۱۰۸۱۲۱۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانی: ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی استقلال در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آبی‌پوشان مشکل دارد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: وقتی استقلال در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آبی‌پوشان مشکل دارد.

«شاهرخ بیانی» اظهار داشت: در شهرآوردها مهم‌ترین عاملی که باعث موفقیت می‌شود تمرکز بالا و نبود اشتباهات فردی و گروهی است که متاسفانه این عوامل از سوی استقلال رعایت نشد.

وی افزود: برای من جای پرسش است که چرا مدافعان استقلال که در سطح اول فوتبال بازی می‌کنند در مهم‌ترین بازی فصل چنین اشتباهات فاحشی را انجام می‌دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر این اشتباهاتی که در بازی پرسپولیس با استقلال صورت گرفت اصلاح نشود در ادامه فصل مشکلات زیادی برای آبی‌پوشان به وجود می‌آید و حتی می تواند این تیم را از رسیدن به جام محروم کند.

بیانی تصریح کرد: وقتی تیمی در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آن مشکل دارد و محمود فکری و کادرفنی او باید هرچه سریعتر راهکاری برای حل این مشکل در نظر بگیرند.

وی با اشاره به خروج هروه میلیچ از ایران تاکید کرد: به نظر من هروه میلیچ‌ رفتار غیر حرفه‌ای انجام داد و باید باشگاه استقلال برخورد قاطع با این بازیکن انجام دهد. او از ایران رفت و باید تحقیق شود چه طور به راحتی این اتفاق افتاده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان با تمجید از خط حمله تیم فوتبال استقلال، گفت: خط حمله‌ استقلال واقعا در بازی‌های اخیر بی نظیر کار کرده است. مهدی قائدی و ارسلان مطهری در لیگ برتر عالی کار کرده‌اند و حضور آنها برای آبی‌پوشان نعمت بزرگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افتضاحه خط دفاع،چ مشکلی....افتضاح بگو...

    • بدون نام

      خدا لعنت کند محمود فکری را

    • بدون نام

      آقای بیانی مسابقات دارد به نیم فصل نزدیک میشود چه کسی میبایستی عیبهای ساختاری دفاع استقلال را برطرف کند محمود فکری یا دانش اینکارو نداره یا اینکه اصلا این عیب را ندیده درهردوحالت محمود فکری مقصرهستش !

    • بدون نام

      قایدی ومطهری ازبهترین مهاجمان لیگ هستند البته اگه دیاباته بیفته روی فرم باید مطهری نیمکت نشین بشه وزوج قایدی دیاباته بازی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج