۱۰۷۷۴۱۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

خط و نشان حامد لک و رشید مظاهری قبل از دربی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی برای مصاف با هم آماده می‌شوند که دروازه هر دو تیم در دیدار قبلی بسته ماند.

خبرگزاری مهر: دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی برای مصاف با هم آماده می شوند که دروازه هر دو تیم در دیدار قبلی بسته ماند.

دربی نود و چهارم پایتخت در حالی دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود که دو تیم شرایط متفاوتی را دارند. پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی سه بازی در لیگ برتر انجام داده که سه تساوی را کسب کرده است.

آمار ضعیف مدافع عنوان قهرمانی باعث شده تا کادرفنی این تیم فشار زیادی را برای بازی با استقلال تهران تحمل کند. قهرمان چهار دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر از هفت بازی ابتدایی خود تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده است تا نسبت به چند سال گذشته در بدترین شرایط خود باشد.

از سوی دیگر استقلال تهران پس از حاشیه‌های فراوانی که در ابتدای فصل داشت با کسب ۱۸ امتیاز از ۹ بازی خود به صدر جدول تکیه زده است تا شاگردان محمود فکری با اطمینان خاطر بیشتری برای دربی آماده شوند.

با این حال دو تیم با تمام فراز و نشیب‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند نقطه قوت مشترکی دارند. حامد لک در درون دروازه پرسپولیس و رشید مظاهری به عنوان گلر استقلال شرایط بسیار خوبی دارند.

رشید مظاهری دروازه بان استقلال

عملکرد درخشان این دو دروازه بان در هفته‌های اخیر تاثیر زیادی در امتیازگیری دو تیم داشته است. لک با کلین شیت خود مقابل سپاهان اصفهان اعتماد به نفس لازم را پس از دو هفته گل خوردن مقابل نساجی و ذوب آهن کسب کرد تا حالا خود را برای مصاف با همتای استقلالی اش رشید مظاهری که توانست در بازی قبلی این تیم با آلومینیوم اراک دروازه‌اش را بسته نگه دارد آماده کند.

این دو دروازه بان سابقه حضور در اردوهای تیم ملی ایران را نیز دارند و می‌خواهند با هنرنمایی خود در اولین تجربه شان از دربی پایتخت در قلعه عقاب‌ها خودنمایی کنند. دروازه بان هایی که قطعاً می‌توانند برگ برنده تیم‌های خود در دیدار سنتی فوتبال باشگاهی ایران شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۶:۳۵ دوشنبه دربی پایتخت را در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی دل

      رشیدمون باز کلین میکنه

    • عشق ابدی پرسپولیس

      ماشالا به حامد لک

      پاسخ ها

      • تاج

        ملوم دیگه فقط رشید

      • پرسپولیسیم آرزوست

        رشید دماغ چیه

    • پرسپولیسیم آرزوست

      نه خیر فقط حامد لک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج