۱۰۸۰۷۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شوک به پاریس؛ سرمربی‌شان کرونا گرفت

مائورسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن که چندی پیش به عنوان جایگزین توماس توخل به پاریسن ژرمن آمد و به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد، اکنون به بیماری کرونا مبتلا شده است و باید مدتی را در قرنطینه سپری کند تا پس از آن مجددا از او تست گرفته شود و شرایطش مشخص شود.

فوتبالی: مائورسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن که چندی پیش به عنوان جایگزین توماس توخل به پاریسن ژرمن آمد و به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد، اکنون به بیماری کرونا مبتلا شده است و باید مدتی را در قرنطینه سپری کند تا پس از آن مجددا از او تست گرفته شود و شرایطش مشخص شود.

ابتلای مائوریسیو پوچتینو به بیماری کرونا می‌تواند شوکی به پی اس جی باشد چرا که این سرمربی تازه داشت کارش را شروع می‌کرد و در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشت و با پیروزی مقابل مارسی موفق شده بود که سوپرجام فرانسه را به عنوان اولین جام خود در پاریسن ژرمن فتح کند و اکنون به کرونا مبتلا شده است و دیگر نمی‌تواند تیمش را تا مدتی همراهی کند و باید قرنطینه شود.

پوچتینو پس از پیروزی مقابل مارسی و فتح سوپرکاپ فرانسه به عنوان اولین جامش در پاری سن ژرمن گفته بود:" مهم‌تر از کسب جام، این افتخار و غرور است که برای هواداران‌مان اهمیت فراوانی دارد. بازیکنان ما کارهایی که از آن‌ها خواسته‌ام را ذره به ذره انجام می‌دهند. ۲ هفته است که اینجا هستم و کارهای زیادی انجام داده ایم.این تازه آغاز راه است. باور داریم که با زمان کافی و تلاش می‌توانیم ایده‌های‌مان را پیاده کنیم و به دلیل کیفیت‌مان، پیشرفت خوبی داشته باشیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج