جاباما
۱۰۸۰۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد فرکی از وزیر ورزش

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است که وزیر ورزش و جوانان و رییس جمهور قطعا برای حمایت تیم ملی فوتبال به اردوی این تیم سر خواهند زد!

خبرگزاری ایسنا: حسین فرکی درباره وضعیت تیم ملی در فاصله حدود یک ماه مانده تا جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار کرد: شرایط تیم ملی اکنون طوری است که همه باید به آن کمک کنند تا در جام جهانی حضور خوبی داشته باشد. همچنین درباره بازیکنان تیم ملی باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم. شاید از نظر ما و حتی کادر فنی تیم ملی بازیکنان دیگری هم شایسته حضور در تیم ملی باشند، اما آنها هم مشکلات خودشان را دارند و این را ما که فوتبالی هستیم می‌فهمیم.

وی افزود: چیزی که می‌شود گفت همین است که همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفقیت را کسب کند. بازیکنان تیم ملی هم به اعتقاد من همه شایسته هستند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان همچنین درباره لزوم همراهی وزیر ورزش و جوانان و رییس جمهور با تیم ملی و حضور آنها در اردوی این تیم، گفت: باید این اتفاق بیفتد. مگر می‌شود که آنها به اردوی تیم ملی نروند؟! ما تجربه این کار را داریم. سال ۲۰۰۶ وقتی از اردوی سوئیس به ایران برگشتیم خیلی‌ها آمدند، خودی هم نشان دادند، عکس‌شان را هم گرفتند، وعده‌هایشان را هم دادند و متاسفانه عمل هم نکردند! اگر تیم ملی نزدیک جام جهانی از تهران حرکت کند مطمئن باشید که آن روز همه می‌آیند.

با توجه به این که امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) آخرین تمرین‌های تیم ملی در تهران انجام می‌شود و تیم ملی راهی اردوی اتریش می‌شود، فرکی گفت: حتما مسئولان نمی‌دانند که این‌ دو روز آخرین تمرینهای تیم ملی در تهران است. شاید هم وقتی تیم ملی برای آخرین بار به تهران برگشت هوس کنند و ملی‌پوشان را دعوت کنند!

سرمربی فولاد در ادامه به وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: در روزهایی که همه تیم‌ها استراحت می‌کنند و یک ماه است لیگ تمام شده، ما در آسیا بازی داریم. خوشحالم که از مرحله اول صعود کردیم و در بازی رفت یک چهارم نهایی هم نتیجه‌ خوبی گرفتیم.

وی افزود: السد تیم خوبی است و دو بار جام قهرمانی آسیا را فتح کرده است. در بازی رفت توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما به هر حال منتظر بازی برگشت هستیم. ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران و مردم خوب خوزستان روز خوبی داشته باشیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

فرکی ادامه داد: این روزها در خوزستان هوای بسیار گرم خودش را نشان می‌دهد و کار خیلی سخت شده است، اما ما مصمم هستیم که پیروز شویم و به مرحله بعدی برسیم. شخصا معتقدم که بازی راحتی نخواهیم داشت و حتی از بازی رفت کارمان سخت‌تر است.

وی همچنین گفت: حریف ما بازیکن‌های خوب و با تجربه‌ای دارد و می‌داند که برای چه به اهواز می‌آید. ما در عوض انگیزه بالایی داریم و نباید کاری به نتایج گذاشته داشته باشیم. باید مقابل السد کیفیت بالایی داشته باشیم و مراقب باشیم که غافلگیر نشویم.

سرمربی فولاد در ادامه خاطر نشان کرد: قطری‌ها می آیند که اولا بازنده نباشند و دوما به گل برسند تا شانس خود را افزایش دهند. مساوی با گل برای آنها حکم پیروزی را دارد. خط حمله حریف بسیار خوب است و ما باید در دفاع خوب عمل کنیم. تلاش می‌کنیم که این بازی سخت را به سود خودمان تمام کنیم.

فرکی البته گفت که غلامرضا رضایی و آرش افشین به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمش را برابر السد همراهی کنند: بازی خشن قطری‌ها باعث شد که رضایی را نداشته باشیم. چند بازیکن دیگر ما هم آسیب دیدند، اما جدی نبود و به بازی می‌رسند.

سرمربی موفق قهرمان لیگ برتر درباره ماندن یا نماندنش در اهواز هم به ایسنا، گفت: باید به جمع بندی لازم برسم که به زودی این اتفاق می‌افتد. باید با باشگاه صحبت کنم. البته موضوع عمل پایم هم هست که باید وضعیتش روشن شود. از لطف و محبت مسئولان باشگاه، آقای دهکردی و سایر اعضای هیات مدیره و مردم خوزستان هم تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج