ظریف: مردم ما مقاومت را انتخاب کرده‌اند
۱۰۸۱۵۱۳
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
۴۶۸۶
روزنامه همدلی با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه گفتگو کرده که بخشی از آن را می‌خوانید.

روزنامه همدلی با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه گفتگو کرده که بخشی از آن را می‌خوانید.

ظریف: قبول دارم، معیشت مردم سخت شده

* برخی مردم می‌گویند ما با سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه موافق نیستیم، چون برای ما ایجاد فشار کرده است. اما همزمان برای مراسم شهادت شهید سلیمانی، با جمعیت میلیونی در همه شهرهای کشور به میدان می‌آیند. این نشان دهنده این است که انتخاب مردم ما، این است که در دنیا سربلند باشند. انتخاب آنها این است که از آنچه شهید سلیمانی به عنوان نماد آن -یعنی مقاومت- بوده، پیروی کنند. مردم ما، کسی که نماد مقاومت است را این‌گونه بزرگ می‌دارند. این یک واقعیت است. بنابر این اگر من می‌گویم که ما انتخاب کرده‌ایم بقیه جمله من را هم ببینید. من گفتم که ما انتخاب کردیم که مانند عربستان سعودی نباشیم.

* تفاوت ما با عربستان سعودی چیست؟ تفاوت ما شهید سلیمانی است. یعنی آن‌ها زیر بار آمریکا می‌روند اما ما نمی‌رویم. تفاوت این است و مردم به‌گونه‌ای این بزرگوار را بدرقه کردند که نشان دادند، انتخاب‌شان همین است. بنابراین به من نگویید مردم انتخاب نکردند. ممکن است گروهی باشند که یک روزی در خانه‌شان بشینند و انتقاد کنند؛ بگویند سیاست ما در سوریه غلط است، اما وقتی قرار است تصمیم بگیرند، در کنار مقاومت و سربلندی کشور می‌ایستند. این به‌نظر من موضوع بسیار مهمی است. بالاخره این کشور،کشور مردم‌سالاری هست، اگر مردم چیزی را نخواهند، نمی‌شود. این‌ها را باید درنظر گرفت. من نگفتم مردم انتخاب کردند که تحت فشار اقتصادی باشند، نگفتم مردم انتخاب کردند که فشارهای روانی به آن‌ها وارد شود، نگفتم مردم انتخاب کردند که دارو نداشته باشند، من گفتم مردم این روش را انتخاب کردند، این روش هم پیامدها و نتایجی دارد. ما باید بدانیم این نتیجه انتخاب خودمان است، ممکن است من هم به‌نتیجه انتقاد داشته باشم ولی در برابر آن روش، سرم را خم کنم و قبول داشته باشم. این‌که ما به‌نتیجه انتقاد داریم اما روش را قبول داریم و روش را حتی تقدیس می‌کنیم، باید به درون خودمان نگاه کنیم، ببینیم که آیا ما انتخاب کردیم یا نکردیم؟

* (خودتان علائمی از مردم دریافت کردید که از این حرف شما ناراضی باشند؟):بله، خیلی هم ناراحت شدند. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود، رفته بودم در یک برنامه عمومی، وقتی‌که از آن‌جا خارج شدم یک خانمی آمد جلوی من و درحالی‌که گریه می‌کرد به من گفت فلانی من تورا نمی‌بخشم، چون ما انتخاب نکردیم و آن‌قدر عصبانی بود که اجازه نداد من پاسخ ایشان را بدهم. وقتی دوستان آمدند که من را از آن‌جا خارج کنند، گفتم اجازه دهید صحبت‌شان را انجام دهند. گفت که دختر من لیسانسه بیکار و پسرم فوق‌لیسانس بیکار است. من به ایشان حق می‌دهم از من دلخور و ناراحت باشد، اما هنوز این سوال من را کسی جواب نداده است؛ اگر شما با روش مقاومت جمهوری اسلامی مخالف هستید چرا در مراسم تشییع پیکر کسی‌که بزرگ‌ترین نماد این روش هست حضور پیدا کردید و نشان دادید که طرفدار این روش هستید. این معضل را برای من حل کنید.

* مقاومت بالاخره نتایجی دارد، آثاری دارد. این سوالات را از من می‌ پرسند.آن مجری محترم - که اگر از هرکسی این سوال را پرسیده بود ممنوع‌التصویر می‌شد - از من توانست این سوال را بپرسد. چراکه بعضی دوستان علاقه دارند من را در موضعی بگذارند که مردم از من دلخور شوند، از من پرسید چرا ما مالزی نیستیم؟ چرا ترکیه نیستیم؟ تفاوت ما با این کشورها چیست؟ آیا تفاوت ما در نیروی انسانی است؟ آیا تفاوت ما با آن‌ها این است که در آن‌جاها فساد نیست در ایران فساد هست؟ نخست‌وزیر سابق مالزی الان به اتهام فساد عظیم دارد محاکمه می‌شود. تفاوت ما با آن کشورها فقط در مقاومت است، و مردم نشان دادند که مقاومت را باور دارند. سردار سلیمانی قبل از شهادت هم محبوب‌ترین شخصیت کشور بود. نگوییم فقط به‌خاطر این‌که شهید شده بود مردم آمدند. ضمن این‌که آن زمانی‌که من این حرف را زدم سردار سلیمانی هنوز در قید حیات بود و ای‌کاش که هیچ‌وقت این شرایط پیش نمی‌آمد؛ می‌دانید ‌که ایشان دوست نزدیک من بودند. اتفاقا آن زمان کسانی‌که خصوصی دراین‌ باره از من سوال کردند، همین را به آن‌ها گفتم و آن‌ها پاسخی نداشتند به من بدهند، حتی یکی از آن‌ها که به ظاهر هم رابطه خوبی با نظام نداشت، گفت من توی خانه خودم هم عکس سردار سلیمانی را دارم. سردار سلیمانی نماد خیلی چیزها بود. نماد مردانگی، رفاقت و خلوص بود. اما بیش از هرچیز نماد مقاومت بود.

* حتماً قبول دارم معیشت مردم سخت شده، قبول دارم ما نباید چیزی بر معیشت مردم تحمیل کنیم، اما چیزی را هم که گفتم، قبول دارم.

* اول این‌که بعضی می‌گویند من با جو بایدن رفیق بودیم، هیچ دو مسئول خارجی با هم رفیق نیستند. من در زمانی‌که سفیر بودم و ایشان هم سناتور بود و یک مدت هم رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا بود، با ایشان دیدار داشتم، بیشتر هم ایشان به نیویورک می‌آمدند، چون من اجازه رفتن به واشنگتن را نداشتم. دیدارهای متعددی داشتیم و بحث‌های متعددی انجام دادیم. ایشان آدم بسیار زیرکی است و در روابط خارجی بسیار متخصص است، و در آمریکا بسیار هم عنصر خودی محسوب می‌شود. مانند آقای ترامپ نیست که یک عنصر بیرونی باشد و از بیرون خودش را به سیستم سیاسی آمریکا تحمیل کرده باشد. آقای بایدن از درون سیستم سیاسی و نخبگی سیاسی آمریکا بالا آمده و مراحل مختلف را طی کرده، بنابراین آدم کارکشته‌ای است و روش‌های کار در داخل امریکا را خوب بلد است.

چکیده: 

اگر استعفا نمی‌کردم در دنیا یک وزیر خارجه بی‌خاصیت معرفی می‌شدم.

هنوز هم می‌گویم مردم ما مقاومت را انتخاب کرده‌اند.

برخی بیش از ظرفیت سیاست خارجی کشور، به آن امید بسته‌اند.

اگر نامه‌نگاری‌هایم منتشر شود می‌بینید که گاه از برخی منتقدین هم تندتر انتقاد کرده‌ام.

خارج از کشور از همه نظام دفاع می‌کنم، حتی آنان که «گاندو» را علیه من ساختند.

هیچ‌گاه خلاف واقعی را به جهت خوشامد مسئولین نگفته‌ام.

بعید می‌دانم که با این شرایط، فرد دیگری می‌توانست بهتر از من عمل کند.

برخی علاقه دارند من را در موضعی بگذارند که مردم از من دلخور شوند.

سیاست خارجی حوزه‌ قربانی شدن است، نه قهرمان شدن.

چگونه بگویم که نامزد انتخابات نمی‌شوم؟

ترجیحم برای آینده تدریس است، اما تسلیم تقدیرم.

برچسب ها:
انتشار یافته: 283
در انتظار بررسی:55
Albania
08:12 - 1399/10/29
آقای ظریف اگه مردم این مدل مقاومت رو انتخاب کرده بودند که به حسن رای نمیدادن. از این مدل صحبت از خودتون شرمنده نمی شی؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کسانی که به این دولت رای دادند صلاحیت رای و نظر دادن ندارند
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
به حسن رای دادید تبعاتش رو دیدید شماها دیگه رای ندید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
داستان مقاومت از نظر استاد مثل کارخانجات خودرو سازی و ماشین های تحمیلیش هست که جق انتخاب نداری و تازه باید التماس هم بکنی
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مقاومت یعنی ایران قوی سربلند خودکفا
غربگرایی یعنی ایران ضعیف پامال مصرف گرا
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
این دولت با سوء مدیریتش وضع اقتصادی رو به اینجا رسوند وگرنه مقاومت ما رو بزرگ و قوی میکنه
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مردم بالاخره باید بفهمند راه خوشبختی همان مقاومته نه نوکری
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
ظریف قطعا بخشی از مقاومت نیست برعکس در جهت سازش عمل کرده و میکنه
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مردم از مقاومت ناراحت نیستند از فاصله طبقاتی و سوءمدیریت و ناکارآمدی ناراحتند
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مقاومت باید برای همه باشه باشه نه که مردمی از سطل آشغال غذا پیدا کنند و مردمی در قصر زندگی کنند
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
امریکا رو به افول است
خخخخ
Japan
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بگو شما به مردم تحمیل کردید
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
هر کس با مقاومت مخالفه مهاجرت کنه چون ما نمی تونیم اجازه بدیم مملکت رو تقدیم اجانب کنید
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
این همه شهید دادیم که مستقل و مفتخر باشیم نه که تبدیل بشیم به پادوی آمریکا...بیشتر راه رو هم طی کردیم هر چند بیشتر مشکلات اقتصادی زیر سر دولت
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دروغ میگه ظریف متاسفانه
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کجا مقاومت اتتخاب کردیم صورتجلسه امضا مون کو
پژمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مدتی هست که مسئولین طوری حرف می زنند که من احساس می کنم جزء مردم نیستم،و نمی‌دانم این نظرات مردم از کجا می آید؟
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دروغ . دروغ . دروغ ... واقعا شرم نمیکنید ؟ چطور اینجوری از طرف مردم حرف میزنید ؟ ..
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
متنفرم ازشون انقدر راحت دروغ میگن جای ما حرف میزنن امثال ظریف
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آقای 11.26 شما الان از تهران نمیتونی خارج شی مهاجرت پیشکش
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
پمپئو خوب لقبی بهش داد
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
برو متنو کامل بخون بعد نظر بده. میگه اگه انتخابتون این نیست چرا در مراسم تشییع رفتید. تکلیف خودتونو روشن کنید
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
به چه زبونی بگیم که ما انتخاب نکردیم
خسته از تزویر و ریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دروغگویی و بجای مردم صحبت کردن تو ذاتشونه
خسته از تزویر و ریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دروغگویی و بجای مردم صحبت کردن تو ذاتشونه
پایین شهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سعید جان ممنون از این نظر پخته از سر یک تجربه ی عمیق، دوران قبل حسن ما مقاومتی نداشتیم همه چی ارزون بود دزد نبود، دکل گم نمیشد،قطعنامه شورای امنیت نبود دکل گم نمیشد،تورم ۵۰ درصدی نبود، توهین به ملت نبود
Iran (Islamic Republic of)
08:14 - 1399/10/29
نظر خودته
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
از طرف من یکی حرف نزنی
Iran (Islamic Republic of)
08:15 - 1399/10/29
دروغ نگو
پاسخ ها
بدون نام
United States of America
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فقط اونایی که بصورت باندی میان و دیسلایک میزنن! خخخخخخخ کاسبان تحریم تیم دیسلایک درست کردن
Iran (Islamic Republic of)
08:17 - 1399/10/29
آقای ظریف به گفته شما مردم مقاومت را انتخاب کرده اند آقازاده و خانم زاده ها و شماها چی را انتخاب کرده اید (زندگی در غرب با پول مردم ایران )
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عالی بود ممنون از این همه شجاعت
Iran (Islamic Republic of)
08:17 - 1399/10/29
از ته دل نیست چاره ای نداریم
Iran (Islamic Republic of)
08:19 - 1399/10/29
دست از سر مردم بردارید
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کمتر بجای همه مردم نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
08:19 - 1399/10/29
ما اصلا حق انتخاب نداریم
Iran (Islamic Republic of)
08:21 - 1399/10/29
چرا از دهن مردم خرف میزنی راست میگی رفراندوم بزارین ببینین مردم چی میخوان.آخه کدوم آدم سالمی بین خوب زندگی کردن و بدبختی بدبختی رو انتخاب میکنه.بعدم مسئولین چرا بدبختی رو انتخاب نکردن ولایتی و ناطق و هاشمی و روحانی و همتون هان فقط ملت بدبخت مقاومت انتخاب کردن.
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
زندگی خوب؟ اینکه کشور بدون سپر دفاعی بمونه و از دوبی تا باکو در مورد قسمتیش ادعا کنند زندگی خوبه؟ خر داغ می کنند
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
زندگی خوب یعنی امنیت یکپارچگی اقتصادی خودکفا و تولیدی مصرفگرایی و ناامنی بدبختیه
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
۱۰۳۸
چنتا کشور تو کره زمین واست اسم بیارم که هم رفاه دارن هم از نظر دفاعی قوین.چرا اینطوری رفته تو سرتون که این دوتا کنار هم نمیتونه باشه جماعت خواب زده
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
۱۰۳۸
اینایی که گفتی واسه ژاپنه ما هیچکدوم نداریم
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خودت داری جواب خودتو میدی
پرسیدی:
آخه کدوم آدم سالمی بین خوب زندگی کردن و بدبختی بدبختی رو انتخاب میکنه؟

معلومه که هیچ آدم سالمی بین خوب زندگی کردن و بدبختی بدبختی رو انتخاب نمیکنه. منتها مگه شماها آدمهای سالم و نرمال و طبیعی هستید؟
Kuwait
08:21 - 1399/10/29
از کدوم مردم حرف میزنید....
Iran (Islamic Republic of)
08:21 - 1399/10/29
...و شما سازش را انتخاب کردید.
Iran (Islamic Republic of)
08:23 - 1399/10/29
ما مذاکره رو انتخاب کردیم
Germany
08:24 - 1399/10/29
انتخاب ملت ما این است که فقیر اما سربلند بمانیم!!!
Iran, Islamic Republic of
08:25 - 1399/10/29
مقاومت زوری که شماها به مردم تحمیل کرده اید خدا ...
Iran (Islamic Republic of)
08:25 - 1399/10/29
دو دقه دروغ نگو ببینم چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
08:28 - 1399/10/29
اگر مردم یکیش منم.من.غلط کردم
Iran (Islamic Republic of)
08:28 - 1399/10/29
تا حالا چيزي از مردم در مورد انتخاب چيزي پرسيده نشده ؟ شما هم ياد بگير از زبان مردم حرف نزني
Iran (Islamic Republic of)
08:28 - 1399/10/29
مردم انتخاب نکردن شما به زور بهشون تحمیل کردین
Iran (Islamic Republic of)
08:28 - 1399/10/29
اصلا انتخاب نکردییم تحمیل شده
Iran (Islamic Republic of)
08:29 - 1399/10/29
از خودت نظر نده. خواهشن .
Iran (Islamic Republic of)
08:31 - 1399/10/29
مردم دیگه چاره ای نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
08:31 - 1399/10/29
از طرف خودت حرف بزن.
Iran (Islamic Republic of)
08:31 - 1399/10/29
باز از جانب مردم حرف زدی. مردم خواهان یک زندگی ارام و با اخلاقیات هستند
Iran (Islamic Republic of)
08:32 - 1399/10/29
ظریف الان از خواب بیدار شده
Iran (Islamic Republic of)
08:35 - 1399/10/29
برا خودت تصمیم بگیر تو من که همچی حرفی نزدم نمیزنم مقاوت به چه قیمت ...
Iran (Islamic Republic of)
08:36 - 1399/10/29
والا دیگه خسته شدیم
لطفا از زبان مردم سخن نگو
Iran (Islamic Republic of)
08:36 - 1399/10/29
والا فعلا ما در برابر شما داریم مقاومت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
08:36 - 1399/10/29
مردم مقاومت را انتخاب كرده اند شما هم فشار حداكثري را.
Iran (Islamic Republic of)
08:37 - 1399/10/29
شما از طرف کی داری حرف میزنی ی رفراندم ازاد برگزار کنین تا ببین مردم چی و کی رو انتخاب میکن اقای نسبتا ظریف
Iran (Islamic Republic of)
08:38 - 1399/10/29
رفراندم بگذارید ببینیم چه می شه
Iran (Islamic Republic of)
08:39 - 1399/10/29
خواهشا چرت نگو.کدام مقاومت..ملت افتادن به گدایی..
Iran (Islamic Republic of)
08:41 - 1399/10/29
چرا میگید مردم ما مقاومت را انتخاب کردن شما از چه کسانی رای گرفتید که این حرف را میزنید مردم مجبورند که مقاومت کنند آیاذسختی مردم راشما میفهمید
Iran (Islamic Republic of)
08:42 - 1399/10/29
اگر حرف نزنی کسی نمی گوید لالی از طرف مردم حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
08:42 - 1399/10/29
شماازپس پشت این مردم پنهان شدیدازطرف حرف زدیدمردم رو بیچاره کردید ایا شماهم میتونیدمثل مردم مقاومت کنید باحقوقهای بالا وامکانات خانه لاکچری.
Iran (Islamic Republic of)
08:43 - 1399/10/29
فقط بگيد كي و كجا از مردم سوال كرديد ؟
Iran (Islamic Republic of)
08:45 - 1399/10/29
ازمردم مردم احساسی ایران سؤاستفاده کردیدوآنهابه اجبارمقاومت می‌کنند، چاره‌ای ندارند، ...
Iran (Islamic Republic of)
08:47 - 1399/10/29
بله آقای ظریف ما خودمون انتخاب کردیم
Iran (Islamic Republic of)
08:48 - 1399/10/29
کی مقاومت و انتخاب کرده
Iran (Islamic Republic of)
08:49 - 1399/10/29
ما زنده مونده مان از بی کفنی ما ست
Iran (Islamic Republic of)
08:50 - 1399/10/29
مردم ماهمیشه مجبوربودن پس ازخودتون مایه بذارید ...
Iran (Islamic Republic of)
08:50 - 1399/10/29
مگه غیر مقاومت چاره ی دیگه ای هم دارن
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عده ای فکر می کنند اگه موشکی رو بدیم شکمشون سیر میشه در حالیکه اون روز ایران هم مثل افغانستان کلنگی میشه
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
۱۰:۱۷
مثل مسئولین توهم زده هستی :!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
08:51 - 1399/10/29
آقا شما هم هروز میاین ازجانب مردم یه حرفی میزنید مقاومت درچه ارتباطی آخه مقاومت مردم هم حدی داره مردم مقاومت کنند اما عده ای اختلاس کنند که فایده ای نداره !
Iran (Islamic Republic of)
08:51 - 1399/10/29
چرا به بی مدیریتیهای دولت در نارضایتیهای مردم اشاره نکردی ؟ آری انتخاب مردم غلط بود
Iran (Islamic Republic of)
08:51 - 1399/10/29
مردم ایران چاره ایی ندارن
...
Iran (Islamic Republic of)
08:51 - 1399/10/29
...
خیلی منطقی و درست صحبت کرده درودش باد.
Iran (Islamic Republic of)
08:52 - 1399/10/29
خو اقوی ظریف مقاومت به چه شرطی
Iran (Islamic Republic of)
08:53 - 1399/10/29
مردم ازادی اسایش و زندگی را انتخاب کرده اند اقای دروغگو
به چه استنادی مقاومت را انتخاب کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
08:53 - 1399/10/29
مقاومت را شما به مردم تحمیل کردید
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مقاومت نکنی شبیه کشورهای کلنگی میشی بدیهیه
Iran (Islamic Republic of)
08:53 - 1399/10/29
ما مقاومت کنیم و فرزندان شماها در بلاددکفر با دلارها صفا کنند
Iran (Islamic Republic of)
08:55 - 1399/10/29
به وزیر بهداشتم که گفتن گفت خودت بمال
Iran (Islamic Republic of)
08:56 - 1399/10/29
مهمونی امشب چی بپوشم ؟
Iran (Islamic Republic of)
08:56 - 1399/10/29
خلاصش این میشه خودتون خواستین ،
Iran (Islamic Republic of)
08:57 - 1399/10/29
چرا الکی حرف میزنی؟کی بهمون حق انتخاب دادین که مقاومت انتخاب کردیم و خودمون خبرنداریم؟
Iran (Islamic Republic of)
08:58 - 1399/10/29
پس چرا نتایج و پیامدهای این روش برای مردم هست نه مسئولین و وابستگان آنها!؟ مگه تمام ملت ایران تو مراسم سلیمانی شرکت کردند که میگه خودتون انتخاب کردید!؟
Iran (Islamic Republic of)
09:00 - 1399/10/29
این نظر جنابعالیه زیر فقر کمر خم کرده ایم شما بحمدالله مشکلی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
09:01 - 1399/10/29
دورو تر از تو خودتی ما مقاومت انتخاب کردیم یا مجبورمون کردین مقاومت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
09:04 - 1399/10/29
مردم ما با بی تدبیری شما مجبور شدن مقاومت رو انتخاب کنن آقای ظریف
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اازافتخارات دوران وزارت شما قرارداد خزر و بیست و پنج ساله باچین واستخراج ارز رمز دار وبی برقی مردم در راستای مقاومت القایی حضرت عالی خجالت هم خوب چیزی است!!!!!!¡!!
Iran (Islamic Republic of)
09:04 - 1399/10/29
باز از طرف مردم صحبت کردی
Iran (Islamic Republic of)
09:04 - 1399/10/29
ظریف هیی هیی هیی خوش خیالان
Iran (Islamic Republic of)
09:05 - 1399/10/29
کی تو رو سخنگوی مردم کرده؟!!
.........
Iran (Islamic Republic of)
09:06 - 1399/10/29
ظریف جان تورو خدا بسه مقاومت دیگه جای سالم در بدن مون نمونده
Iran (Islamic Republic of)
09:06 - 1399/10/29
ما مردم نه خواستیم نه می خوایم فشار مشکلات اقتصادی رو تحمل کنیم.تو هم که نمی تونی وضعیت مشکلات مردمو درک کنی پس بیخودازطرف ما حرف نزن
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
شما مقاومت را برمردم تحمیل کردید شماو فرزندانتون خوش وخرم درامریکا واروپا عیش وعشرت دارید ولی ...
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
توده های مردم مشخصه که همیشه شکم رو ترجیح میدن ولی ما نمی گذاریم کشور و دینمون حراج بشه
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عوام اصلا لزومی نداره در مورد مسائل کلان نظر بدن شکمشونو باید سیر کرد که این دولت نتونست
Iran (Islamic Republic of)
09:06 - 1399/10/29
تو چکاره ای که بعنوان نماینده مردم حرف میزنی..تو کار اصلی خودت لنگی
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
لنگی رو خوب اومدی،
Iran (Islamic Republic of)
09:06 - 1399/10/29
ما اگه نخوایم مقاومتو انتخاب کنیم چکار باید بکنیم ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
09:07 - 1399/10/29
مردم ایران به گروگان گرفته شدند..و حق انتخاب از آنها گرفته شده
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مردم واقعی ایران مغرور و سربلندند....
United Arab Emirates
09:07 - 1399/10/29
چرا از طرف مردم حرف میزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
09:08 - 1399/10/29
آقای ظریف ،مردم هر وقت مسئولین خونه و زندگیشون بین اونها بود و باهم فرق نداشت ،مقاومت رو باجون و دل قبول میکنن
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
09:08 - 1399/10/29
انتخاب نه..تحمیل کردید
Iran (Islamic Republic of)
09:10 - 1399/10/29
مقاومت ؟؟؟مگه کسی حق اعتراض داره ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
09:10 - 1399/10/29
همه باید این چند ماه باقی مونده از دولت حمایت کنیم و با حضور باشکوه در انتخابات ریشه این مشکلات رو نابود کنیم. مقصر این گرونیا دولت نیس فقط مردم مقصرن
پاسخ ها
عدالت خواه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خودت فهمیدی چی گفتی
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
جان
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
متلک میگی.
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
نه ایندفعه دیگه نه
Iran, Islamic Republic of
09:11 - 1399/10/29
مردم به تنگ آمده اند اینقدر الکی از طرف مردم حرف نزنید .
Iran (Islamic Republic of)
09:11 - 1399/10/29
... شما اصلا از مردم پرسیدید رای گرفتید اون بالا نشستید نونتون گرم و آبتون سرد حیبتون پر پول جای مردم تصمیم میگیرید
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
شما که رفاه هستین بجای مردم صحبت نکنید لطفن آقای ظریف
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دکتر ظریف مردم به اجباری که شماها تحمیل میکنید مقاومت یاد گرفتن وگرنه هیچکس راضی نیست
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فقط حرف مفت میزنن شکمشون سیره
Iran (Islamic Republic of)
09:14 - 1399/10/29
مردم انتخاب کردن یا شما
Iran (Islamic Republic of)
09:14 - 1399/10/29
مقاومت در برابر چی؟؟این سوال مهمی هست...
Iran (Islamic Republic of)
09:14 - 1399/10/29
آقای ظریف از طرف خودتون صحبت کنید...
بله درسته خزانه تو جیب شما. مقاومت برای ملت ایران...
Iran (Islamic Republic of)
09:15 - 1399/10/29
از قول مردم حرف نزن حق الناس. مردم مجبور به مقاومت هستند نه اختیاری. مردم میگویند ای کاش ما هم اگه قسمت نشه عربستانی شویم لااقل پاسپورت عربستان داشته باشیم.
Netherlands
09:15 - 1399/10/29
عقاید و مواضع خودتان را به مردم نسبت ندهید
Iran (Islamic Republic of)
09:15 - 1399/10/29
ما که انتخاب نکردیم چاره ای نداریم
Iran (Islamic Republic of)
09:17 - 1399/10/29
شما مقاومت را به مردم تحمیل کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
09:18 - 1399/10/29
اره مقاومت در برابر بدبختی ها
Iran (Islamic Republic of)
09:19 - 1399/10/29
من غلط کنم مقاومت انتخاب کنم من رفاه میخوام ازطرف خودتان حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
09:20 - 1399/10/29
کی گفته ازطرف خودت حرف بزن ماراهی دیگه نداریم مجبورمون کردید
Iran (Islamic Republic of)
09:20 - 1399/10/29
کاری نداره نظرسنجی کن ببین مردم انتخاب کردن یا نه
Iran (Islamic Republic of)
09:21 - 1399/10/29
اگه مردم حق انتخاب داشتند که الان هیچ کدام از شما و مسئولین در مسند قدرت نبودید.
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
موافقم.
Iran, Islamic Republic of
09:21 - 1399/10/29
واللا ما مردم خودمون ميدونيم چي انتخاب كرديم. واين شرايط فلاكت بار رو هرگز نميخايم
Iran (Islamic Republic of)
09:22 - 1399/10/29
مگه رفراندوم برگذار کردید که میگید مردم ما مقاومت را انتخاب کردند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
09:23 - 1399/10/29
بیچاره ما مردم که اسیرشدیم ....
Iran (Islamic Republic of)
09:25 - 1399/10/29
ما مردم ایران مقاومت رو انتخاب نکردیم ، مقاومت رو به ما تحمیل کردن
بس نیست دیگه آنقدر بجای ما مردم ایران حرف زدید ؟؟؟
در دیزی بازه حیای گربه کجاست !!!
Iran (Islamic Republic of)
09:29 - 1399/10/29
خودتان حقوق خوب میگیرید خبر از حال من بدبخت مستاجر ندارید که چقدر خانواده ام در عذاب است :!!!
Iran (Islamic Republic of)
09:29 - 1399/10/29
من انتخاب نکردم شما انتخاب کردین
Iran (Islamic Republic of)
09:29 - 1399/10/29
مردم ما آرامش و آسایش را انتخاب کرده اند که با ستم و جنگ عوض شد و الان بهش میگن مقاومت!!!
Iran (Islamic Republic of)
09:30 - 1399/10/29
فرزندان شما چی رو انتخاب کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فرزندانشون انتخاب کردن با پول ملت در رفاه و آسایش باشن
Iran (Islamic Republic of)
09:30 - 1399/10/29
با چه روی از خودت تعریف میکنی سنگ پای قزوینه :
Iran (Islamic Republic of)
09:32 - 1399/10/29
لطفا دروغ نگید همش دروغ دروغ
Iran (Islamic Republic of)
09:33 - 1399/10/29
اره تو راحت باش ما مقاومیم
Iran (Islamic Republic of)
09:33 - 1399/10/29
منظور آقای ظریف کاسبان تحریم است:
Iran (Islamic Republic of)
09:33 - 1399/10/29
چقدر از جیب مردم خرج میکنید.. نه جانم مردم نجیب ما گیر افتادن. چاره ای ندارن.دنبال روزنه ای هستن که بعدا میگم
Iran (Islamic Republic of)
09:34 - 1399/10/29
آقای ظریف این تتمه آبرویی رو که داری بر باد نده و از طرف مردم اظهار نظر نکن
Iran (Islamic Republic of)
09:34 - 1399/10/29
کاری نداره اجازه بدن مردم خودشون می گن که چی می خوان !
Iran (Islamic Republic of)
09:35 - 1399/10/29
تو چکاره حسن هستی که از طرف مردم حرف میزنی
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
وزیره حسنه خخ
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
09:36 - 1399/10/29
آقا به پیر به پیغمبر ما این راه را انتخاب نکردیم ولمون کنید بابا بدبختمون کردید
Iran (Islamic Republic of)
09:38 - 1399/10/29
مردم 80 میلیون هستن نه 5 میلیون که شما دیدی
Iran (Islamic Republic of)
09:38 - 1399/10/29
جناب ظریف حق نداری از جانب ۸۰ میلیون ایرانی حرف بزنی
این انتخاب ما نیست
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
درود به آقای ظریف وزیر امور خارجه مردی دوست داشتنی خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
09:42 - 1399/10/29
بله دقیقا. همون راهی که فرزند شما تو امریکا انتخاب کرده
Iran (Islamic Republic of)
09:43 - 1399/10/29
جناب ظریف ما مقاومت میکنیم شما چاق تر پولدارتر عدد
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
ایول خخخخ
United States of America
09:43 - 1399/10/29
به قرآن ، به پیر به پیغمبر ما انتخاب نکردیم . ما غلط کنیم برا خودمون بدبختی بخریم
Iran (Islamic Republic of)
09:44 - 1399/10/29
ازطرف مردم حرف نزنید شما هم تو رد درآمدی! چه مقاومتی مقاومت کنید که مردم از فقر ایمانشان را از دست بدهند. آبی که به خانه رواست به مسجد حرام است ....
Iran (Islamic Republic of)
09:45 - 1399/10/29
یه راه حل ساده وجود داره یک رفراندم بگذارید ببینید چند درصد مردم طرفدار مقاومت هستند ،طرفدار دشمنی با دنیا هستند، طرفدار تحریم هستند .
ولی شماها مثلا رفراندومی نمی گذارید چون خودتون هم خبر دارید خواست مردم چیه و از خواست مردم می ترسید
Iran (Islamic Republic of)
09:49 - 1399/10/29
پس ابتکار کبری خزعلی ساشا........ مگه انتخاب نکردن پس چرا انها وفرزندانشون طوری دیگری زندگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
09:50 - 1399/10/29
از کدام مردم حرف میزنی اقای محترم؟
انتخاب نکردیم تحمیل کردید.
Iran (Islamic Republic of)
09:52 - 1399/10/29
یقینا هر نوع انتخاب را با رفراندم تعیین میکنند
Iran (Islamic Republic of)
09:53 - 1399/10/29
شما همه پرسی بذار جناب پینوکیو بعد بگو انتخاب مردم هست
Iran (Islamic Republic of)
09:56 - 1399/10/29
مردم مجبور هستند وگرنه ما رفاه و آسایش می‌خواهیم ..... کاسه صبرمون با این گرونی لبریز شده
Iran (Islamic Republic of)
09:56 - 1399/10/29
مردم کی به تو گفتند مسیر مقاومت انتخاب کردند
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
شما گفتید ما کلید مشکلات را داریم مردم هم به شما اعتماد کردند....
Iran (Islamic Republic of)
09:58 - 1399/10/29
ما غلط بکنیم مقاومتا انتخاب کرده باشیم خودت که داری اعیانی زندگی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
09:59 - 1399/10/29
از طرف مردم حرف نزن لطفا
Iran (Islamic Republic of)
10:01 - 1399/10/29
بنده به شخصه غلط کردم اگر مقاومت را انتخاب کنم
Iran (Islamic Republic of)
10:04 - 1399/10/29
.... فقط روی اعصاب مردم رژه میرید، همه چی تحمیلی، کدوم انتخاب ، از کجا فهمیدی ...
Iran (Islamic Republic of)
10:06 - 1399/10/29
مردمِ شما غلط بکنن... چرا چِرت میگی مرد
Germany
10:06 - 1399/10/29
جناب ظریف بیخود میکنید از طرف مردم صحبت میکنید مردم دارن له میشن زیر فشار اقتصادی به خاطر سیاستهای اشتباه مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
10:07 - 1399/10/29
کاشکی خودتم کمی مقاومت میکردی فقط بفکر رفاه و راحت طلبی خودت و خانوادت نبودی
Iran (Islamic Republic of)
10:07 - 1399/10/29
از طرف مردم صحبت نکن اول بچه هاتو از امریکا بیار ایران و بیا پایین شهر با حقوق کارگری و کارمندی سر کن ببینم مقاومتت میزنه بیرون یا نه
Iran (Islamic Republic of)
10:08 - 1399/10/29
یه حرف زشتی زده حالا متوجه شده که دروغ بدی گفته میخاد ماست مالی کنه
Iran (Islamic Republic of)
10:08 - 1399/10/29
لطف کنید بچه ها وفک وفامیل از اون سر دنیا بیایند ومقاومت کنند دست از سر مردم بردار
Iran (Islamic Republic of)
10:09 - 1399/10/29
کدوم مردم ؟ اگر منم جز مردم حساب میشم لطفا به جای من نظر نده آقای ظریف

مقاومت در مقابل چی؟ کی؟ چرا؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصلا برای چی مقاومت کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
10:09 - 1399/10/29
طعنه برمردم مزنید !! انتخاب شما چی هست جناب دکتر .هرگزینشی راهی دارد .چرا درهیات دولت صبح میشنویم الی برکت الله و اخبار بعد از ظهر ازتعطیلی چند هزار کارخانه میشنویم .مقاومت راهکار دارد. (شهروند بیکار وعادی )
Iran (Islamic Republic of)
10:10 - 1399/10/29
آره بخند جناب مردم مقاومت میکنن شماها با خیال راحت .....
الکی زیر بغل مردم هندوانه بزارید
Iran (Islamic Republic of)
10:25 - 1399/10/29
بسه دیگه لطفا دست از سر ملت بردارید
Iran (Islamic Republic of)
10:27 - 1399/10/29
مردم مقاومت کنن شما ....
Iran (Islamic Republic of)
10:27 - 1399/10/29
ازطرف خودت حرف بزن ظریف. اگرراست میگید یه رفراندوم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
10:28 - 1399/10/29
اگه راست میگید و مردم انتحاب کرده اند لطفا رفراندوم بذارید و اجازه دهید شک مردم برطرف شود.خواهشا کمتر از جانب مردم حرف بزنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
رفراندوم هم برگزار بشه تقلب میکنن اونی که مدنظر خودشان است اعلام میکنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
10:31 - 1399/10/29
شما انتخاب کردید به جای ما
Iran (Islamic Republic of)
10:32 - 1399/10/29
ظریف میتونه فقط از طرف خودش حتی از طرف خانوتدش هم نمیتونه حرف بزنه چه برسه از طرف مردم
Iran (Islamic Republic of)
10:34 - 1399/10/29
ما غلط کردیم مقاومت را انتخاب کردیم
Iran (Islamic Republic of)
10:35 - 1399/10/29
رفراندوم ازاد بذارید ببینید مردم چیو انتخاب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
10:38 - 1399/10/29
کدام مردم می گی ،همه بد بخت شدن
Iran (Islamic Republic of)
10:41 - 1399/10/29
نه مردم ما به دروغ عادت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
10:43 - 1399/10/29
هروقت آقا زاده ها هم از آمریکا و اروپا برگشتن ایران ،مثل ملت تو این بدبختی زندگی کردن ،اونوقت راست گفتی،
آفتابه ،لگن هفت دست ،شام وناهار هیچی
Iran (Islamic Republic of)
10:44 - 1399/10/29
ما به تعامل رای دادیم شما سر مردم کلاه گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
10:47 - 1399/10/29
والا ما که همچنین نظری نداریم ...
Iran (Islamic Republic of)
10:49 - 1399/10/29
ظریف بهتره از زبان مردم سخن نگوید
Iran (Islamic Republic of)
10:51 - 1399/10/29
اگه راست میگید بیایید رفراندوم بذارید تعداد مقاومت معلوم بشه
Iran (Islamic Republic of)
10:55 - 1399/10/29
والا بخدا شما انتخاب کردید...ما یه زندگی بدون استرس میخواستیم....ایران تا زمان خاتمی خوب بود...احمدی نژاد و روحانی مقاومت دون ما رو درآوردند....
Iran (Islamic Republic of)
11:04 - 1399/10/29
ظریف زندگی ما وتو باید مثل هم باشد حتی زندگی تو باید از ما هم بدتر باشد چرا که شیوه مسءول اسلامی باید در ردیف قشر پایین جامعه باشد پس معلوم میشود کار تو درست نیست اگر زندگی بهتری انتخاب کردی
Iran (Islamic Republic of)
11:07 - 1399/10/29
با اون خنده های حال بهم زن
Iran (Islamic Republic of)
11:09 - 1399/10/29
چقدر میگیری دروغ بگی.
Iran (Islamic Republic of)
11:16 - 1399/10/29
کدام مردم
مردم شما کی هستن
اگه منظورت از مردم ما هستیم که باید بگم نه
اما اگه منظورت از مردم خودتان هستین که بحث جداییه....
Iran (Islamic Republic of)
11:21 - 1399/10/29
ما چاره ای جز مقاومت نداریم چون اگر نکنیم ...
Iran (Islamic Republic of)
11:24 - 1399/10/29
اصلا حرف به توحسن واحمدی نژادنیست...واقعا اگه راست میگین وصداقت دارین رفراندوم بزارین ببینین مردم ازسرتاپا شماروقبول دارن مطمعنن نه
Iran (Islamic Republic of)
11:29 - 1399/10/29
ن کی گفته ما انتخاب کردیم الکی از جانب مردم نگید
Iran (Islamic Republic of)
11:35 - 1399/10/29
کاری نداره یه رفراندوم بزارید مقاومت یا اصلاح سیاست کشور وجامعه جهانی البته من نمیگم تسلیم کامل
Germany
11:36 - 1399/10/29
مردم دیگر شماهارا نمیخواهند زبان مردم نشوید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
11:43 - 1399/10/29
گیر افتادیم چاره ایم نداریم،تمام
Iran (Islamic Republic of)
11:51 - 1399/10/29
این حرف فقط نمک به زخم ما پاشید
Iran (Islamic Republic of)
11:59 - 1399/10/29
انتخاب دست مردم نیست همه چیز تحمیل میکنید
Iran (Islamic Republic of)
12:04 - 1399/10/29
مقاومت تا كي ؟
براي چي ؟
بعد از مقاومت چي گيرمون مياد ؟
مقاومت چي برامون داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
12:06 - 1399/10/29
تنها هنر شما يعني بزرگترين ذخاير نفت و گاز و جهان و داشته باشيم ولي مردمت نه نان داشته باشند نه برق نه هوا.... خيلي هنر ميخواد ها .........
Iran (Islamic Republic of)
12:07 - 1399/10/29
مقاومت مردم و بخور بخور شما
Iran (Islamic Republic of)
12:10 - 1399/10/29
شما این وضع را انتخاب کردید نه مردم البته مقاومت فقط برای مردم است شما که راحت زندگی میکنید میخورید میبرید
Iran (Islamic Republic of)
12:11 - 1399/10/29
آقای ظریف شما مردم رو بدبخت کردید
Iran (Islamic Republic of)
12:13 - 1399/10/29
آقای ظریف تورا خدا از گرانی هم حرف بزن بزنید پدرمردم دراومده خانه متری ۵۰تومان پراید ۱۳۰تومان
Iran (Islamic Republic of)
12:16 - 1399/10/29
خجالت بکش دروغگو
تو با نَفسِ آلوده ات از طرف مردمی که زیر بارِ ِ گرانی ها و هزاران بدبختی دیگر له شده اند صحبت نکن.
Iran (Islamic Republic of)
12:19 - 1399/10/29
به والله حرف های ظریف دروغه و داره تقیه میکنه. چون مردم تشییع جنازه یک نفر آمدن پس این روش را قبول دارند این استدلال مضحکی هست.
Iran (Islamic Republic of)
12:23 - 1399/10/29
هروقت رفراندومی آزادانه در این خصوص برگزار کردید میتونید بگید این نظر مردمه شما حق ندارید از طرف مردم حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
12:24 - 1399/10/29
والله ما غلط بکنیم انتخاب بکنیم امر امر شماست
Iran (Islamic Republic of)
12:25 - 1399/10/29
اولا هیچ ادمی زندگی سخت رو انتخاب نمیکنه دوما از جانب خودت صحبت کن سوما اگر راست میگید از خود مردم بپرسید چهارم شرکت مردم در شهادت سردار دلها رو به خودتون نسبت ندید پنجم اگر عربستان نوکر آمریکا میباشد شماها نوکر چین و روسیه هستید با این تفاوت که عربستانیها راحت زندگی میکنند و ایرانیها خوب مشخصه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
12:34 - 1399/10/29
غلط کردم با جد و ابادم رای دادم.
Iran (Islamic Republic of)
12:39 - 1399/10/29
جناب ظریف شما خجالت نمیکشی وحیا نمیخواهی بکنی این چندمین بارتان هست از طرف مردم حرف میزنی بابا کمی خجالت خوب مگه فکر کردی چکاره مردمی از طرف مردم وعده وحرف میزنی تو هیچ جای دنیا هیچ مسعولی از طرف مردم حرف نمیزنه مگر اینکه به خواست مردم باشه حالا گی وکجا این ملت شما را قیوم خود شان کردنند
Iran (Islamic Republic of)
12:50 - 1399/10/29
فقط دهنت ببند،بهترین کاری که‌درحق مردم میکنی
Iran (Islamic Republic of)
12:50 - 1399/10/29
من بعنوان یک ایرانی اگر اینو که شما میگی مقاومت را انتخاب کرده باشم علط کردم با هفت جدم....
Iran (Islamic Republic of)
13:00 - 1399/10/29
فکر نمیکنم مردم این نوع مقاومت را انتخاب کرده باشند .دروغ محض است.ستیزه جویی با کل دنیا پر کردن اموال مردم بجیب کشورهای بیگانه.التماس کردن برای فروش نفت به دلال ها عدم امکان برگرداندن اموال بلوکه شده مردم در بانکهای خارجی.وفقر فلاکت فلج کننده قطع نسل ایرانیان بخاطر نبود امکان ازدواج ورونق بی بند باری در حد بحران اجتماعی اسمش مقاومت نیست ....!!@@جناب دکتر...
Iran (Islamic Republic of)
13:04 - 1399/10/29
کدوم مردم میگه.. والا مردم زندگی بدون د۴دغه و مشکل میخوان
Iran (Islamic Republic of)
13:05 - 1399/10/29
گلم ، نگفت این مقاومت رو تحمیل کردیم گفتن انتخاب کردن . حالا صدا و سیما اینو به رای بذاره . ببینیم کدومش درسته .
Iran (Islamic Republic of)
13:28 - 1399/10/29
اخه غرب زدگی و زیر سلطه آمریکا چ صحبت های مسخره ای هس . داشتن روابط آزاد با تمام کشور ها چ ضرری داره .مگه اونا چکار ما دارند این مسخره بازی ها چیه .مردم رو تحت فشار گذاشتن ی عهده که سود می برند هم طرفداری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
13:35 - 1399/10/29
منظورتان کدوم مردم است ..والا مردم انقدر از دولت مسولینش نفرت دارن که حدواندازه نداره
Iran (Islamic Republic of)
13:52 - 1399/10/29
شماها انتخاب ما نیستید پس از جانب ما حرف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
14:07 - 1399/10/29
....،چرا اینقدر بجای مردم تصمیم گیری میکنید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
14:13 - 1399/10/29
جمع سایبری ها جمعه جزو گروهان چندم هستید حضرات
United States of America
14:20 - 1399/10/29
ما هیچ مقاومتی رو قبول نکردیم و ناراضی هم هستیم ازدست برنامەهای مسولین
Iran (Islamic Republic of)
14:26 - 1399/10/29
کی رفراندوم گذاشته شده که مردم انتخاب کنند.
Iran (Islamic Republic of)
14:58 - 1399/10/29
انتخاب نکردن به گردنشون گذاشتین براشون انتخاب کردین.
Iran (Islamic Republic of)
15:22 - 1399/10/29
واقعا نمیدونم این نظرهای مردم رو کسی نگاه ویا اهمیت میدهد لطفا شفاف بگویید وبه جناب ظریف بگویید از قول ما نظر ندهد چاره ای مگر داریم که شماها رو تحمل کنیم مگر چه گلی به سر ملت گدا پرور زدید که قیم ما هم هستید
Iran (Islamic Republic of)
15:31 - 1399/10/29
آقا اگه منظورت از مردم ماییم، من یکی به نوبه خودم غلط کردم!!! شما خودتون چرا هیچ مقاومتی نمیکنید؟!!
Iran (Islamic Republic of)
15:34 - 1399/10/29
شما برایشان انتخاب کرده اید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
15:48 - 1399/10/29
آقای ظریف از طرف خودتون صحبت کنید نه از طرف مردم ممنون میشم
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
چرا دنبال مذاکره رفتی و تمامی امتیازات را از طرف مردم
به آمریکا دادی
و هیچ امتیازی نگرفتی
مگر برد برد را مطرح نمی کردید
چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
16:48 - 1399/10/29
این نظر شماست آقای ظریف
Iran (Islamic Republic of)
07:34 - 1399/10/30
عربستان اگه با امریکا صلح کرده پبامدش هم ببینید شما هم خوشحال هستید که مقاومت میکنید که اخرش چی بشه به کجا برسید...
Iran (Islamic Republic of)
07:57 - 1399/10/30
یه عده هم کانادا امریکا انگلیس لواسان
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج