۱۰۷۹۱۱۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رشید هم حقوقی تراکتور را برد، هم مالی!

با انتشار جزئیات رأی صادره از سوی کمیته استیناف درباره پرونده سنگربان استقلال با باشگاه سابق خود، حالا باشگاه تراکتور باید بدهی خود به مظاهری را هم پرداخت کند.

ورزش سه: با انتشار جزئیات رأی صادره از سوی کمیته استیناف درباره پرونده سنگربان استقلال با باشگاه سابق خود، حالا باشگاه تراکتور باید بدهی خود به مظاهری را هم پرداخت کند.

شب گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال به نقل از کمیته استیناف اعلام کرد که محمدرشید مظاهری دروازه‌بان تیم استقلال پرونده در حال بررسی را ندارد و پرونده‌های مطروحه او نیز رسیدگی به آن‌ها خاتمه پیدا کرده و رأی آن صادر شده است؛ دو پرونده شکایت باشگاه تراکتور از مظاهری درباره انتقال غیرقانونی او به استقلال که با مستندات ارائه شده از سوی دروازه‌بان جدید آبی‌ها رأی پرونده نیز علیه تراکتور صادر شد.

براساس آن‌چه از سوی کمیته استیناف درباره دو پرونده مظاهری اعلام شده، در حکم نهایی سنگربان تیم استقلال برنده هر دو پرونده بوده است؛ ضمن آن‌که در رأی کمیته استیناف این‌طور آمده که باشگاه تراکتور باید ۵۶۰ میلیون تومان به عنوان طلب به محمدرشید مظاهری پرداخت کند. هم‌چنین فسخ یکطرفه مظاهری از سوی کمیته استیناف تایید شد و باشگاه تراکتور نمی‌تواند ادعایی در خصوص جدایی رشید داشته باشد.

پرونده‌ای که مدیران تراکتور امید زیادی به پیروزی در آن داشتند اما حالا هم در حوزه مسائل حقوقی برای تراکتوری‌ها شکست در این پرونده رقم خورد و هم به لحاظ مالی آن‌ها را به پرداخت ۵۶۰ محکوم شدند؛ موضوعی که بدون‌شک با واکنش مدیران باشگاه تراکتور هم همراه خواهد بود و باید دید آن‌ها در قبال رأی صادره از سوی کمیته استیناف، چه موضعی را از خود نشان می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی بابا مسعود پشت تیمت باشه هرکاری میشه کرد.میشه به زور هم بازیکن تیمهای دیگه رو خرید وهم مربیاشون رو. اب از اب هم تکون نخوره!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی فرهنگ نداشته باشی میشه هر حرفی زد

    • بدون نام

      خدا رو شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج