۱۰۸۰۲۱۵
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

عباس میلانی و ماجرای قانون اساسی شجریان!

چند روز پیش و در اقدامی بسیار مشکوک، نوشتاری تحت عنوان «قانون اساسی دوران گذار» منتسب به شجریان که حدود ۳ ماه پیش درگذشت، منتشر شد.

روزنامه کیهان: چند روز پیش و در اقدامی بسیار مشکوک، نوشتاری تحت عنوان «قانون اساسی دوران گذار» منتسب به شجریان که حدود ۳ ماه پیش درگذشت، منتشر شد.

انتشار‌دهنده این نوشتار بدون سند و مدرک، یکی از ضدانقلابیون فراری به نام عباس میلانی است که در سال‌های اخیر از حامیان سرسخت ‌ترامپ و مدافع تحریم‌های آمریکا علیه ایران بود. او پیش‌تر مکتوباتی در حوزه تاریخ منتشر کرده بود که به لحاظ ضعف اسناد و مآخذ، بسیار مورد انتقاد کارشناسان و متخصصان اسناد تاریخی قرار گرفت و بیشتر به‌عنوان قصه و داستان قلمداد گردید.

اما این‌بار میلانی که برای بنیاد بهاییان در دانشگاه استنفورد فعالیت می‌کند، نوشته‌ای را منتشر کرده و مدعی است آن را شجریان در اختیار او قرار داده است. این در حالی است که همه نزدیکان شجریان اعم از وکیل وی و همچنین فرزندان و خانواده‌اش از چنین مکتوبی اظهار بی‌اطلاعی و تعجب کرده‌اند! اینکه چرا شجریان از میان این همه افراد و‌ اشخاص آشنا و نزدیک و مورد اطمینان و اعتماد حتی در خارج کشور، نوشته‌ای را در اختیار چنین فردی قرار داده تا سه ماه پس از فوتش منتشر کند بسیار سؤال‌برانگیز شده است!؟

میلانی پس از انتشار نوشته یاد شده، در میزگردی با دو تن دیگر از ضدانقلابیون ورشکسته که آبروی چندانی حتی در محافل خودشان هم ندارند، به بحث درباره آن پرداخته که هر دو نفر فوق، به اتفاق به سندیت آن نوشته ایراد گرفتند!
اما از همه جالب‌تر اظهارنظر یکی دیگر از ضدانقلابیون درباره تلاش میلانی برای انتشار نوشته‌های جعلی است که به کنایه به وی گفته است:

به هر حال، درست و نادرست هرچه باشد، طرح قانون اساسی دوران گذار، در چنین شرایطی حتی اگر خود منتسکیو آن را برای ما نوشته باشد، بی‌فایده و فاقد ضرورت است...»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه بدند شما فقط خوبید.ملت شما را شناخته است.درود بر شجریان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی حتی وقت نزاشتی متن رو بخونی؟ میگه خود خانواده ی استاد ازین ماجرا بی خبر بودن . در ردالت عباس میلانی و امضای طومار معروف برای تحریم بیشتر علیه مردم ابران هم شکی نیس . این ادمها قطعا میخوان از استاد سواستفااده کنن مرحبا به خانواده شون که ایران و استادرا با خیانت کارانی مقل میلانی تقسیم نمیکنن

      • بدون نام

        روحت شاد استاد دلها

      • بدون نام

        لایک

    • جعفر

      دکتر عباس میلانی نویسنده و تاریخ نویس معتبر معاصر ،خانم شیرین عبادی دارنده جایزه نوبل صلح ، خانم مهر انگیز کار حقوق دان .
      سواد و علم افراد هیچ ارتباطی به انقلابی یا بی ابرویی انان نیست.

    • م.ص.

      خوب این پاراگراف اخر دیگه خیالتون را راحت کرد پس دیگه فحش و ناسزا بس است.

    • بدون نام

      درود بر او

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج