۱۰۸۱۷۰۹
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

قیمت برخی مواد غذایی ارزان شد

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: قیمت برخی از مواد غذایی با کاهش نرخ دلار در روزهای اخیر ۱۰ درصد کاهش یافته است و قیمت سایر محصولات نیز که هنوز از سوی تولید کنندگان کاهش نیافته روند کاهشی به خود گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: قیمت برخی از مواد غذایی با کاهش نرخ دلار در روزهای اخیر ۱۰ درصد کاهش یافته است و قیمت سایر محصولات نیز که هنوز از سوی تولید کنندگان کاهش نیافته روند کاهشی به خود گرفته است.

امیرخسرو فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: قیمت برخی از مواد غذایی مانند خرما با کاهش نرخ دلار در روزهای اخیر ۱۰ درصد کاهش یافته است و قیمت سایر محصولات نیز که هنوز از سوی تولید کنندگان کاهش نیافته اما روند کاهشی به خود گرفته است.

وی در پاسخ به سال دیگری درباره چرایی عدم فروش برخی از کالاهای مصوب به نرخ واقعی خود اظهار داشت: در حالی که قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی حداکثر ۳۴ هزار تومان است اما تخم مرغ در شانه های ۳۰ عددی توسط تولید کنندگان در اختیار ما قرار نمی گیرد و بسته های ۲۰ عددی قیمت بالاتری از نرخ مصوب ۳۰ عددی دارد.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه داد: در صورتی که تخم مرغ با قیمت مصوب در اختیار ما قرار گیرد ما نیز با همان قیمت آن را توزیع می کنیم به طوری که برخی از اوقات محصولات دیگری مانند برنج تنظیم بازاری تایلندی در اختیار ما قرار می گیرد و با نرخ تعیین شده در بازار عرضه می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۶ هزار فروشگاه زنجیره ای در کشور با سهم ۱۲ درصد در خرده فروشی کشور تصریح کرد: به دلیل حواشی که در هفته های اخیر درباره تخیف های غیر واقعی در برخی از فروشگاه های گزارش شد از امروز اعلام دو نرخی و تخفیف در فروشگاه های زنجیره ای ممنوع شده است و صاحبان این مشاغل باید تنها نرخ مصرف کننده را اعلام کنند.

فخریان افزود: این امر از امروز در برخی از فروشگاه های زنجیره ای اجرایی شده و به تدریج در سایر فروشگاه نیز اجرا خواهد شد.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اشاره به نوسانات بالای مواد غذایی اظهار داشت: قیمت برخی از مواد غذایی در سال جاری ۵ مرتبه افزایش یافته اما همانطور که اشاره شده روند فعلی قیمت این محصولات کاهشی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغه دروغه دروغه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به دروغگو

    • بدون نام

      دروغه دروغه دروغه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنت کنه دروغگو را

    • بهلول

      بس کنید دروغگویی تان را ...

    • بدون نام

      خدایا شکرت ده درصد ارزون شد. باورم نمیشه ده درصد!!

    • بدون نام

      بالارفتم ماست بود پایین امدم دوغ بود همه حرفها برای مردم دروغ بود

    • کاسکو

      محله احمدی نژاد
      برید اونجا دروغگوها

    • بدون نام

      والا ما که کاهشی ندیده ایم

    • بدون نام

      چی ارزان شده روغن ۲۷۰۰تومنی شده ۱۶هزارتومن بی کیفیت کوچیکا

    • بی نام

      تو که راست میگی دیگه نمیخوام بقیه اش رو بگم.همین امروز پنیر ۱۹فروش کاله ۴۰۰گرمی شده۲۱هزار چرا دروغ میگید چی فرض کردید مردم رو.همین مردم یکروز میدونند چکار کنند باهاتون.حرف من رو هم اگر قبول ندارید با منبع ومدرک وفاکتور خود شرکت به تاریخ همین امروز خواستید پست میکنم

    • بدون نام

      همه اش دروغه نزدیک بهمن ماه هستیم دهه فجر و بیست و دوم بهمن در راه است دارن دلار رو میارن پایین و به دروغ میگن قیمت کالاهای اساسی اومده پایین کرونای انگلیسی و چینی داره داخل کشور جولان میده اونوقت آمار الکی مثل پارسال میدن

    • بدون نام

      خوب ملتا سر گرم مواد غذایی کرده اند اینا جمع میشه چند وقت دیگه میره کانادا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج