۱۰۸۰۴۵۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

هیچ چیز نمی‌تواند جلوی قهرمانی سپاهان را بگیرد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طبیعتاً از امتیاز‌هایی که کسب کرده‌ایم زیاد راضی نیستیم، اما طبق قولی که به هواداران داده‌ایم که تا روز آخر جزء مدعیان قهرمانی باشیم، حرکت می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طبیعتاً از امتیازهایی که کسب کرده‌ایم زیاد راضی نیستیم اما طبق قولی که به هواداران داده‌ایم که تا روز آخر جزء مدعیان قهرمانی باشیم، حرکت می‌کنیم.

علیرضا مرزبان عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر پیکان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با اطلاعاتی که درباره تیم پیکان داریم و آنالیزی که از بازی‌های این تیم انجام داده‌ایم می‌دانیم که روی ضدحملات بسیار خوب عمل می‌کند و روی پرتاب اوت از نقاط مختلف زمین برنامه دارد؛ بنابراین تلاش کردیم استراتژی انتخاب کنیم که برنامه‌های حریف را خنثی کنیم.

وی درباره شرایط سپاهان افزود: وضعیت تیم بسیار بسیار خوب است. هر روز قدم‌های خوبی به جلو برمی‌داریم و تلاش می‌کنیم مشکلاتی که به‌خصوص در مقابل تیم‌های با نوع بازی خاص داریم را برطرف کرده و مسیری خارج از تمام مشکلات انتخاب کنیم تا فوتبالی ارائه دهیم که مردم از تماشای آن لذت ببرند. در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم، البته طبیعتاً از امتیازهایی که کسب کرده‌ایم زیاد راضی نیستیم اما اینکه تیم حرکتی رو به جلو دارد خوب است و طبق قولی که به هواداران داده‌ایم که تا روز آخر جزء مدعیان قهرمانی باشیم، حرکت می‌کنیم و امیدوارم فردا نیز بازی زیبایی از سپاهان شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اوت‌های بلند نادر محمدی بازیکن پیکان ادامه داد: این موضوع را مدنظر داریم. البته باید بگویم حق هر تیمی است که از روش‌های خاصی استفاده کند، اما خط دفاع و دروازه‌بان خود را ترمیم و آماده کرده‌ایم. تنها منتظر نیستیم که پیکان از پرتاب اوت بلند استفاده کند بلکه بازی ترکیبی که می‌توانند روی این پرتاب‌ها تدارک ببینند را محاسبه کرده‌ایم و علیه این تاکتیک، یک ضدتاکتیک داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنجم میشین

    • الف. ج

      آقای مربی وقتی گند کار تاج و کفاشیان درآمد دیگه سپاهان نمیتواند قهرمان شود

    • محمد علی

      بله درسته فدراسیون فوتبال ایران نه فدراسیون اصفهانی

    • بدون نام

      زیاد امیدوار نباش پرسپولیس کبیر داره میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج