبی کار می‌کنم. مدتی قبل برای دیدن خانواده و دوستانم به ایران آمدم. یک شب در میهمانی دورهمی دوستانم شرکت کرده بودم که با شهرام آشنا شدم. به من گفت که وضع مالی خوبی دارد و در کیش بنگاه اجاره خودرو و در تهران مبل فروشی دارد. کم کم ارتباط من و شهرام صمیمی‌تر شد و او به من پیشنهاد ازدواج داد. چون از او خوشم آمده بود پیشنهادش را پذیرفتم.

یک ماه حبس در ویلا

دختر ۲۴ ساله گفت: شهرام به بهانه اینکه خانواده‌اش قبل از ازدواج باید مرا ببیند از من خواست با او به ویلای پدر و مادرش در شمال برویم من هم قبول کردم و او مرا به ویلایی برد که می‌گفت خانواده‌اش ساکن آنجا هستند، اما وقتی پایم را در آن ویلا گذاشتم تازه فهمیدم در چه دام وحشتناکی افتاده‌ام.

نه تنها از خانواده شهرام خبری نبود بلکه او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم با تزریق مواد مخدر مرا معتاد کرد. به قدری وضعیت جسمی‌ام بد بود که حتی نمی‌توانستم از خانه فرار کنم. بعد از یک ماه، وقتی شهرام حال خراب مرا دید، ترسید که نکند بمیرم و برای همین، مرا که تقریباً نیمه جان بودم سوار خودرواش کرده و از خانه وحشت بیرون آورد.

او مرا در محلی خلوت کنار خیابان رها کرد و رفت. رهگذران با دیدن بدن نیمه جانم، با پلیس تماس گرفته و مرا به بیمارستان منتقل کردند. بعد از چندین روز بستری در بیمارستان وضعیت جسمی‌ام بهتر و از بیمارستان مرخص شدم. الان هم از شهرام به خاطر آدم‌ربایی، آزار و اذیت و معتاد کردنم شکایت دارم.

با شکایت دختر مدلینگ به نام رکسانا، پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس جنایی دستور بازداشت شهرام را صادر کرد. پسر جوان پس از دستگیری در تحقیقات ادعایی متفاوت را مطرح کرد.

او گفت: قبول دارم که با رکسانا در ارتباط بودم اما اینکه او را در خانه حبس یا معتادش کرده باشم، قبول ندارم. من با رکسانا در میهمانی آشنا شدم و از ابتدا هم قصد ما دوستی بود نه ازدواج. وقتی به او پیشنهاد دادم که با هم به شمال برویم، قبول کرد و برای تفریح رفتیم نه اینکه با خانواده‌ام آشنا شود.

او ادامه داد: زمانی که در ویلا بودیم، رکسانا خیلی اصرار داشت که مرا راضی کند با هم ازدواج کنیم اما من نمی‌توانستم با دختری ازدواج کنم که مدل است و مدام باید به کشورهای خارج برود. نه تنها خودم بلکه خانواده‌ام نیز با این ازدواج مخالف بودند. از ابتدا هم به رکسانا گفته بودم که قصد ازدواج با او را ندارم. اما وقتی در ویلای شمال مطمئن شد که من تصمیم به ازدواج با او ندارم از من کینه به دل گرفت و با این شکایت قصد دارد که از من انتقام بگیرد و مرا مجبور به ازدواج کند.

به دنبال اظهارات پسر جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات و بررسی اظهارات پسر جوان و دختر مدلینگ را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مادر

      روشنفکری این مشکلات روهم داره اخه چراتاپسرامیگن خانوادم بایدشماروببینن باهاشون همراه میشید؟؟؟؟؟؟اگه واقعاچنین حرفی بزنن برای خودتون ارزش قائل بشیدبگیدنه خودشون بایدب دیدنم بیان.....بنظرم خودتونم بدتون نمیاد

    • بدون نام

      دختره دروغگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاهد ها چی پس؟
        کنار خیابون پیداش کردن ها
        بیمارستان چی

    • بدون نام

      جفتتون نجسید

    • بدون نام

      وقتی که در یک جامعه ارتباطات غیر عرفی وغیر شرعی. روشننفکری و کلاس محسوب شود. دیگه چه توقعی از این ارتباطات میتو ان داشت. غیر از روابط ناسالم وهوس چند روزه !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت واقعا

      • بدون نام

        دقیقا،. موافقم

    • بدون نام

      دختری که ندیده ونشناخته به ویلای یه شخص نامحرم میره نباید توقع بیشتری از این سرنوشت که تعریف کرده. داشته باشه ! تازه اگه واقعا یکطرفه راست گفته باشه !!!!!!

    • بدون نام

      خانم تو که تنهایی به ویلای اون رفتی توقع شب زنده داری شب قدر ازش داشتی.؟!!!! که بشینین دعای ابو حمزه بخونین. عاقبت این گونه روابط ناسالم همینه دیگه. !!! خداوند یه کم این نوع خانم دخترها رو از ساده اندیشی در بیاره !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود دختره مقصره تو پارتی شبانه باهاش دوست شده بعدشم خواسته طرف رو تیغش بزنه و اصلا قصدش ازدواج نبوده

    • صادق

      دخترک به اصطلاح زرنگ اگه هم داستان واقعی باشه
      نوش جونت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختردروغ میگه

    • بی نام

      حق با پسره است
      یعنی دختر تا این اندازه ...

      پاسخ ها

      • حسین اهوازی

        احسنت برشما درست فرمودید .

    • بدون نام

      هردوطرف دروغ میگن اینها اصلا صداقت ندارند وزیاده خواه هستن واصلا به اصول اخلاقی پایبند نبوده ونیستن اینها بایستی دردادگاه محاکمه علنی بشن تا درس عبرتی باشد برای افراد لاابالی وفریبکار

    • بدون نام

      شهرامو ول کنید

    • بدون نام

      هردوتاشون فرافکنی میکنند اینها را بایستی درکوچه وبازار بگردونند تا حالیشون بشه یهمن دوغ چقدرکره میده

    • بدون نام

      بخدا من نمیدونم این دختربا چه جرائتی با یک پسرغریبه به ویلا درشمال میره دخترهمسایه ما هنوز تنهایی تا نانوایی سرکوچه نمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو به دختر همسایه چکار داری اصلا چرا داری زاغ دختر همسایه رو چوب میزنی ؟

    • بدون نام

      مگه نمیتونست تلفن پدرومادرپسررو بگیره وقبل ازرفتن برای اطمینان بیشترباهاشون صحبت کنه مگه کارسختی بود این پس بپذیریم همه واقعیتها گفته نشده وبیشترفریب اذهان عمومی هستش

    • بدون نام

      هم دختر مقصره هم پسره هردو باید به شدت مجازات بشن طبق حرفهای خودشان دختر چه حقی داره باپسره دوست بشه یا بره پارتی برا چی میرن پارتی همین طور پسره چه حقی داره با دختره دوست بشه بره پارتی تاهمین جا بایدسنگ سار بشن وکمترین مجازات هرکدام ۳۰۰ ضربه شلاق وبعد با مهریه سنگین واداربه ازدواج بشن

      پاسخ ها

      • سایه

        عزیرم یکم قانون بخونی بعد نیست دیگه قدیم نیست که بخواد بزور دادگاه عقد بشن یا مهریه بگیره نهایت هموم ضربه شلاق هست قانون ها عوض شده

      • بدون نام

        خخخخخخ تو کجا داری زندگی می کنی تو کدوم قرنی ؟؟؟

    • بدون نام

      من مدلینگ هستم ؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      خب اینکه مشکلی نیست ادعای دختره رو میشه بررسی کرد اینکه تو خیابون رها شده حالش بد بوده و توسط عابرین به بیمارستان برده شده و دقیقا علت رفتنش به بیمارست چی بوده ثابت می کنه کی راست میگه کی دروغ
      و لطفا از قضاوت بیجای دیگران هم دست بردارید و به جای قضاوت و حکم صادر کردن این جور حوادث رو درس عبرتی برای خودتون قرار بدین فرقی نمی کنه خانم هستین یا آقا در هر حال سعی کنین گول نخورین همین

    • بدون نام

      یعنی این اخبار درج میشه تا یک عده بیان حکم صادر کنن ؟؟؟
      خوندن این کامنت ها از اصل ماجرا جالب تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج