اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۶۳۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجیدی: به سعادتمند اعتماد نداشتم و لیست ندادم

سرمربی سابق استقلال مدعی است هرگز لیستی به صورت مکتوب در اختیار باشگاه قرار نداده.

روزنامه خراسان: سرمربی سابق استقلال مدعی است هرگز لیستی به صورت مکتوب در اختیار باشگاه قرار نداده. یک روز بعد از فینال جام حذفی که با شکست استقلال همراه شد، احمد سعادتمند در برنامه ورزش و مردم حاضر و در آن مدعی شد که مجیدی لیست نقل‌وانتقالاتی در اختیار باشگاه قرار نداده است. فرهاد مجیدی اما در مصاحبه خود پرده از لیستی ۶ نفره برداشت که در آن نام چند ستاره فوتبال دیده می‌شد. اصل ماجرا این است که چون مجیدی نگرانی داشت مدیرعامل باشگاه لیست او را رسانه‌ای کند، هرگز نام نفرات مورد‌نظرش را به صورت مکتوب در اختیار باشگاه قرار نداده است.

هدف مجیدی از این کار به‌هم نریختن تیمش قبل از دیدار حساس فینال جام‌حذفی با تراکتور بوده. حالا با گذشت چند ماه از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال هنوز حواشی در‌مورد او وجود دارد. یکی از خبرهای پیرامون فرهاد مجیدی در رسانه‌های مختلف، لیستی است که گفته می‌شود او در اختیار باشگاه قرار داده و البته این‌طور عنوان شده که نفرات مورد‌نظر او بازیکنان چندان با کیفیتی نبوده‌اند.

اما مجیدی که این روزها سعی می‌کند از فضای فوتبالی‌ دور باشد و وارد چالش‌های این‌چنینی نشود، در یک محفل خصوصی پاسخ جالبی به این حواشی داده‌: «من به مدیرعامل باشگاه اعتماد نداشتم که لیست کتبی به او بدهم. مطمئنا اگر از من لیست کتبی وجود داشت، مثل سایر اسرار باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گرفت تا تیم من را قبل از فینال جام‌حذفی بهم بریزند.

اصلا چنین چیزی درست نیست، من در‌مورد هیچ دروازه‌بانی اظهار‌نظر نکردم چون اگر این کار را می‌کردم، حسینی را در جریان موضوع قرار می‌دادند و او را از نظر روحی به‌هم می‌ریختند. آن زمان در‌مورد هیچ نامی اظهار‌نظر نکردم و همه‌چیز را به بعد از فینال جام حذفی موکول کردم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج