۱۰۸۲۶۲۷
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

بازارگرمی برای ستاره؛ آقای ترابی دقت کن!

آن‌طور که مشخص شده باشگاه العربی قطر دیگر مهدی ترابی را نمی‌خواهد و قصد دارد با خارج کردن نام بازیکن ایرانی از فهرست خود، یوسف المساکنی تونسی را به خدمت بگیرد.

روزنامه اعتماد: آن‌طور كه مشخص شده باشگاه العربي قطر ديگر مهدي ترابي را نمي‌خواهد و قصد دارد با خارج كردن نام بازيكن ايراني از فهرست خود، يوسف المساكني تونسي را به خدمت بگيرد. اين يعني پايان كار فوق ستاره فصل پيش ليگ برتر ايران در ليگ ستارگان قطر در عرض يك نيم فصل. حالا مهدي ترابي قرار است به ايران برگردد و دوباره در يك تيم ليگ برتري به فوتبالش ادامه دهد. بازيكني كه گفته مي‌شد كمترين استحقاقش بازي در اروپاست.

شكي در اين قضيه نيست كه مهدي ترابي با وسوسه مدير برنامه‌هايش پرسپوليس را ترك كرد و راهي يك تيم درجه دو در قطر شد.پول بيشتر و امكانات جذاب‌تر بر بينش فوتبالي ترابي تاثيرگذار شد و او تيمش را در آستانه ليگ قهرمانان آسيا تنها گذاشت. حالا و با گذشت ۶ ماه دوباره به نظر مي‌رسد همان شرايط در حال تكرار شدن است. مدير برنامه‌هاي ترابي به وسيله بازوهاي رسانه‌اي كه در ايران دارد هنوز قرارداد مهدي با العربي فسخ نشده در ايران آستين‌ها را بالا زده و شروع به بازارگرمي كرده است.

ابتدا خبر رسيد كه پرسپوليس خواهان بازگشت ترابي است.

بعد گفته شد ۳ تيم ليگ برتري كه يكي از آنها حاضر است مبلغ دلاري پرداخت كند به دنبال جذب مهاجم فصل گذشته سرخ‌هاست. ساعاتي بعد تيم‌هاي خواهان ترابي از مرزهاي ايران عبور كردند و به كشورهاي تركيه و قطر رسيدند. تيتر «يك باشگاه در سوپرليگ تركيه و يك تيم قطري خواهان جذب ترابي هستند» همان موقع زده شد. معلوم نيست اگر ترابي بازيكني است كه اينقدر خواهان دارد چرا يك تيم درجه دوي قطري مي‌خواهد او را از ليستش خارج كند؟ چرا هيچ‌كدام از اين تيم‌هاي خواهان به جز پرسپوليس اسم ندارند؟ چرا تيم‌هاي خارجي وقتي ترابي در اوج بود پا پيش نگذاشتند و حالا كه افول كرده، مي‌خواهند او را به خدمت بگيرند؟

انتظار مي‌رفت ترابي با اتفاقاتي كه در ابتداي فصل برايش رخ داد،كمي معقول‌تر و فوتبالي‌تر به قضايا نگاه كند. با اين حال تيتر رسانه‌ها و افزايش شايعات و سكوت او نشان مي‌دهد در همچنان روي پاشنه سابق مي‌چرخد. بالا بردن قيمت با جار و جنجال و بعد رفتن به تيمي كه صرفا پول بيشتري مي‌دهد، هدفي است كه ترابي و مدير برنامه‌هايش دنبال مي‌كنند.

اين در حالي است كه مهدي ترابي بايد بداند كه سپردن اختيارش به دست ايجنت‌ها و دلال‌ها كه تنها هدف‌شان درآمدزايي بيشتر است هيچ كمكي به رشد فوتبالش نمي‌كند. بحثي در اين نيست كه ترابي بايد به اندازه استحقاقش پول بگيرد ولي چيده شدن تمام مناسبات بر مبناي همين يك اصل، سرنوشتي جز آنچه در العربي براي ترابي رخ داد به بار نخواهد آورد. مهدي ترابي در حال حاضر ۲۷ ساله است و قطعا يك اشتباه ديگر در انتخاب تيم، فوتبال او را براي هميشه تمام خواهد كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترابی یکی ازکوفیان زمان است درچه موقع هساسی پشت تیم خالی کرد رفت قطر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی اون حساسه

    • ۶۶۶۶۶۶۴۴۴۴

      خدایی من اگر در جذب بازیکن در پرسپولیس بودم به هیچ عنوان اورا جذب نمیکردم چون بد موقع تیم رو ترک کرد و حالا که افت کرده باز میخواد چهره بشه وفیل ش یاد هندوستان کنه وضمن اینکه ی عادتی برابازیکنان میشه هروقت ایجنت شون خواست برن ومدتی بعد برگردن حالا دست پرسپولیس در بازیکن بسته است وتصمیم رو مسئولین وسرمربی میگیره من بعنوان ی طرفدار موافق برگشت هیچ بازیکن رفته از تیم نیستم اسم پرسپولیس تو زمین لرزه به تن تیم های رقیب میاندازه نه اسم بازیکن

      پاسخ ها

      • محمدی

        تنها راه نجات کشور پول است...

      • بدون نام

        لایک داری

      • قرمز

        پس چطور اون امیری رو اوردن؟؟ بلهدقبول دارم امادراین موقع که همه دست به دست هم دادن که تیم رو بزنن زمین مانیازبه قوی شدن داریم برای قهرمانی پنجم انشاله به کوری چشم کیسه کشان

      • بنافی

        ترابی مجبور هست بیا پرسپولیس هر تیمی بره اسمی نداره مگه سایپا نبود

      • بنافی

        ترابی مجبور هست بیا پرسپولیس هر تیمی بره اسمی نداره مگه سایپا نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج