adexo3
۱۰۷۶۶۸۶
۲۸۸ نظر
۵۰۲۴
۲۸۸ نظر
۵۰۲۴
پ

طرح مجلس؛ دولت باید تا ۱۴۲۰ اسرائیل را نابود کند

مجلس یک بمب‌خبری کم‌نظیر برای‌مان آماده کرده؛ یک گروه از نمایندگان مجلس طرحی پیشنهاد داده‌اند که ماده پنجم آن، دولت را مکلف می‌کند تا ۲۰سال دیگر اسراییل را از میان ببرد، البته اگر تصویب شود.

پایگاه خبری انتخاب: مجلس یک بمب‌خبری کم‌نظیر برای‌مان آماده کرده؛ یک گروه از نمایندگان مجلس طرحی پیشنهاد داده‌اند که ماده پنجم آن، دولت را مکلف می‌کند تا ۲۰سال دیگر اسراییل را از میان ببرد، البته اگر تصویب شود.

طرح اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید شهید قاسم سلیمانی با ۱۶ ماده هفته گذشته در مجلس اعلام وصول شد؛ طرحی که در راستای مقابله با تروریسم اقتصادی آمریکا، پیگیری سیاست خارجی عزتمندانه و اجرای اقدام سخت با اخراج آمریکا تهیه شده است.

طرح مجلس؛ دولت باید تا ۱۴۲۰ اسرائیل را نابود کند

هفته گذشته و در آستانه سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی طرح اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید قاسم سلیمانی در صحن علنی روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه اعلام وصول شد که متن آن به شرح زیر است:

مقدمه:

اقدام خصمانه آمریکا در ترور شهید سلیمانی و پذیرش رسمی مسئولیت آن تنها یکی از مصادیق اعمال تروریستی آمریکا است که در منطقه در حال اجراست و جز با خروج کامل آن از منطقه در همه زمینه های اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی متوقف نخواهد شد. راهبرد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اخراج آمریکا از منطقه که صراحتا توسط مقام معظم رهبری بیان شده است (۳۱ /۴/ ۱۳۹۹) به عنوان انتقام مناسب با این اقدام تروریستی اجرا خواهد شد. موارد ذیل در راستای

۱- اجرای انتقام سخت با اخراج آمریکا از منطقه و اقدامات متقابل در جهت ن تضعیف آمریکا،

۲- مقابله با اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی و پیگیری اهداف آن شهید بزرگوار در عرصه مبارزات ایشان.

۳- مقابله با تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران و

۴- پیگیری سیاست خارجی عزتمدانه پیشنهاد می گردد.

اخراج آمریکا از منطقه

ماده ۱- از زمان تصویب این قانون تمام دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح مکلف به ایجاد ترتیبات ذیل جهت اخراج تمامی نیروهای نظامی ستاد فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا- سنتکام- می باشند:

۱- جمهوری اسلامی ایران با هر کشوری که تروریستهای فوق را مجبور به خروج نماید در صورت درخواست دولت میزبان و حصول توافق بر سر هزینه ها آمادگی همکاری دفاعی حداقل به مدت ۵ سال در محدوده قوانین خود خواهد بود. وزیر امور خارجه موظف است این تعهد را رسما به گزارش دولتهای میزبان برساند.

۲- جمهوری اسلامی ایران مسئولیت اقدامات نظامی- اطلاعاتی آمریکا در کل منطقه غرب آسیا علیه امنیت و منافع سرزمینی و فراسرزمینی جمهوری اسلامی ایران را برعهده کشورهای میزبان نیروهای نظامی آمریکا نیز دانسته و همکاری با آمریکا را به مثابه مشارکت در عمل تروریستی مورد شناسایی قرار می دهد.

وزارت امور خارجه با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مکلف است در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی در برابر اقدامات تروریستی نیروهای آمریکایی که منافع جمهوری اسلامی ایران را به مخاطره می اندازند. اقدامات مقتضی علیه کشورهای میزبان به عنوان مشارکت در عمل تروریستی آمریکایی نیز صورت دهند. در صورت اقدام نظامی تروریست های آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران از خاک آن کشور، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رعایت سلسله مراتب مجاز به پاسخ متناسب به کشور میزبان نیز می باشند.

تبصره- در صورت غیر قانونی اعلام کردن حضور نیروهای تروریستی آمریکا توسط دولت کشور میزبان آن کشور از این ماده مستثنی است.

۳- در صورت اقدام نظامی تروریست های آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح با رعایت سلسله مراتب موظف به پاسخ نظامی در همان سطح یا بالاتر به آمریکا علاوه بر دفاع می باشند که این پاسخ می تواند در کشور مبدا اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران رخ دهد.

۴- نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجاز است در راستای مبارزه با تروریسم از محل منابع خود نسبت به پرداخت جوایز به افراد یا گروه های که در برخورد با عوامل دخیل در ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یا اخراج آمریکا از منطقه نقش دارند اقدام نماید.

تبصره- ۱ درصد از درآمد حاصل از صادرات بخش دولتی به عراق پس از وصول به این امر اختصاص می یابد.

۵- ۳۰ درصد از ارزش کل کالا به عنوان عوارض گمرکی به کالاهای وارداتی یا برند وابسته به کشور ایالات متحده آمریکا اضافه شده و در جهت فعالیت های مردمی بین المللی ذیل به نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تخصیص می یابد:

برگزاری جشنواره سالانه بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در کلیه شاخه های هنری

- اهدای جایزه بین المللی مقاومت

- حمایت از آسیب دیدگان از اقدامات آمریکا

۶- هر گونه مشارکت موثر (تعریف شده در بند ۴ ماده ۲ قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه) اتباع ایرانی با دولت ایالات متحده آمریکا ممنوع بوده و افراد مختلف از این امر مشمول مجازات ذیل عناوین جاسوسی می باشند.

تبصره ۱- همکاری فرهنگی، علمی و آموزشی با هدف حفظ منابع ملت ایران و پس از کسب مجوزهای رسمی از نهادهای مربوطه به جمهوری اسلامی ایران بلامانع است.

تبصره ۲- این قانون شامل انتقال اطلاعات و هر نوع همکاری با موسسات و نهادهایی که به صورت پوششی زمینه جاسوسی می کنند نیز می گردد. مصادیق این موسسات می بایست توسط یک کمیته تخصصی ضد جاسوسی متشکل از نماینده وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، قوه قضاییه، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سازمان اطلاعات سپاه ظرف دو ماه پس از لازم الاجرا شدن اعلام و پس از آن هر سه ماه به روز رسانی گردد.

تبصره ۳- در صورت عدم حضور این افراد در ایران، آنان با تشخیص و معرفی مجلس شورای اسلامی یا وزارت امور خارجه از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران تحریم شده و مشمول قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه مصوب ۱۳۹۶ می گردند و تروریست شناخته خواهد شد.

۷- هر ارگان، شرکت خصوصی یا دولتی که به استناد تحریم های آمریکا از ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی تحریمی خودداری کند متخلف شناخته می شود.

۸- هرگونه واردات کالا و خدمات از مبدا آمریکا ممنوع است به جز مواردی که به تشخیص دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی استناد گردد.

۹- با هدف کاهش وابستگی تجارت خارجی کشور به دلار، بانک مرکزی موظف است نسبت به افزایش سی درصدی ذخائر طلا ظرف مدت حداکثر یک سال از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون اقدام نماید.

۱۰- در اصلاح ماده ۱۳ قانون برنامه ششم توسعه بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت موظفند نسبت به انعقاد پیمان های دو جانبه و چند جانبه پولی و ارزی با ۵ کشور اصلی طرف تجارت ایران ظرف مدت حداکثر یک سال از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون اقدام نمایند.

به گونه ای که سهم تسویه مالی تجارت خارجی با پولهای ملی حداقل به ۲۰ درصد کل تجارت خارجی کشور افزایش یابد. همچنین به عنوان تدقیق ماده ۱۸ قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، دستگاه های مذکور موظفند نسبت به تشکیل اتحادیه پولی و تجاری با کشورهای جبهه مقاومت ظرف مدت دو سال پس از ابلاغ این قانون اقدام نمایند. گزارش پیشرفت این بند توسط بانک مرکزی هر ۳ ماه یک بار به کمیسیون اقتصادی مجلس و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه گردد.

۱۱- وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موظف است در چارچوب منافع ملی و در جهت مقابله با تحریم ها و زیر ساخت های حقوقی و سیاسی لازم جهت گسترش تعاملات اقتصادی با کشورهای مختلف خصوصا کشورهای چین، روسیه، سوریه ، عراق و ونزوئلا را فراهم نماید؛ از جمله به وسیله شناسایی و تسهیل موانع گوناگون حقوقی و کنسولی وپشتیبانی های مضاعف و ویژه از تجار توسط رایزنان اقتصادی سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای فوق مبتنی بر همین قانون وزارت امور خارجه موظف است پیش نویس این توافقات را تا ۲ ماه آینده به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه نماید و هر سه ماه یک بار گزارشی از میزان پیشرفت این توافقات و تحقق اهداف تجاری فوق را به این کمیسیون ارائه نماید.

۱۲- بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی با همکاری وزارت امور خارجه موظف به پیگیری تعریف پول بین المللی با پشتوانه غیر اعتباری و ایجاد یک ناحیه پولی تحت سازمانی از کشورهای مختلف، با دعوت از کشورهای محور مقاومت می باشد. واحد پول مذکور براساس قیمت جهانی یک کالا یا متوسط چند کالا با ثبات ارزش نسبی در کوتاه مدت و بلند مدت مورد توافق کشورای عضو خواهد بود و پشتوانه آن شامل هر گونه کالا و خدمات دارای ارزش مالی است که به سرعت قابلیت نقد یا تبدیل شدن داشته باشد. سازوکار نظارت این سازمان پولی جهت تضمین « تساوری ارزش اسمی پول تولید شده با ارزش اموال پشتیبان»، و تضمین «امکان دریافت پشتیبان در ازای ارائه پول و امکانات تبدیل پشتیبان در بازار»، طی توافق میان کشورهای عضو تعیین خواهد شد. کشورهای عضو در میزان تولید این پول، اختیار تام دارند.

ماده ۲- هر گونه مذاکره بر سر توان تسلیحاتی جمهوری اسلامی، نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مسائل محور مقاومت ممنوع بوده و مسئول مربوطه محکوم به انفصال مادام العمر از مناصب و خدمات دولتی است. هر گونه توافق با شرط مذاکره بر امور یاد شده، باطل است. در صورت هر گونه مذاکره درباره امور یاد شده از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه موظف است عاملان را ظرف یک هفته به قوه قضاییه معرفی نماید.

تبصره: هر گونه مذاکره با آمریکا بر سر هر گونه مسئله غیر هسته ای مشمول این ماده خواهد شد.

ماده ۳- مادامی که دولت آمریکا نسبت به خروج از برجام رسما عذرخواهی نکرده و ترور سردار قاسم سلیمانی توسط این کشور رسما محکوم نشده است؛ هر گونه مذاکره دو یا چند جانبه با حضور آمریکا ممنوع بوده و عامل محکوم به انفصال مادام العمر از مناصب و خدمات دولتی و عمومی می گردد.

تبصره ۱: جبران خسارت ناشی از نقض عهد دولت آمریکا و کشورهای اروپایی در خصوص برجام جزئی از هر گونه مذاکره ای هسته ای با دولت آمریکا خواهد بود.

تبصره ۲- بازگشت جمهوری اسلامی به هر «گام» از تعهدات برجامی کاهش یافته مطابق بیانیه ۱۸-۲-۹۸ شورای عالی امنیت ملی و توقف اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، نیازمند تصویب مستقل از طرف مجلس در فرآیند متوازن با طرف های مقابل، در بازگشت به گام به گام به تعهدات می باشد.

این توازن در چهارچوب «الزامات ۹ گانه مقام معظم رهبری در اجرای برجام» و رعایت چهار اصل «عدم تغییر مفاد برجام، جبران خسارت، لغو تحریم ها (تمام تحریم هایی که پس از خروج آمریکا از برجام علیه ایران وضع شده است) و تضمین عدم نقض مجدد برجام» ارزیابی خواهد شد.

ماده ۴- نیروهای مسلح با رعایت سلسله مراتب موظفند در برابر هر گونه ترور اتباع جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر مجازات عوامل ترور، پاسخ متناسب و بازدارنده نیز انجام دهند.

مسئله فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت

ماده ۵- دولت مکلفند به ایجاد ترتیبات ذیل جهت نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تا سال ۱۴۲۰ می باشد.

۱- شکست حصر غزه با ارسال کالاهای اساسی از مبادی رسمی دریایی به غزه در مقابل وجه یا رایگان؛ به گونه ای که نهایتا تا شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون اولین محموله، حداقل شامل کمک های مردمی و نهادهای خصوصی فرستاده شود.

۲- پیگیری ارائه خدمات و زیرساخت های رفاهی - اقتصادی - امنیتی جهت حمایت از پیاده روی مردمی «حق بازگشت آوارگان فلسطینی» و حمایت از توسعه آن در دیگر مرزهای سرزمین اشغالی تحت عناوینی از قبیل «بازگشت به قدس» «آزادسازی جولان» «زیارت قدس» به صورت سالانه تا این مرزها.

ماده ۶- دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است کمک های انسان دوستانه ایران را در جهت کمک به ملت انقلابی یمن و شکست حصر این کشور، در قالب ارسال کالاهای اساسی غذایی، دارویی، و مواد سوختی، حداقل هر سه ماه یکبار تا انتهای بحران انسانی یمن مستقیما به آن کشور برساند به گونه ای که اولین محموله نهایتا تا انتهای سال ۱۳۹۹ فرستاده شود. منابع این امر حداقل به صورت مردمی و همچنین از نهادهای داوطلب خصوصی داخلی و خارجی تامین شده و در موعد مقرر به هر مقدار حاصل شد فرستاده می شود. هر گونه ممانعت از رسیدن این کمک ها به مقصد به منزله مخاصمه با جمهوری اسلامی از طرف دولت مانع خواهد شد.

ماده ۷- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری نهادهای دولتی و فرهنگی مرتبط، با رعایت سلسله مراتب موظف است فناوری های فرهنگی همچون «راهیان نور» و مشاهده مستقیم آثار، نماد سازی ها و موزه های نوین را جهت زنده نگه داشتن یاد فداکاری های دو ملت عراق و سوریه، معرفی قهرمانان این ملت،ها، افشای جنایات صدام و داعش و آمریکا و بررسی مدارک حضور آمریکا در فساد، به آن کشورها صادر کند. اولین برنامه ها از سال ۱۴۰۰ شروع شده و در طی ۱۰سال به ۳ میلیون مخاطب در سال برسد.

تامین مالی این طرح ها از محل منابع دریافت شده از کشور میزبان، شامل قراردادهای دو جانبه و کمک های اختصاص یافته، کمک های ستاد مرکزی راهیان نور و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خواهد بود.

ماده ۸- دولت جمهوری اسلامی ملزم به فراهم آوردن زیرساخت های رفاهی - افتصادی مورد نیاز پیاده روی اربعین در زیارت عتبات عالیات در قالب قراردادهای اقتصادی با بخش دولتی و خصوصی عراق است.

دولت ملزم به همکاری حداکثری در داخل مرزهای ایران جهت شرکت اتباع جمهوری اسلامی ایران در این برنامه زیارتی است.

تبصره - دولت می بایست برنامه اجرایی این ماده را حداکثر تا ۶ ماه پس از ابلاغ قانون، طی لایحه ای به مجلس تقدیم کند.

ماده ۹- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم و تحقیقات موظفند حداقل ۲۰% از کل ظرفیت دانشگاهی برای اتباع خارجی را به طرح متمرکز نخبه گزینی از میان مردم هر کشور اختصاص دهند و پایان نامه های مرتبط به مسائل کشور متبوع، دانشجو و حل آنها را تحت حمایت قرار دهند.

تبصره - وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم و تحقیقات، مکلفند به ارائه گزارش متمرکز سالانه در زمینه وضعیت دانشجویان خارجی، به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستند.

قوانین مرتبط با سیاست خارجی عزتمندانه

ماده ۱۰- شرکت هایی که به دلیل تحریم علیه ایران، از قرارداد خود تخلف نمایند، در صورت تمایل برای بازگشت به همکاری با ایران در هر گونه قراردادی ملزم به رعایت شرایط ذیل هستند:

* ضمانت فسخ قرارداد توسط طرف خارجی می بایست حداقل دو برابر موارد مشابه تعیین گردد.

* هزینه تجهیزات و خطوط تولید باید تا رسیدن به محصول نهایی بر عهده طرف خارجی باشد.

* طرف خارجی مشمول مالیات به مقدار دو برابر موارد مشابه گردد.

* در مناقصه ها در شرایط مساوی، این شرکت ها در اولویت پایین تر قرار می گیرند.

در صورت تخلف از ذکر این موارد در توافق، متخلف به حبس از ۱ تا ۵ سال محکوم می گردد.

ماده ۱۱ در صورت هر گونه نقض پیمان توسط هم پیمان، جمهوری اسلامی دارای اختیار لغو لعنی پیمان خواهد بود و در این حالت نباید هزینه ای به عنوان جریمه لغو متقابل ایران در نظر گرفته شود این شرط باید در پیمان ذکر شود.

تبصره ۱- در تعهدات غیر الزام آور متقابل، در صورت نقض طرف مقابل، دولت جمهوری اسلامی موظف است تعهدات خود را حداقل به همان تناسب متوقف کرده و گزار آن را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

تبصره ۲- مرجع تشخیص نقض، نهاد مورد رضایت طرفین به عنوان مرجع اختلافات که در قرارداد ذکر شده، می باشد و در صورت عدم ذکر، مرجع تشخیص، طرف تابع جمهوری اسلامی ایران است.

ماده ۱۲- در پیمان با دولت هایی که سابقه پیمان شکنی داشته اند می بایست مجازات تمام موارد ممکن نقض پیمان پیش بینی شده و مجازات تمام این حالا به صورت یکطرفه و در صورت قبول نکردن طرف مقابل، مستقلا برای جمهوری اسلامی «قابل اجرا» باشد به نحوی که پیش فرض قرارداد، آمادگی برای تخلف طرف مقابل از یکایک بندهای قرارداد باشد. در غیر این صورت قرارداد قابل پذیرش نیست و از مجلس شورای اسلامی در تصویب قرارداد این امر را در نظر می گیرد.

ماده ۱۳- مهاجرین و پناهندگان مشمول ماده ۹۷۹ قانون مدنی، به شرط عدم سوء پیشینه کیفری احراز شده با استعلام وزارت کشور از قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی اقامت دائمی را در صورت اعلام درخواست، کسب می کنند مگر اینکه وزیر کشور از اعطای تابعیت به افرادی خاص جلوگیری کند. اقامت دائمی در دریافت هر گونه خدمات با تابعیت یکسان است.

تبصره - مهاجرین و پناهندگانی که در راستای اهداف جمهوری اسلامی، مطابق ساز و کارهای قانونی به صورت مستقیم در نیروهای جمهوری اسلامی حضور یافته و سابقه عملیاتی داشته باشند مشمول ماده ۹۸۰ قانون مدنی محسوب شده و تنها در صورت عدم صلاحدید دولت بر اعطای تابعیت به ایشان، تصویب هیات وزیران مبنی بر عدم اعطای تابعیت نیاز است.

ماده ۱۴- سازمان بسیج مستضعفین با رعایت سلسله مراتب، موظف به پیگیری ارتباطات مناسب میان جنبش های مردمی سراسر جهان در مقابله با آمریکا است.

ماده ۱۵- در خصوص نهادهای زیر نظر رهبری پس از موافقت ایشان قانون مربوطه اجرایی می گردد.

ماده ۱۶- متخلفین از اجرای کلیه مواد این قانون در مواردی که مجازات خاص ذکر نشده است به تناسب امتناع یا ممانعت از اجرا، به طبقات ۴ تا ۷ طبقات مجازات تعزیری قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ محکوم می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه ما مردم چرا باید هزینه این حرفارو بدیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی ماده 5 رو خوند؟؟؟ارسال کمک رایگان از 6 ماه دیگه

      • بدون نام

        چقدر مجلسی های جدید تعطیلند.
        خود زنی هم حدی داره،
        از اصولگرها همین را میشود انتظار داشت نه بیشتر

      • بدون نام

        واقعا. حتی اگر تصویب نشه همون مطرح شدن این حرف برای متشنج شدن بیشتر اوضاع کافیه. خدایا کمی عقل .......

      • بدون نام

        خودمون انتخاب کردیم اینجوری زندگی کنیم

      • @

        عالی بسیار عالی. تا کور شود هر آنکس که نتواند دید:):)

      • بدون نام

        چون لیاقتتون همینه

      • بدون نام

        اینها با این تصمیمات خودشون بهترین دوستان اسرائیل هستند. دیگه هیچ امیدی به نجات کشور نیست!

      • بدون نام

        12:25
        حتما توی این مدت خیلی بهت رسیدن

      • بدون نام

        هیچ کس به فکر مردم نیست دولت ومجلس به دنبال منافع خودشون هستند ما مردم هم باید بریم توصف یه دونه روغن وایسم.

      • بدون نام

        برای امنیت خودت
        میفهمیامنیت چیه

      • بدون نام

        واقعا چرا باید همچین ادمهایی سیاست مدار باشن که بویی از سیاست نبردن به شما چه

      • بدون نام

        انکه میگه تا گور شود چهل سال از دست شماها دیوانه شدیم کور شدیم نابود شدیم بین 300 کشور فقط ونزوئلا سوریه شدن دوست ایران بله احد جان

    • ساناز

      لطفا شماها و دولت فعلا بتوانید قیمت مرغ و تخم مرغ و شوینده و نیازهای اولیه برای زندگی مردم را حداقل ثابت نگه دارید اسرائیل پیشکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کار دولت منتخبتونه.تقش خودتون رو در وضع فعلی بپذیرید

      • بدون نام

        اصولگرایان افراطی عامل تحریم وجنگ..سکوت مردم خیانت به آینده خودشون هست

    • بدون نام

      این ها چی پیش خودشون فکر میکنن. آخه وقتی امثال شماها تصميم گیرید وای ب حال روز مردم

    • Amhi

      خب از الان نابود کنیم اسرائیل را از کی میترسیم

      پاسخ ها

      • سعید ک

        نمره انشاء ۱۹ . چون از رو انشاء اسراییل کپی کردی.
        فقط بجای بیست سال بنویس دویست سال تا درست دربیاد. چون اسراییل هم همین رو نوشته ولی برای دویست سال

    • علی 11

      خب همین مونده بود دنیا بهمون بخنده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخند به روی دنیا، دنیا به روت بخنده خخخخ

    • رشید

      خدایا این همه کشور چرا ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشکال نداره در عوض بعد مرگ میریم بهشت

      • محبوب

        عجب ازین حرفهایی که میزنید ، ایانباید دربرابرامریکای تروریست کاری کرد ، گویا اینگونه می پسندید که برای اینکه اوضاعمون بهتر شه میبایست تسلیم شویم؟ اف باین افکار ذلیلانه

      • حاج عباس

        اقا جان بهشت که بی در و دروازه نیست .،الجنته التی وعده المتقون...میدانی یعنی چه ؟

      • بدون نام

        جناب محبوب کی گفته کاری نکنیم ولی هرکاری باید از روی عقل باشه اگر میتونن کاری کنن چرا تا ۲۰ سال دیگه صبر کنن همین امروز و فردا شروع کنن تا از مواهبش خودشون هم بهره ببرند , ۲۰ سال دیگه که دیگه این مجلسیان زنده نیستن تازه خودشون هم به جای دولت دست به کار بشن .این کارشون مثل اینه که طرف بچه دوساله اش را بندازه جلو خرس بگه این خرسه خیلی به ما زیان رسونده تو برو بکشش بعد خودش بره پناه بگیره تا بچه دوساله با خرس دست و پنجه نرم کنه

      • بدون نام

        کاربر محبوب اف بر تو و امثال تو که نونتونو میزنید توی خون همطنتون

      • بدون نام

        چون در حوضه ی تمدنی ماست

    • بدون نام

      خدا رو شکر هر روز صبح یه خبر برای خندیدن و گریه کردن همزمان داریم. پیش به سوی کره شمالی با سرعت مضاعف

      پاسخ ها

      • حمید

        صبحی یه کم خندیدم ،خدایا شکرت که ما یه همچین نماینده بی غمی داریم .

      • بدون نام

        بله متاسفانه

      • بدون نام

        اینا دیگه خیلی گنگشون بالاست

      • پژمان

        راست میگن آدم اول صبح می خندد ولی متاسفانه از آن نوع خنده ای که باعث شادابی نمی شود و ته آن منتهی به غم هست

      • بدون نام

        شما ها کشور خودتون رو درست کنید ،اسرائیل خود به خود به کنار کشیده میشه ،دغدغه کل کشور رو کردین قیمت تخم مرغ و روغن ، بعد تو فکر نابودی اسرائیل ،آیا نسلی که با استرس و شرایط جنگی همه روزه که شما ایجاد کردین داره بزرگ میشه در آینده میتونه سالم زندگی کنه ؟که هیچ تازه باید اسرائیل هم نابود کنه ؟فقط خوراک خبری درست میکنن واسه هواداران اندکشون

      • ایرانی ( کاربر قدیمی )

        واسه پرتقالهای دیروز که تو کرمان خوردن

      • محمد

        این سیاستمدارها فقط اولدورم پولدورم میکنن و هیچ کاری نمیکنن. کسی که بخواد کاری کنه علیه دشمن، انقدر تصمیماتش رو رسانه ای نمیکنه. فقط با این حرفای بدون عمل، بهونه میدن به دشمن. حرفی که اجرایی باشه انقدر تو بوق نمیکنن.

      • 20:30

        حتما میتونی نابودش کنی جون...

      • حسین عزیر

        دولتمردان ما برای ما خنده فراهم میکنند و کل دنیا

      • بدون نام

        کره شمالی دیگه سوسول بلزیه با این مجلس

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      نمایندگان اگر فرصت کردند وسط این طرح های دشمنی یه طرحی هم واسه معیشت مردم تصویب کنن خوبه.آخه اینم شد طرح

      پاسخ ها

      • محمد*

        اگه اینقدر که به فکر نابودی اسرائیل بودند یه کم هم به فکر آبادی ایران بودند الان وضعمون این نبود. واقعا متاسفم

      • بدون نام

        هرچه نیتشون باشه کاینات برمی گردونه به خودشون آخر سر این ماییم که نابود میشیم همش به فکر جنگ و نابودی خوب یکم به فکر آباد کردن کشور خودتون باشید

      • بدون نام

        کارای مهم تری دارند وقت نمیکنن بیچاره ها

      • بدون نام

        کوری ؟؟

    • ....جانم فدای ایران

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ . آخه چرا ، مگه چه پدر کشتگی با ایران و ایرانی داره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همونیه که دانشمند مارو شهید کرد.
        نمیشه که دست روی دست بزاریم تا اسرائیل پیشرفت کنه

    • بدون نام

      فکر کنم با این مدیریتهای شما به ۱۴۲۰نرسیده ایران و ایرانی را نابود کنید به فکر مشکلات ایران و ایرانی باشید

    • بدون نام

      فاتحه

    • بدون نام

      همین کارا را رو می کنن که این همه تحریم و بدبختی واسه مردم پیش اومده

    • بی نام

      با این وضع گرونی اگر تا ۱۴۰۱ دولت مارو نابود نکرده باشه بعدش اسراییل را نابود کنه

    • ناشناس

      فعلا که تصمیمشون نابود کردن قطعی مردم ایران تا سال 1400 هست...

    • بدون نام

      واقعا که

      پاسخ ها

      • وال سفید

        کره گران شد مرغ هم گوشت هم لبنیات هم تخم مرغ هم.....

      • ایرانی ( کاربر قدیمی )

        عقل ندارن .

    • هاشمی

      بجای داستان سرایی وقصه شب گفتن واسه بچه هایی که با لالایی خوابشون نمیبره فکری برای مشکلات مردم وکشور کنید،درسته که با رای ۵درصد مردم۸۵میلیونی به مجلس راه پیدا کردین،تا این حد مجلس از مسعولیت بدر نکنید!

    • ایرانی

      لازم نیست داد بزنید دنیا با ایران دشمن بشه
      به جای این کار ها برنامه حمله سایبری درست کنید
      خیلی شیک مجلسی

    • بدون نام

      اونوقت دولت ممکنه مجلس رو دور بزنه و با اسرائیل هم پیمان بشه . علی برکت الله

    • بدون نام

      بجای اینکه به مشکلات اقتصادی ملت خودمان رسیدگی کنید .نشستید وعده سر خرمن می دهید .

    • گل آقا

      عجب!!!

    • بدون نام

      لطف کنید یه طرحی بدید که بعد 40سال ، مردم کف احتیاجات تغذیه ای،پوششی و اسکانشون حل بشه.به حداقل هادر زندگی برسن.کارخونه ها احیا بشه،صنعت پیشرفت کنه ، کشاورزی مدرنیزه بشه.سوزن ته گرد و پوست کارت ملی و ماده خام روغن وارد نکنیم.اموزش وپرورش احیا بشه،تعصبات کور ،کنار گذاشته بشه.ورزش همگانی رو گسترش بدیم.شناسنامه بدیم به سیستان بلوچستان.

      پاسخ ها

      • ی هوادار

        درود بر شرفت . احسنت لذت بردم

    • مغزمون واکسن میخواد

      دقت کردید
      همش جنگ همش ازبین بردن; مرگ برای این و اون
      وای خداامسئولین مارونگاه
      بجای اینکه بفکرمعیشتمون باشن بفکرچی هستن؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این واکنش طبیعی هر کشوریه که از خودش ومنافعش دفاع کنه .

      • بدون نام

        کاربر۹.۳۶ شما لبنانی هستی یا فلسطینی?والا کسی از منافع ما ملت ایران که دفاع نکرده .روز به روز دارن ما به قهقرا میبرن

      • بدون نام

        دارن صورت مسئله رو پاک میکنن و فکر مردم میبرن سمت ای چیزا وگرنه هیچی نیستن و هیچکسم حسابشون نمیکنه تا این حد خار و خفیف شدیم توو دنیا

      • عقل استعماری واکسن میخواد

        فعلا آمریکای جذابتون با تحریمها فله ای داره می کشدتون

      • بدون نام

        ما حق داریم در برابر استکبار امریکا بایستیم و نوکر نباشیم. هرگز هم ضعیف نشدیم.شکم پرستها ضعیفند

      • بدون نام

        کاربر 9:36 ! فقط دهانت را ببند ! لطفا

      • بدون نام

        کاربر 10:47 فازت چیه ؟

    • بدون نام

      فعلا که خودمان نابود شدیم بهترین فرزندانمان یکی یکب پرپر میشن بدون اینکه پارلمان اسراییل قانونی تصویب کند فقط کارهایی میکنن به ریشمان میخندن

    • بینام

      فعلا که اون داره مارا نابود میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

      • بدون نام

        همینو بگو

      • بدون نام

        اره ولله ازچپ راست مارومیزنه کسی هم نیست بگه چرا اینکار میکنی

      • بدون نام

        ما نابود نمیشیم شهید میشیم غربگداها نابود میشن

    • بدون نام

      خنده دار ترین مجلس ایران از مشروطه تا کنون

    • بدون نام

      امیدوارم دست کسایی که پول این ملتو میدن به بیگانه قطع شه

    • مردمی

      قرار بود تا ۱۸ شهریور ۱۴۱۹ این اتفاق بیوفته! چی شد که یک سال رفت روش؟؟
      خیلی دلم میخاد از مردم هم در مورد محو اسرائیل نظر سنجی کنن که بدانند آیا خواسته مردم با خواسته نمایندگان مردم یکی است یا خیر.

    • بدون نام

      نمایندگان فکر میکنن اسرائیل ارام میشنه

    • @

      دمشون گرم خیلی عالی بود احسنت

    • حسن

      این چرت و پرت ها چیه جمع کنید شما تا همون سال قانون بزارید فقر و فساد رو جمع کنید که حداقل معلوم شه تو کشور اسلامی داریم زندگی میکنیم بفهمیم کسی گرسنه شب نمی خوابه کسی شرمنده زن و بجه اش نیست تا بعدا

    • بدون نام

      نقداً که امید به زندگی رو تو ملت کشته ند
      هرچی زور دارند میرنند ولی یدونه قیمت تخمرغ رو نمیتونن ثابت نگه دارن

    • ایرانی

      این چرت و پرت ها چی تورو خدا!! 6!

    • بدون نام

      تا جنگ راه نندازند دست برنمیدارن...جنگم بشه میچسبن به صندلیشون به اسم خدمت به مردم

    • گل آقا

      همین مصوبه اقتصاد ایران را تا ۲۰ سال نابود کرد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ

    • بدون نام

      واقعا تو کلتون چی میگذره

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        ببخشید کدوم کله؟

    • بدون نام

      خدایا پس کی سیل میاد

    • امید

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان گه که کنیم کاری تا دشمن زند هزار پشتک در هوا
        خواهی دید و خواهی بست این دهان را

    • امید کاشانی

      نمایندگانی که با ۱۰۰۰ رای بیان وکیل بشوند از این بهتر نخواهد بود

    • بدون نام

      نمایندگان محترم مردم در کلان شهرها به دلیل الودگی هوا زمینگیر شدند.خواهشا مشکلات کشورهای منطقه رو حل کردید و اسراییل هم نابود کردید. یه طرحی یا فکری هم به حال مردم بکنید.
      نمی تونیم نفس بکشیم
      راستی مشکل روغن نباتی هم اساسیه

    • م م

      خدا وکیلی ما را از طرحهای بدون فکر خسته کرده اید پیش به سوی نابودی !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمی خواهد شما اسراییل از بین بیرید شما تا سال ۱۴۰۰ سعی کنید قیمت دو تا مغازه را یکسان بکنید

      • بدون نام

        پولاتون و بچه هاتون خارج از کشوره
        دیگه نگران چی هستین

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      چرا حرف مسخره میزنید .اگه میخواید معری کنید نمیخواد چیزی بگوید فقط انجامش بدهید .چون این حرفها فقط دشمنان ما را زیاد میکنن

    • بدون نام

      آروووم نمیگیرم

      پاسخ ها

      • بینام

        نخیر مجید جان دلبندم نمیگیریم اینا همش دنبال التهابن کاسبان تحریم بنفع دللال ها فعالیت میکنند

    • احمد

      آخه اقلیت ده درصدی این همه وقت و پول مردم رو صرف چی میکنید به فکر تصویب راهی باشید که با دنیا تامل کنید و وضعیت ایران و مردمشو بهبود بدین این همه سماجت رو تو کارای چیپ به کارای سازنده تبدیل کرده بودین حتما نیازی به این روش صحبت کردن نبود

    • جانم فدای ایران

      عجب

    • مریم

      دراین مجلسو تخته کنید
      نمایندها فکری به حال روغن کنن

    • بدون نام

      خدا خودت به دادمون برس ، با ۴۰۰۰ رای رفتن مجلس اینجور ادا اطوارا رو هم می خواد

    • بدون نام

      به قول دین خودمون هیچ وقت به مزگ و نابودی هیچ کس راضی نباشیم.

    • گل آقا

      واقعاً کسی بخواهد کاری کند هیچوقت جار نمیزند.سنگ بزرگ برداشتن علامت نزدن است.
      این کار باعث دشمنی نا امنی وچهره خشن از ایران در دنیا میشود وباعث ناکامی واقتصاد عقب افتاده وفقر وگرفتاری مردم میشود از فکر ی آدم
      بی تدبیر منشع میگیرد.

      پاسخ ها

      • مغزمون واکسن میخواد

        تودنیاماروبعنوان تروریست میشناسند

      • بینام

        دورتا دورمون همه باهمون مخالفن حتی عراق ولبنان وآذربایجان یخورده دوست لطفن

    • کیانوش عیاری

      احسنت البته اول مرغ و تخم مرغ و برنج و نون و روغن رو درست کنین بعد حرفای گنده گنده بزنین. ولله این مجلس خنده آور ترین مجلس دورانه

    • رضا

      به این صراحت صحبت کردن در باره کشوری که به حق یا نا حق عضویت سازمان ملل متحد را دارد باعث هزینه های زیادی برای کشور می‌شود. دانش مندان کشور ما را میکشند همه هم میدانن اسراییل ه ولی سکوت میکنه و برای همین سکوت دست ایران در کارهای حقوقی بسته است

    • بدون نام

      کشور و از بین نبرید اسرائیل پیش کش

    • میثم

      اگه واسه دغدغه های مردم هم اینقد وقت میزاشتین حالا ما خوشبخت ترین مردم زمین بودیم.

    • خورزو خان

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      نمایندگانی که عرضه ندارند به اوضاع داخلی کشور سروسامان بدهند حالا به دنبال افکار توهمی هستند و طرح های پرت وپلا پیشنهاد میدهند خوبه خنده داره

    • نیما

      دل درد گرفتم از حجم خنده اول صبحی
      خدایا شکرت برای این همه بهونه برای خندیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من گریە گردم چون باچنین حرفهای تمام دنیا بەما میخنده یعنی نشان دادیم که ما همه کار خراب میکنیم

      • علی

        درود بر خجسته گان مجلس نشین حالا چرا داداشا ده در صدی بیست سال دیگه تصویب میکردید ی هفته دیگه

    • عدالت خواه

      خواهش میکنم به جوانی اسراییلی ها رحم کنید اگه میشه ببشتر فرصت بدید.

    • بدون نام

      این نمایندگان ۱۰ درصدی، به جای دشمنی با کل دنیا و دشمن تراشی، ای کاش ذره ای هم به فکر معیشت و رفاه ملت بیچاره بودند.

      پاسخ ها

      • نعمت

        همه میدونن که این حرف های ده درصدی ها از سیری زیاده ،،مشکل ندارن میخوان بتراشنش و خبر از حال کارگر ندارن

    • بینام

      این نمایندهای برا مردم نیستن علیه مردم وبرای پرکردن جیب خود وحفظ جایگاه خود
      رفاه ومعیشت مردم مهم نیست.

    • بدون نام

      انصافا جمله ای در وصف این مجلس نشینان پیدا نمیشه

    • بدون نام

      کاش یه طرح تصویب میکردن که مثلا تا فلان سال هیچ ایرانی زیر خط فقر نباشه.... کاش اینقدر که به فکر نابود کردن این و اون بودن به فکر معیشت مردم باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت.

    • بدون نام

      تاچندروز دیگه میگن دولت باید جای خدا را در زمین بگیرد والا زندانیش میکنیم

      پاسخ ها

      • حاج عباس

        واذ قال للملا ئکته انی جاعل خلیفته فالرض .،ایا میدانید یعنی چه .یعنی خدا بشر را خلیفه .جانشین کرد در زمین

    • بدون نام

      با دوستان مروت بادشمنان مدارا داریم دنیا رو با خودمان دشمن میکنیم

      پاسخ ها

      • بینام

        داریم !!عمو خیلی وقته دشمن شدن

    • بدون نام

      بەجای اینکه فکری بەحال این مردم کنن دارن چه چیزهای میگن آیا اینها سواد دارن ایا اینها بەفکر مردم هستن

    • عمو

      مجلسی که با آرا یک سری اقلیت خاص انتخاب میشه، عاقبتش همینه.
      خدا به داد ما برسه.

    • بدون نام

      يعني اين نماينده ها از طرف مردم انتخاب شدن باورم نميشه خواهشا يه كم به فكر وضعيت معيشت و سلامتي مردم باشيد براي رفاه مردم تلاش كنيد

    • بهزاد

      لطفا اسامی نمایندگان پیشنهاد دهنده طرح را اعلام تا مردم با این نوابغ اشنا شوند.
      شورای نگهبان بهتر است قبل از تایید صلاحیتها ،تست هوش و وطن پرستی هم بگیرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی از کی تست هوش بگیره .همه شون مثل همن .اینا عصاره اونا هستن

    • بدون نام

      باور بفرمائید اینها یک واحد علوم سیاسی یا روابط بین الملل پاس نکردن. کل دنیا میدونن ترورها کار اسرائیل هست ولی اسراییل رسما قبول نمی کنه چون میدونه چه عواقب سیاسی و حقوقی واسش داره اون وقت نمایندگان محترم ما مسولیت کار نکرده رو پیشاپیش میپذیرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا این چیزا حالیشون نیست
        یعنی اندازه ی شهروند معمولی هم از سیاست سر در نمیارن

      • بدون نام

        مگه سواد هم دارن که بخوان واحد علوم سیاسی پاس کنن .اینا نهایتا بتونن دست چپ وراست خود را تشخیص بدن هنره

    • بدون نام

      هردم ازاین باغ بری میرسد

    • زاهدی بلوچ

      اصلاطلب ها که برجام کردن زیر بغلشون اصولگراها اگه کاری بکنند

    • بدون نام

      جووووووووون

    • بدون نام

      اسرائیل نابودی انشاء الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین تا توفیقت بشه .فعلا که داره ما را نابود میکنن

      • مغزمون واکسن میخواد

        زرشک بخورحالت خوب شه

    • عزت الله،

      وقتی فرق نارنگی با پرتغال رو نمیدونند باید حرفی بزنند که نقد باشه نه فقط نسیه

    • بدون نام

      خدا حق این مردم مظلوم رو ازتون بگیره که شدن اسباب دست شما .آخه شما رو چه به اسراییل .

    • بدون نام

      عجب.بجای نابودی دیگران فقط آبادانی کشور باشید.....ملت ایران برای یه تیکه مرغ تو صفند....نسخه می پیچید برای ورود کالا به صورت رایگان برای فلسط....ای روزگار

    • ali

      بابا خداوکیلی جون اون مادرتون ول کنید این نابودیا مسخره را بخدا خودمون داریم نابود میشیم دست بردارید از این بچه بازی هاتون

    • محمود

      میشه بفرمایید قیمت مرغ و تخم مرغ به کجا رسید. راستی اول تخم مرغ یا مرغ.

    • بدون نام

      چیزی به نفع ملت ایران توی این طرح نیست جز دشمن درست کردن برای ایران عزیز
      خدایا خودت کمکمون کن!!!

    • بدون نام

      این ها کجان ملت کجان

    • بدون نام

      فعلا که این ما هستیم که زیر بار تورم داریم نابود میشیم

    • بدون نام

      ی کم صبر میکنیم ببینیم چندتا از این به اصطلاح نمایندگان مردم تا انوقت در ایران تشریف دارن بعد ی فکری میکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین درست گفتید. تا اون موقع هر کدوم ی کشور خارجی دارن برای ملت از راه دور دلسوزی میکنن .

    • مستاجر

      طرح شما تو این چهل سال فقط نابودی ملت ایران بوده و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ همینه کم داشتیم

    • بدون نام

      یکی جلو این ها رو بگیره .اینا چون نمیتونن مشکلات مملکتو حل کنن،میخوام با طرح ها مردم را وارد حاشیه کنن.اینم دستپخت شورای نگهبان

    • بدون نام

      فعلا که ایران رو به نحو احسن نابوده کرده اید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از حرفها یتان بوی هیتلر می اید

    • رضا

      برای یه کارت ملی باید سه سال منتظر باشی اینا با چی میخوان اسرائیل رو نابود کنن

    • بدون نام

      از این مسخره تر چی داریم

    • مجید

      آخه آقای نماینده،برادرنماینده؛طرح برای سلامت مردم وتمهیدات جلوگیری ازگسترش بیماریهائی مانندکروناکه به نوعی محصول آزمایشگاهی کشورهای سلطه گرهست فکری کرده ایدراستی برای تورم لحظه ای وافسارگسیخته که دولت همه چیزرو رهاکرده به امان خداچی آنجاهم فکری طرحی دارید هرچند که همه اینها فقط گفتن ونوشتنه ودرعمل هیچ

    • بدون نام

      تو غذایه نماینده های مجلس یه چیزی میریزن بخدا

    • بدون نام

      خداوکیلی از این حرفا نزنید خودتون نابود نشید

    • بدون نام

      حالا ببینید تا اون موقع زنده هستید بعد حرف بزنید

    • مجید

      یعنی نمایندگان محترم دارندمدرک حقوقی وسیاسی میدن دست دشمنان،خودشون تواین فضای متشنج همه چیزرولو میدن،این مواردجزاسرار امنیتی وسیاسی میشود

    • صالحی

      مجلس انقلابی یعنی همین.

    • Aa

      تو رو خدا بس کنید از این تبصرها که حال ادم بهم میخوره به فکر کارگرا و ملت بدبخت باشین کت از شما بعیده

    • بدون نام

      خودشون ازقصداین طرح های تخیلی رومیدن بدترگرونی ایجادکنن که کیسشون پرتر بشه حالاکه بایدن دراومده چراسنگ میندازید اگ ترامپ بود میدونست چیکارکنه بجا فکردن ب این مساعل مسخره ب معیشت مردم فکرکنید چون کاسه مردمم ی حدی داره لبریز بشه دیگ نمیتونید جلو خشم مردمو بگیرید

    • بدون نام

      اینا صبح دور هم جمع میشن واقعا از این حرفا میزنن یا دارن مسخره بازی درمیارن

    • pars

      واقعا این طرح نمایندگان مجلسه؟پر از ابهام تناقض،دشمن تراشی،بچه گانه و تقریبا غیر ممکن هست. یه کارشناس تو این نمایندگان پیدا نمیشه؟

    • بدون نام

      خدایا شر این مجلس را از سر مردم ایران کم کن.الهی امین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی آمین

    • بدون نام

      شما حتی تو اداره ی مملکت خودتون موندید. واکسن آنفالوآنزا رو بین خودتون تقسیم کردید مثل کیت هایی که آوردید و خودتون تست کردید. لطفا از جانب مردم ایران سخن نگید. ما با جهان دشمنی نداریم.دستتون برای مردم رو شده .

    • بدون نام

      شماره حساب ندادن برا غزه

    • بدون نام

      لطفا بخوابید لحاف یخ کرد

    • Amhi

      بیست سال دیگه همه پیر میشن

    • بدون نام

      باش ب همین خیال باشین تروخدا مارو نخندونین :/

    • بدون نام

      آره دیگه حقوق بالا و ماشین گرون زیر پا بچه ها در بلاد کفر در عیش و نوش بایدم از این جوکها جار بزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست نمایندگان بیکار وبدون دغده فکری برای تامین معاش خانواده درد نکند که باعث خنده میشند

    • Amhi

      چه فایدهای داره بیست دیگه همه پیر میشن

    • بدون نام

      انالله واناالیه راجعون
      از کاسبان تحریم ونمایندگان چنددرصدی جزاین انتظار ی نیست اگرطرحی مغایربادریافت حقوقهای چندده میلیونی ووامهای چندصد میلیونی و دناپلاس وخودرودوم ووووووودادندبایدتعجب کرد
      فاعتبروایااوالی الابصار

    • علیرضا

      میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم ۴۲/۵۷ درصد بوده یعنی بیشتر از نصف مردم اصلا به اینها رای ندادند. مواجه شدن هر از گاه با خبرهای خنده دار برای سلامتی بدن و انبساط خاطر ضروریه مخصوصا که صبح باشه

    • ف ع

      آفرین واحسن به این نمایندگان انقلابی ونترس

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        آفرین به شما که تا بحال مغزتون آکبند مونده!

    • بدون نام

      این هایی که این حرف ها رو میزنن ایرانی نیستند این ها مامور تخریب ایران هستند

    • بدون نام

      بازم مجلس تز داد.همینه که دنیا محکومتون می کنه.شما اگه می خواین اسرائیل و نابود کنید یواشکی نابودش کنید.دیگه لزومی نیست خبریش کنید تا دنیا محکومتون کنه.

    • بدون نام

      یعنی این‌ها نماینده هستند اینقدر خندیدم اینقدر خندیدم انقدر خندیدم که نگو

    • بدون نام

      همین حرفارو بزنید و تصویب کنید تا همه دنیا تو بوق و کرنا کنن و بیشتر از این بدبختمون کنن! بعد بیاید بگید تحریمیم لعنت به کاخ سفید بفرستید!! واقعا خودتون رو لایق ابن لعن نمیدونین؟!

    • بدون نام

      بجای اینکه برای نابودی انسانها فکر کنید برای بهبودی وضع اسفبارمردم خودتون به اندیشید خجالت بکشیدقیمت موادغذایی ضروری مردم را نمی توانید ثابت نگهدارید اونوقت ازنابودی دیگران حرف میزنیدبه غیراز نابودی ملت ایران هیچ کاری ازدست شماها برنمی آید

    • فیروزی

      این مجلسه یا یکی از پادگانها؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط به فکر جنگ ،ن بفکر مردم تا کی ارزوی مرگ برای دیگران ،فکری به حال معیشت مردم کنید ن نابودی مردم

    • بدون نام

      فعلن که کمر به نابودی ملت بسته دولت ومجلس

    • بدون نام

      خدایا مرا مردم را از دست این ها نجات بده

    • بدون نام

      آخ آخ نکشیمون با تضعیف آمریکا

    • رضا فرج الله زاده

      فقط بلدین اعتراض کنید خودتون به یه جایی برسید مملکتو میکشین بالا. بفهمید اونا بودن که تنش رو شروع کردن نه ما

    • بدون نام

      شیطان بزرگ آمریکا وشیاطین دیگر به هول و قوه الهی به جهنم خواهند رفت به زودی ان شاالله

      پاسخ ها

      • حاج عباس

        شیطان به جهنم نمیره انها ئیکه گول شیطان میخورند میرن جهنم

      • بدون نام

        احد جان بسه

    • بدون نام

      آقایانی که چنین رای وتصمیمی گرفتن
      آیا ۲۰سال آینده کجا هستن پاسخگو باشن
      عجب نمایندهایی داریم.
      وعده داراز مدت یعنی چه.
      بزگ نمیر بهار میاد......
      اسرایل پرروح شده.داره بیشتراز حد خودش قدم برمیداره.اگر میتونین.فلجش
      کنید.نمیتونید حرف نفت نزنید

    • بدون نام

      روغن نیست به فکر چی هستی تو

    • بینام

      این نمایندگان مامورند ایران را نابود کننند واز ان بهره لازم را ببرند یعنی دقیقا در راستای سیاست امریکا واسراییلند

    • بدون نام

      یاد کارتونی افتادم که موشه برای ناراحت کردن مادرش میگه پیشی بیا منو بخور

    • ناشناس

      حقوق ميگيرن دلارو 17500تومن کنند و طرحهای خیالی تصویب کنند حالا ببینید تا 20سال ديگه خدای نکرده خودتون هستید نمایندگان حداکثر 20درصدی

    • بدون نام

      جمع کنید کاسه کوزه تونو با این کاراتون مملکت نابود کردین اه چی میخاین از جون این کشوری که پاره پارش کردین

    • Amhi

      بیست سال دیگه همه پیر میشن چه فایده ای داره با این مشکلات

    • بدون نام

      شما نارنگی نمی تونین پوست بکنین می خوان اسرائیل نابود کنند

    • بدون نام

      واقعا خیلی خندیدم آخه اینها را چه کسی انتخاب کرده به جای نابود کردن اسرائیل مشگل کشور خودت را درست کن

      پاسخ ها

      • ف

        چرا فقط باید اسراییل وامریکا قانون داشته باشه برای نابودی ایران چرا ایران نباید قانون داشته باشه تامردمشو از شر دشمنان داخلی وخارجی حفظ کنه

      • راد

        چند روز وقت گذاشته اینها رو نوشته یک مشت چرت و پرت انگار الکیه هنوز نفهمیدن ما نمیتونیم بگیم امریکا چه کار کنه با این حرفها همسایه ها مون رو تهدید به جنگ کردیم امریکا توی ترکیه و عراق و اذر بایجان پایگاه داره

      • بدون نام

        نماینده ها باید به فکر مشکلات و معیشت مردم باشند مردم سیستان بلوچستان استان خوزستان آب برای خوردن ندارند حتی بعضی از آنها سرپناه ندارند نماینده بهتر است مشکلات مسکن جوانان و ازدواج جوانان را حل کنند خودشان که در رفاه کامل هستند چکار به مشکلات مردم ندارند باید با همه کشور تعامل داشته باشیم به جز اسرائیل جنایتکار

    • محمد

      بیشتر ملت دارن نابود میشن نفستون ازجای گرم بلند میشه کلاتون بندازین بالاتر وضع مملکت و مردم رو شاید بیشتر درک کنید

    • بدون نام

      خدایا اینا کین

    • مهدی

      نمایندگان محترم، چرا بیست سال، نمیشه زمان لازم برای از بین بردن اسرائیل کمتر بشه؟

    • بدون نام

      شما ایرانو نجات بدین نمیخواد جای دیگه رو نابود کنین

      پاسخ ها

      • حاج عباس

        اول حرف اسرائیل الف استواول حرف ایران هم الف است حالا یکیش نابود بشه فرقی نداره

    • بدون نام

      شما فکر مردم نیستید اگر فکر مردم بودید از اولش تا حالا یک کارا بببرای مردم نکردید

    • ناشناس

      چرا الان نابود نمیکنید؟

    • بدون نام

      نابود کردن دشمن احتیاح به جار زدن نداره
      چین داره بدون سروصدا آمریکارو به زیر میکشه

    • بدون نام

      اسراییل رو نابود کنید نصف تکنولوژی و علم و دانش هم نابود خواهد شد.

    • حاج عباس

      بیچاره اسرائیل چون ما هرچه گفتیم عمل کردیم

    • بدون نام

      مردم رو که نابودکردین بسه

    • بدون نام

      كلا مجلس كاره اي نيست

    • بدون نام

      شما اینجا رو تا دو سال دیگه با این وضع اقتصادی نگهدارید هنر کردید

    • حاج عباس

      یه چی هم خوبه سرگرمی برایمان درست میکنند من که اخبا را ش نگاه نمیکنم فقط به خاطر سر گر می میام سراغ اینها

    • م

      ای ملت،کشوری که میخواد اسرائیل رو نابود کنه روغن نداره برا درست کردن غذا

    • بدون نام

      به جای هزینه کردن برای نابودی دیگران یه فکر به حال ملت فلک زده خودتون بکنید که با این قوانین فقط بدبختی و گرفتاری براشون به ارمعان میارین

    • بدون نام

      از نمایندگان مجلسی که فرق نارنگی و پرتقال را نمی‌دانند و مسابقه میوه خوری گذاشتن بیشتر از این انتظار نیست که چرت و پرت و حرف خنده دار میزنند

    • بدون نام

      اول ببینید تا اون موقع شما هستین بعد تصمیم بگیرین

    • رها

      به ما چه یعنی دارید مگید بیست ساله دیگه به شما فشار میاریم و شما دم نزنید خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      بابا زین اسب رو بچسب. اسب سواری پیشکشت.

    • بدون نام

      به امید خدا نابودی صهیونیسم نزدیکه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد می کویند سازمان ملل ما را محکوم کرد پس چکار کند

    • بدون نام

      با همین فرمون برید ده سال دیگه ما از گشنگی مردیم

    • بدون نام

      از مجلس10 درصدی بیشترازاین هم انتظاری نیست.

    • بدون نام

      ن غزه ن لبنان. جانم فدای ایران...... ازمجلس پنج درصدی وانقلابی چه میخواهید دیگه.. یه تفکر جنگ طلب ومنزوی شدن کشور تودنیا

    • بی نام

      انتظاری از شما بیش نیست

    • بدون نام

      حالا این شد آب و نون برا مردم بیچاره،بجای اینکه فکر وضعیت مردم باشین فقط دنبال نابودی این و اون هستین واقعا که.

    • هادی

      الان ما اینجا داریم نابود میشیم شماها که نونتون توروغنه دارین تبصره و ماده درمیارین یارانه 45 هزاری هنوز همونجوریه واسه کی داری کمک میکنی اونا اگه عرضه دارن خودشون رو قوی میکنن

    • مجید ک

      فکر میکنم این مجلسی ها یه چیزی مصرف میکنن که انقد چرت و پرت تصویب میکنن.....شما به مردم برسید چکار دارید با منطقه آخه....

    • مسعود

      فقط باید خندید...مردم دارن نابود میشن اونم از گرسنگی...بعد اررسال کمکهای انسان دوستانه به سایر کشورها...اقا مردم ما بیشار از دیگران نیازمند ی قرص نان هستن...افسوس باید خورد

    • بدون نام

      مجلس ما هم متاسفانه شده مهد کودک.. اینا نمیدونم چی میزنند.. خیلی قویه.. از لحاظ سواد که همه تعطیلن..

    • بدون نام

      بمصلحت مانیست!

    • بدون نام

      شما اگه ارزه داشتید وضعیت ملت رو درست می کردید.

    • بدون نام

      اول.ببینید.خودتان.تاجند.سال.دیکر.هستیند.بعد.اسزاییل.نابود.کنیند.خخخخخخخخ

    • فیروزی

      تخم مرغ شونه ای ۴۵ هزار تومن روغن هم تو بازار نیس آقا شما روغن و تخم مرغ مردم رو تامین بکن اگه خیلی زرنگی نمیخواد اسراییل رو نابود کنی .

    • بدون نام

      خخخخخ!

    • بدون نام

      خودتون تا اون موقع هستید؟

    • بدون نام

      اگر غیرت دارید سال ۱۴۰۰ جلوی تورم رایک درصد بگیرید من باور میکنم که حرفتون حرف افسوس که فقط به فکر جیب پر نشدنی خودتون هستید بعید میدونم که قلبا مسلمان باشید

    • بدون نام

      مگه داشتیم مشکل تخم مرغ
      برو برو

    • بدون نام

      وقتی افرادی را میبینم که اینها را نصیحت میکنند و مینویسند به فکر کشور و مردم باشید و ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب بگو

    • بدون نام

      عوض اینکه طرح ارائه بدن برای رفاه و آسایش مردم چی میگن

    • منم اخلاقی

      این طرز فکر یه مشت سالخورده بی مغزه که میدونن عمرشون به ۲۰ سال دیگه نمیکشه بعدشم هر اتفاقی میخواد بیفته

    • بدون نام

      بد بخت شدیم

    • بدون نام

      این حرفها را می زنید و اسرائیل هم هر غلطی از دست اش بربیاد بر علیه کشور ایران همراه با کشورهای دیگر انجام می دهد!

    • حاج عباس

      راستی این اسرائیل بزرگ که از نیل تا فرات است شامل ایران هم میشه ؟ اگر میشه تا وقت است برم زبان عبری یاد بگیرم .من استعداد زبان دارم چون عربی انگلسی اردو ترکی اذری وارمنی میدانم

    • بدون نام

      ببین زندگی ما دست کیا افتاده..

    • فیروز عزیززاده

      شماها برای فردا نمی توانید تصمیم بگیرید.برای بیست سال آینده تصمیم مگیرید

    • بدون نام

      خودمان تا سال۱۴۲۰ نابود می شویم صددرصد

    • بدون نام

      فقر و فحشا را کم کنید اینجور کارا پیش کشتون .

    • بدون نام

      این طرح های مزخرف چیه مجلس میده به فکر نان مردم باشید این چرت و پرت ها چیه تصویب میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمایندگان حتما جوانش بیکار نیست معتاد نیست بی حیا نشده حتما ازدواج کرده اول مشکل مهریه را حل کن بعد به فکر نابودی دیگران باش اگه بفکر جوانان بودید فرهنگ جامعه را بالا می بردید به خو د کفایی اقتصادی رسیدید اون خودش خود بخود نابود میشه درون و داخل را اول قوی کنید مشکل مهریه را جدی بگیرید فساد جامعه را گرفته کسی به زندگی حلال تن نمیده از بس سخت گرفته شده ازدواج .

    • گل آقا

      مگه تو کشور ما فقیر وبدبخت نیست. چرا باید به فلسطین رایگان کمک شود.مگر شما نماینده فلسطین هستید؟؟؟؟

    • بدون نام

      یا امامزاده هاشم... من که دارم میرم...

    • بدون نام

      واقعا متاسفا برای دولت مردان دروغگوی ایران که مردم را بازیچه قرار دادن

    • بدون نام

      همین بهانه اسرائیل برای هرجنایتی خواهدشد!وجانب حق خواهدگرفت!وبمصلحت مانیست!

    • بدون نام

      ماده پنج. از شش ماه دیگه همین قحطی روغن و چیزهای دیگه هم چند برابر میشه. مردم خودمون دارن تو بدبختی دست و پا میزنن. اونوقت میخوان بفرستن یمن. اینم به سوریه و فلسطین و لبنان اضافه شد. کجای دلمون بزاریم اینهمه بدبختی رو

    • بدون نام

      شماها هستید که اسلام رو به دنیا خشن نشان میدهید، اسلام دین صمیمیت و دوستیست با آبروی دین اسلام بازی نکنید.

    • بدون نام

      حالا برعکس نشه صلوات

    • بدون نام

      تاسف بابت این مجلس

    • بدون نام

      آیا بعد از نابودی اسرائیل مشکلات مردم و کشور حل خواهد شد نه بیست سال دیگه همین فردا اسرائیل نابود بشه چه مشکلی از زندگی مردم ما رفع میشه ،خواهش میکنم پخش کن شاید یکی جواب این سوال رو بده و ما را قانع کنه

    • بدون نام

      اگر تا حالا شک داشتم شما کمر ب نابودی این اب و خاک بسته اید اکنون یقین دارم

    • بدون نام

      شماها ۲۵ درصدی ها اول گرانی و بدبختی را از روی دوش مردم بردارید بعد به فکر چبزهای دیگر باشید

    • مویدی

      شدیم خندوانه جهان. قیمت تخم مرغ نمیتونن کنترل کنن میخوان اسراییل نابودکنن

    • بدون نام

      اسرائیل بدبخت را نکشید ِ طفلک گناه داره بخدا ..... بفکر گرانی و آلودگی هوا و کروناباشید

    • بدون نام

      مجلس فعلا عزمش رو جزم کرده تا 1400 ایران رو نابود کنه

    • ق

      سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است . خخخخخخخخخ. همه فهمیدن قضیه از چه قراره . یک روز کسی به من فحش داد بهش گفتم خیال نکن از تو میترسما . جواب داد متوجه شدم برو پی کارت . تو دلم خدا را شکر کردم و از پیشش رفتم . آخش

    • سالار

      خخخخخ
      این ها را مجلس ایران تصویب کرده. یا. مجلس. یمن و مجلس فلسطین یا. مجلس لبنان

      خخخخخخخ

    • بدون نام

      روغن و تخم مرغ رو بهونه نکنید
      این حرفا دیگه خز شده
      ما اسرائیل نابود میکنیم تو هم برو نیمرو عسلیتو بخور

    • رضوان معصومی

      مامنتظر تحقق این طرحها هرچه زودتر هستیم بحول قوه باری تعالی

    • سما

      آمریکا اجازه نمیده

    • بدون نام

      شالوده ی اصلی این طرح مجلس :
      ایران فدای غزه ،
      ایران فدای افعانستان
      ایران فدای عراق
      چشمتون کور تا چشم بسته رای ندید
      ۱۴۰۰ یادتون باشه باز چشماتون رو ببندین و رای بدین

    • حاج عباس

      خدا نگهدار ما دیگه رفتیم یه چای بنوشیم ..اشرب فنجان شای ..وبشینم پشت قلیون برای جنگ اماده باشم .،وادوخ الناریله للحرب،

    • بدون نام

      خیلی هم عالی، باید زودتر این قانون تصویب می شد، با همین دست فرمون بریم

    • بدون نام

      کاش یه طرح هم میزاشتن که تا سال ۱۴۲۰ قیمت اجناس برگرده به سال ۱۳۵۷

    • بدون نام

      آن وقت به درو میگویند ما طرفدار آرامش منطقه هستیم ما هیچ جنگی را شروع نمیکنی آیا از بین بردن یک کشور سازمان ملل چه معنایی دارد آقا فرمودند از بین میرود نه اینکه ماجرایی ملت بیچارهووووووو

    • بدون نام

      فعلا در کوتاه مدت فکر بدبختی مردم و جلو گیری از کاهش ارزش پول ملی در مقایسه با افعانستان و سوریه و عراق باشید این طرحها بلند مدته لزومی هم نداره اشکار بگیم‌موشک داریم نابود میکنیم همه دارند و حرف نمی زنند ضربه که زدیم خودشان‌می فهمند

    • بی نام

      تا 20 سال دیگه که شما جیباتون پر شده و رفتید به همون کشور هایی که علیه شون شعار می دید، خدا به داد مردم برسه که این هارت و پورت کردن شما روزبه روز بدبخت ترشون می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج