۱۰۷۷۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پوتین محبوبترین سیاستمدار جهان است!

خبرگزاری ریانووستی روسیه در گزارشی به مناسبت دهمین سال ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین مدعی شد: پوتین بدنبال برگزاری موفق بازی های المپیک زمستانی سوچی و پیوستن کریمه به روسیه، محبوبترین سیاستمدار در جهان است.

خبرگزاری ایرنا: ریانووستی افزود: پوتین که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای سومین بار رهبری روسیه را برعهده گرفت، در حالی این سالگرد را برگزار می کند که در رابطه با برگزاری موفق بازی های المپیک زمستانی در شهر سوچی روسیه و الحاق کریمه طبق تمام رتبه بندی ها در روسیه و جهان محبوب ترین سیاستمدار محسوب می شود.

بنابر این گزارش، روسیه طی این دو سال تغییر و تحولات زیادی را پشت سرگذاشت که از آن جمله می توان به دو سیل مرگبار و جدایی پوتین از همسرش و بحران اوکراین اشاره کرد.

ریانووستی همچنین گزارش داد: پوتین برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی پس از استعفای ˈبوریس یلتسینˈ، رییس جمهور وقت، رهبری روسیه را به عنوان کفیل ریاست جمهوری عهده دار شد.

وی در مارس همان سال به ریاست جمهوری برگزیده شد و ۴ سال بعد نیز مردم روسیه وی را برای دومین دوره به ریاست جمهوری انتخاب کردند.

پوتین از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۲ میلادی نخست وزیر روسیه بود و در مارس سال ۲۰۱۲ میلادی برای سومین بار در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید.

خبرگزاری ریانووستی در پایان نیز به این نکته اشاره کرد که شماری از کارشناسان معتقدند پوتین در دوره سوم ریاست جمهوری خود با بسیاری از چالش های جدید روبرو خواهد شد که مهم ترین آنها ضرورت انجام تحولات و انتخاب سناریو جدید رشد کشور در سالهای آتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج