۱۰۸۲۸۲۹
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پیروانی: پیگیر وضعیت میناوند هستیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان پیگیر وضعیت مهرداد میناوند هستند گفت: مردم دعا کنند تا دوباره مهرداد را شاداب و سرحال ببینیم و امیدوارم به زودی سلامتی خود را به دست آورد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان پیگیر وضعیت مهرداد میناوند هستند گفت: مردم دعا کنند تا دوباره مهرداد را شاداب و سرحال ببینیم و امیدوارم به زودی سلامتی خود را به دست آورد.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت همبازی پیشین خود، مهرداد میناوند پس از ابتلا به ویروس کرونا، اظهار داشت: دیروز (چهارشنبه) در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کردم تا مراحل درمانی مهرداد را جویا شوم. متاسفانه اصلا حال خوبی نداشت اما با توجه به تلاش‌های تیم پزشکی، شنیدم که شرایط او امروز بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: مهرداد یکی از پیشکسوتان خوش‌قلب فوتبال ایران به شمار می‌رود و دعا می‌کنم هر چه زودتر به خانه برگردد. از مردم کشورم هم می‌خواهم برای سلامتی میناوند دعا کنند. او به تازگی دوران جدیدی از زندگی خود را آغاز کرده و به فاصله کوتاه پس از ازدواج، دچار این ویروس منحوس شده است. به امید خدا این روزهای سخت برای او و خانواده‌اش به سرعت سپری شود و دوباره مهرداد را قبراق و سرحال در کنار خودمان ببینیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تک‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس، برای مهرداد آرزوی سلامتی دارند. با اعضای خانواده او هم در تماس هستیم و امیدواریم به زودی خبر سلامتی دوباره میناوند را بشنویم. هواداران پرسپولیس و طرفداران سایر باشگاه‌ها هم تماس می‌گیرند و برای سلامتی این چهره فوتبالی کشورمان دعا می‌کنند. باید از کادر درمانی میناوند هم تشکر کنیم که شبانه‌روز در تلاش هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیگیر میناوند باشی ، پس چه کسی دنبال فرش باشه

    • سیبو

      الهی هر چه زودتر این عزیز شفا پیدا کنه واسه سلامتیشون ضد ثلوات نذر میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج