۱۰۷۵۹۶۳
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

مگر باغیرت‌تر از سیدجلال و نوراللهی داریم؟

مگر در پرسپولیس با سابقه‌تر و با غیرت‌تر از سید جلال و نوراللهی داریم چرا آن‌ها یک کلمه حرفی به من نزدند و چرا سعید آقایی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمده، رگ گردنش باد می‌کند و بی‌جهت و بدون دلیل خودش را جلو می‌اندازد و مرا هل می‌دهد.

روزنامه ایران ورزشی: مگر در پرسپولیس با سابقه‌تر و با غیرت‌تر از سید جلال و نوراللهی داریم چرا آنها یک کلمه حرفی به من نزدند و چرا سعید آقایی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمده، رگ گردنش باد می‌کند و بی‌جهت و بدون دلیل خودش را جلو می‌اندازد و مرا هل می‌دهد.

سید عبدالله حسینی مدافع مازنی تیم ذوب‌آهن معتقد است در صحنه و جدالی که در اواخر بازی به وجود آمده هیچ برخوردی با حامد لک نداشته و مدافع پرسپولیس هم بی‌دلیل با او درگیر شد. مدافعی که به همراه سعید آقایی از زمین اخراج شد. برای اینکه از اصل ماجرا خبردار شویم گفت و گویی با مدافع ذوب‌آهن داشتیم.

جریان درگیری تو با حامد لک و در ادامه با سعید آقایی مدافع پرسپولیس چه بود که این همه جنجال آفرید و منجر به اخراج تو و مدافع پرسپولیس شد؟!

در آن صحنه خاص توپ از دست حامد لک رد شد و جدا شد به همین دلیل من برای گرفتن توپ پا انداختم و البته هیچ برخوردی هم با لک نداشتم چون او در ادامه توپ را گرفت. بعد از این موضوع من به حامد لک گفتم من که برخوردی با تو نداشتم اما اگر احیاناً برخوردی هم بوده از تو عذرخواهی می‌کنم. متعاقب این مسأله حامد لک خودش را به مصدومیت زد و گفت که شکمم درد می‌کند و داد و بیداد راه انداخت. من هم که این تمارض لک را دیدم واقعاً عصبانی شدم چون هم در نتیجه از پرسپولیس عقب بودیم و هم اینکه حامد لک داشت شلوغش می‌کرد چون برخوردی با او نداشتم و بعد عصبانی شدم به لک گفتم بلند شو و بی‌جهت خودت را زمین نینداز و وقت بازی را نگیر.

و بعد چطور با سعید آقایی درگیر شدی؟!

بعد از این مواردی که توضیح دادم، سعید آقایی به سمت من آمد و پرخاشگرانه مرا هل داد. من هم او را هل دادم اما خدا را گواه می‌گیرم که هیچ فحشی به آقایی ندادم!

اما سعید آقایی در مصاحبه‌اش با تأکید خاصی گفته که تو فحش ناموسی به او دادی؟

من که قسم خوردم هیچ حرف بدی به سعید آقایی نزدم و خدا را هم گواه می‌گیرم و هیچ‌وقت هم اهل شلوغ بازی و فحاشی نبوده‌ام. حضور و سبقه قبلی‌ام در تیم‌های دیگر هم این را نشان می‌دهد .

بازیکنان دیگر مداخله‌ای نکردند؟

نه اما حرف من این است مگر در پرسپولیس با سابقه‌تر و با غیرت‌تر از سید جلال و نوراللهی داریم چرا آنها یک کلمه حرفی به من نزدند و چرا سعید آقایی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمده، رگ گردنش باد می‌کند و بی‌جهت و بدون دلیل خودش را جلو می‌اندازد و مرا هل می‌دهد.

داور هم که هم زود شما را اخراج کرد؟

من از تمارض لک و بعد هجوم بی‌دلیل سعید آقایی ناراحت شدم. مستوجب اخراج نبودم و همیشه برای دکتر بیژن احترام خاصی قائل بودم و هستم اما فکر می‌کنم دکتر بیژن چون سعید آقایی را که یک کارت زرد داشت با کارت قرمز جریمه کرد. در آن لحظه هم مرا هم از زمین اخراج کرد در حالی که مستوجب اخراج نبودم اما از آنجا که همیشه برای دکتر بیژن حیدری احترام زیادی قائل بوده و هستم هیچ اعتراضی به داور نکردم .

چرا در دو نیمه فوتبال کاملاً متفاوتی را از تیمتان دیدیم؛ در واقع نیمه اول ضعیف بودید اما نیمه دوم بازی را کاملاً از پرسپولیس گرفتید!

بله در نیمه اول در دقایق اول خوب نبودیم و گل بدی را هم دریافت کردیم اما در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های گل صد درصد ما واقعاً بیشتر از پرسپولیس بود. به شکلی که چند موقعیت گل جدا از گل دقیقه نود داشتیم که آنها را از دست دادیم. مساوی نتیجه‌ای عادلانه برای ما نبود و برد حق ذوب‌آهن بود. تیم ما در چند دیدار گذشته بازی خیلی خوبی ارائه داده و ما مقابل گل گهر و استقلال هم مستحق برد بودیم و نباید مساوی می‌شدیم اما بدشانسی مانع بردمان شد. جدا از این موضوع در چند بازی هم مشکلات داوری گریبانگیر ما شد. با این وجود از آنجا که تیمی با پتانسیل بالا داریم قطعاً بهتر می‌شویم و از انتهای جدول جدا خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوگیر نشو و فرافکنی نکن
      روزی پرده بر اوفتد و روسیاه رسوا شود.
      مطمین باش بزودی ب استقلال دعوت خواهی شد.

    • بدون نام

      مگه با تجربه تر از تو تو ذوب کم بازیکن بوده که تو داغ کرده بودی

    • بدون نام

      سید جلال کوه غیرته ولی نورالهی رو قاطی نکنید

    • جعفر پور محمدی

      واقعا خجالت هم چیزی خوبیه

    • سعیدج

      اره لگو بوس

    • بدون نام

      لعنت خدا بر حامدلک وقت وقت کشی
      میکن

    • محمد

      غیرتشون توی ان چند ملیارده

    • مرادبیک@آقاخان.ir

      من به عنوان یک پرسپولیسی معتقد هستم آقایی بی خود و بی جهت دعوا به پاکرد تا اخراج شود که در بازی بعدی با سپاهان رودر رو نشود !!!

    • مرتضی

      اینجا حق با این بازیکنه بدون شک...امسال اقایی فقط حاسیه واس تیم درست میکنن..مثل اینکه حامد لک‌کم کم‌داره به اصل خودش باز میگرده‌با وقت تلف کردن و تمارض بی جا تیم به حاشیه برد...غیرت یعنی تو زمین بازی واس تیم باشه نه اینکه به ضرر تیم

    • محمد

      لک فکرده تو ماشین سازی بازی میکنه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج