۱۰۸۰۷۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعلام تاریخ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد برای دومین سال پیاپی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز برگزار کند و برنامه دقیق خود را نیز مشخص کرد.

ورزش سه: کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد برای دومین سال پیاپی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز برگزار کند و برنامه دقیق خود را نیز مشخص کرد.

برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ که از روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت معلق درآمده بود، در روزهای پایانی شهریورماه و روزهای ابتدایی مهرماه سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز در قطر برگزار شد و چند هفته بعد هم تیم های شرق آسیا با برنامه ای مشخص برای رسیدن به فینال با هم رقابت کردند.

حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا که در مجموع تجربه موفقی از برگزاری ها متمرکز بازی ها در قطر به دست آورده، می‌خواهد لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۱ را نیز به صورت متمرکز برگزار کند و البته هنوز تصمیم گیری نهایی در مورد میزبان مسابقات انجام نشده است.

در آخرین اخباری که منتشر شده، مسئولان AFC قصد دارند، ۶ مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۱ را به صورت متمرکز و در طبقه بندی غرب و شرق برگزار کنند؛ براساس این برنامه، از تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۱۴ آپریل ۲۰۲۱) تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰(۳۰ آپریل ۲۰۲۱) رقابت های غرب آسیا برگزار خواهد شد و رقابت های شرق نیز برخلاف سال ۲۰۲۰ تنها با یک هفته تاخیر، تقریبا به صورت همزمان از تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۱(یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) تا تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) پیگیری خواهد شد.

این برنامه ریزی البته از همین حالا چالش بزرگی برای مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران ایجاد خواهد کرد و برخلاف سال های گذشته رقابت های لیگ ایران در روزهای پایانی فرودین ماه و روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه به حالت نیمه تعطیل کشیده خواهد شد.

از فوتبال ایران پرسپولیس و تراکتور به صورت مستقیم جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده اند و استقلال و فولادخوزستان نیز باید با شکست حریفان خود در مرحله پلی آف به مرحله گروهی راه پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج