۱۰۷۸۹۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریبا: جایگاه تیم‌ها ارتباطی با شرایط دربی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را درخصوص دربی تهران و شرایط آبی پوشان بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را درخصوص دربی تهران و شرایط آبی پوشان بیان کرد.
فریبا: جایگاه تیم‌ها ارتباطی با شرایط دربی ندارد
بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص دربی تهران عنوان کرد: شهرآورد یک دیدار خاص است و ارتباطی به جایگاه تیم‌ها در جدول و آمار و ارقام ندارد. با توجه به این که پرسپولیس ۲ دیدار معوقه دارد و در صورت پیروزی در آن‌ها اختلاف ۲ تیم به یک امتیاز می‌رسد؛ لذا می‌توان گفت این بازی یک دیدار ۶ امتیازی است و استقلال برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول به پیروزی در این دیدار احتیاج دارد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این دیدار بسیار سخت و پر استرس و تمرکز مهم‌ترین فاکتور برای پیروزی خواهد بود. در ۲۰ دقیقه اول بازی به صورت فیزیکی در مرکز میدان دنبال خواهد شد و بعد از ۲۰ دقیقه مربیان می‌توانند تاکتیک خود را در زمین پیاده کنند. از نظر روحی و روانی بازیکنان استقلال شرایط خوبی دارند و برای اولین بار در این فصل فکری تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد.
فریبا در خصوص تقابل خط حمله استقلال با خط دفاعی پرسپولیس اظهار کرد: بعد از دیدار برابر گل‌گهر، مهاجمان استقلال به فرم خوب خود برگشته‌اند و دیاباته نیز به تیم بازگشته که به تنهایی نیمی از خط حمله استقلال است؛ او مهاجمی است که می‌تواند برای خودش موقعیت درست کند و از موقعیت‌ها استفاده کند.
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تقابل حامد لک و رشید مظاهری گفت: هر ۲ دروازه بان جزء بهترین بازیکنان تیم خود در این فصل بوده اند. رشید مظاهری هم در تک به تک‌ها و هم خروجی‌ها خوب بوده است و در کل می‌توان گفت هر ۲ از بهترین دروازه بان‌های ایران هستند. اگر شرایط به شکلی پیش برود که فوتبال شناوری را شاهد باشیم، نقش ۲ دروازه بان می‌تواند بسیار موثر باشد. در کنار این، نقش وریا غفوری به عنوان کاپیتان تیم بسیار موثر است؛ بازیکنان از او حرف شنوی دارند و این یک نقطه قوت برای استقلال است.
بهتاش فریبا در پایان گفت: هر ۲ سرمربی به فوتبال هجومی علاقه دارند و انتظار این است که بعد از ۲۰ دقیقه اول، بازی شکل خوبی به خود بگیرد و امیدوارم رقابتی خوب، تاکتیکی و بدون درگیری را شاهد باشیم تا هوادارانی که در خانه بازی را تماشا می‌کنند از بازی لذت ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج