۱۰۷۹۶۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوئل حساس علی کریمی با ژاوی و کازورلا

تیم‌های الدحیل و السد حساس‌ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ ستارگان را برگزار خواهند کرد. دیداری که شاید تکلیف قهرمان را مشخص کند.

ورزش سه: تیم های الدحیل و السد حساس ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ ستارگان را برگزار خواهند کرد. دیداری که شاید تکلیف قهرمان را مشخص کند.

هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، امروز با برگزاری ۳ دیدار آغاز می شود که در حساس ترین دیدار نیم فصل دوم، تیم های السد و الدحیل در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار که میان تیم های اول و دوم لیگ ستارگان برگزار می شود، تا حدودی می تواند تکلیف قهرمان امسال لیگ قطر را مشخص کند. پیروزی السد کار را برای آنها تمام می کند ولی پیروزی الدحیل می تواند ادامه رقابت های لیگ قطر را جذاب کند.

هم اکنون السد با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الدحیل نیز با ۲۷ امتیاز دوم است. در صورتی که اختلاف ۸ امتیازی دو تیم، امشب نیز افزایش یابد، با توجه به تیم های حاضر در لیگ قطر، می توان السد را از اکنون قهرمان دانست ولی در صورت پیروزی الدحیل، پیگیری رقابت های لیگ ستارگان، می تواند جذاب تر باشد.

الدحیل که در نقل و انتقالات زمستانی موفق شد علی کریمی را از القطر به خدمت بگیرد، امشب این شانس را دارد تا اختلافش را با شاگردان ژاوی به ۵ امتیاز برساند و در ادامه منتظر لغزش این تیم در بازی های آتی باشد.
دیدار امشب، می تواند صحنه تقابل جالبی میان علی کریمی و سانتی کازورلا باشد. ستاره اسپانیایی و سابق آرسنال و ویارئال، در 10 دیدار گذشته السد، 7 گل به ثمر رسانده و 5 بار نیز پاس گل داده و در ایده آل ترین فرم خود قرار دارد و بازیکنان الدحیل کار سختی برای مهار او دارند.

کریمی نیز که قصد دارد به بازیکن ثابت ترکیب صبری لموشی سرمربی الدحیل تبدیل شود، این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل السد، خودش را در جام باشگاه های جهان در ترکیب اصلی الدحیل قرار دهد و فرصت درخشش مقابل تیم های بزرگ دنیا را داشته باشد.

علاوه بر این، کریمی در نیم فصل نخست و در زمان حضور در القطر، در دیدار مقابل السد مرتکب خطای پنالتی بر روی بغداد بونجاح شد و حالا او قصد دارد اشتباهش را مقابل شاگردان ژاوی جبران کند. این دیدار ساعت 19:15 به وقت تهران برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج