۱۰۷۹۴۵۹
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دستیاران فکری شایستگی نیمکت استقلال را ندارند

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس عصر روز گذشته برگزار شد و برای سومین‌بار پیاپی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

روزنامه فرهیختگان: دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس عصر روز گذشته برگزار شد و برای سومین‌بار پیاپی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید. محمد مومنی، پیشکسوت استقلال درخصوص اتفاقات این دیدار اظهار داشت: «پرسپولیس خیلی خوب بازی را آنالیز کرده و تمام روزنه‌های استقلال را بسته بود و به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌داد این تیم در کارهای تیمی به‌خصوص از کانال‌های کناری و میانی استفاده کند و ازسوی دیگر با توجه به اینکه استقلال گل زودهنگامی را به ثمر رساند روند بازی عوض شد. درست است که این تیم اطمینان خوبی در نیمه اول بابت نتیجه پیدا کرد اما بازی مالکانه در دستان پرسپولیس افتاد.»

وی افزود: «در نیمه دوم فکری نفر عوض کرد و تاکتیک عوض نکرد و پرسپولیس خیلی زود جواب این اتفاق را داد. امیری و آقایی از چپ برای پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند مضاف بر اینکه احسان پهلوان نقش کلیدی در این بازی داشت و هم بازی خلاقانه انجام داده و هم یک بازی مدیریتی را به نمایش گذاشت، ضمن اینکه برای پرسپولیس سرلک و کامیابی‌نیا نیز اجرای کارهای تیمی را به‌خوبی برعهده داشتند و اشتباه استقلال این بود که مدام گیرنده‌ها را تحت‌فشار قرار می‌داد و ارسال‌کننده‌ها به‌راحتی و به‌صورت آزاد کار خود را انجام دادند و استقلال با اینکه فشرده بازی می‌کرد اما از پس این موضوع برنیامد و این نقطه ضعف بزرگ این تیم بود.»

مومنی تاکید کرد: «گل دوم استقلال که در دقایق پایانی به ثمر رسید گل خلاقانه‌ای بود که توسط مهدی قایدی به ثمر رسید ولی باید این تیم در روش بازی خود تجدیدنظر کند هرچند تفاوت دو نیمکت و نفرات دوم کادرفنی بین حمید مطهری و کادر استقلال در این دیدار کاملا مشهود بود و آن‌هم اینکه در دو تیم کسانی که فوتبال بلد بودند چقدر اطلاعات به مربی‌شان داده بودند و کسانی که از اسم‌شان استفاده می‌کنند چقدر اطلاعات داده بودند، اینها همه شکاف‌هایی است که در تیم استقلال هست و نباید نادیده گرفته شود، چون انرژی‌ای که این تیم امروز مصرف کرد چندبرابر پرسپولیس بود درحالی که پرسپولیسی‌ها از بازی خود لذت می‌بردند اما استقلال از لذت به‌دور بود و فقط سعی می‌کرد توپ را بگیرد و ارسال رو به جلو داشته باشد.

روش بازی مرادمند و غلامی نیاز به تحلیل بنده ندارد و همه آن چیزی که باید ببینند را دیدند. اینها مشکلات استقلال است که باید حل شوند که اگر این اتفاق نیفتد روزهای آتی روزهای خوبی برای این تیم نخواهد بود. فکری روی تیم احاطه دارد ولی باید کسانی باشند که بیشتر به او کمک کنند. افرادی که از اسم استقلال استفاده می‌کنند و روی نیمکت این تیم هستند به‌نظر من جایگاه‌شان، جایگاه خوبی برای کمک به فکری نیست.»

بازیکن پیشین استقلال با انتقاد از بازی‌کردن محمد نادری تصریح کرد: «دانشگر حق بیشتری برای بازی در این میدان داشت و می‌توانست بهتر بازی کند و شاید هم مثمرثمرتر باشد مضاف بر اینکه فرشید اسماعیلی نیز می‌توانست برای این بازی در ترکیب ثابت قرار بگیرد چون برای بازی‌های بزرگ انگیزه بیشتری دارد. رضاوند با توجه به اینکه تجربه کمتری داشت می‌توانست گزینه مناسب‌تری برای بازیکن جایگزین در نیمه دوم باشد. برای هر سیستم باید اول شرح وظایف بازیکنان مشخص باشد، اگر این اتفاق بیفتد شاید مشکلی به‌وجود نیاید اما موقعی که شما وظیفه‌ای نمی‌دهید هرچند نفر را هم که بگذارید بازهم همان سبک بازی و روش انجام می‌شود. اینها همه وظایف دستیاران است که به بازیکنان منتقل شود و کار سرمربی نیست. سرمربی باید مدیریت کند که به‌نظر من اعمال مدیریت فکری بسیار مناسب بود اما کسانی که باید به او کمک کنند شایستگی نیمکت استقلال را ندارند.»

وی در پایان درخصوص آینده استقلال تصریح کرد: «باید دانش فنی بیشتری به تیم تزریق شود تا این تیم چشم‌نوازتر بازی کند. با این شکل و شمایل به‌نظر من استقلال شاید موفق باشد اما موفقیتش ادامه‌دار نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکری سواد مربیگری نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ ارش پنالت هم شد مربی خخخخخ

      • عمر عبد الرحمن

        در رأس اونا سرمربی بی فکر اوناست که بهتره نره واسه دربی برگشت لازمش داریم

    • بدون نام

      دقیقا درست میگه

    • کیسه سوز

      جه عجب یه کیسه کش فهمید حقیقتو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی دقیقه یک و دقیقه ۹۱ برات سوزش دارها بدو داروخانه که پماد گیر نمیاد

    • بدون نام

      دستیار های فکری حتی تمرین دهنده خوبی هم نیستید چه برسه به مربی .
      تو ارسالها چرا مهاجمان و مدافعان با هم قاطی میکنن این اشتباه چند بار در حال تکرار است تو بازیها نفرات کنارهم و بین خطوط اصلا همدیگر رو کاور نمیکنن.فقط چسبیده به اینستاگرام میلیچ .مشخصه آرش و حنیف اصلا خوب تمرین نمیدهند. نادری و دیاباته رو خوابوند تو آب نمک برای این بازی که چی بشه .به شما هم میگن مربی نخیر شما لقب ترسوهای سنتی هستید .برید بیرون نیم فصل لطفا با همه احترام به سابقه شما ولی اینکاره نیستید .

    • استقلال

      سک نکنید دستیار فکری اصلان خوب نیستن درحد تیم نیستین باید عوض شوند البته خود فکری هم مالی نیست چه برسد به دستیاراش باید قلعنوعی روبیارن

    • بدون نام

      آخ کجایی شیر فرهاد!!؟؟

    • بدون نام

      اینها این اظهارنظر می کننداستقلالی نیستندبله تعویضهای فکری اشتباه بود

    • آریایی

      خود فکری بیشتر از همه مشکل داره .
      کجاست ملیچ با اون بازی خوبش؟؟؟؟
      چرا ازاین بازیکن حرفه ای استفاده نباید بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوپینگ کرده کاری که تخصص همه کیسه کشاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج