۱۰۸۲۳۱۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

داوران بزرگ هم در جام جهانی عذرخواهی کردند

کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: گاهی اوقات داوران بزرگ دنیا هم به خاطر اشتباهات‌شان در جام جهانی عذرخواهی کردند.

خبرگزاری فارس: کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: گاهی اوقات داوران بزرگ دنیا هم به خاطر اشتباهات‌شان در جام جهانی عذرخواهی کردند.

حسن کامرانی‌فر در مورد عذرخواهی محمدحسین زاهدی‌فر داور مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان به دلیل اعلام یک پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس و اینکه عذرخواهی داوران در فوتبال مرسوم هست یا نه، اظهار داشت: بحث مرسوم بودن عذرخواهی داوران خیلی مهم نیست اما من در جام‌های جهانی و حتی در برخی مسابقات مهم بین‌المللی هم شاهد بوده‌ام که برخی داوران بزرگ جهان نیز به خاطر اشتباهاتی که داشته‌اند عذرخواهی کرده‌اند. روزتی داور ایتالیایی یک نمونه بارز آن است.

وی افزود: وقتی داوری مثل زاهدی‌فر عذرخواهی می‌کند باید آن را به حساب متانت و شخصیت او بگذاریم. من عذرخواهی او را تایید یا رد نمی‌کنم و در این مورد فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید نظر بدهند. هرچند وقتی زاهدی‌فر عذرخواهی کرده معنایش این است که خودش قبول داشته اشتباهی انجام شده و با این عذرخواهی قصد داشته که هجمه و انتقاد را از روی جامعه داوری بردارد و نگاه منفی به جامعه داوری را برطرف کند. اینکه داوران و جامعه داوری اشتباهات خود را می‌پذیرند این عذرخواهی را نباید با دید منفی نگریست. البته این عذرخواهی نباید بهانه‌ای شود که دیگر مربیان بخواهند داوران از آنها نیز عذرخواهی کنند.

کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه خودش بازی پرسپولیس و فولاد را دید یا نه و اینکه زاهدی‌فر با وجود چنین اشتباهی نمره قبولی می‌گیرد، اظهار داشت: من ناظر داوری مسابقه استقلال و تراکتور تبریز بودم و بعد از مسابقه هم جلسه‌ای با داوران داشتم البته صحنه‌هایی از بازی را دیدم. البته با توجه به اینکه تیمی که اشتباه علیه‌اش انجام شده بازنده مسابقه نبوده می‌توان گفت که زاهدی فر از نظر سیستم نظارت داوری نمره قبولی می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من پول دادن به این داورها اشتباه است همین که برای سلامتی خودش توی زمین میدود براش زیاده

    • shahin

      فقط از لنگ عذرخواهی میکنند ، بحث اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج