۱۰۸۲۸۷۶
۱۰ نظر
۵۰۱۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
پ

نایب رئیس مجلس:

دعوت‌کنندگان مردم به بورس، پای حرفشان بایستند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

خبرگزاری مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به رفسنجان اظهار داشت: نیت ما از این سفر که بتوانیم گره‌ی از شهرستانهای رفسنجان و انار باز کنیم.

وی با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: حاج‌قاسم شخصیت بی نظیری بود، ایشان پنج ویژگی عمده داشت که این ویژگی‌ها، ایمان و یقین به روز جزا، اخلاص، شجاعت و ایمان و عشق به ولایت بود.

دعوت‌کنندگان مردم به بورس، پای حرفشان بایستند

وی ادامه داد: ما مدیون مدافعان حرم هستیم، اگر روحیه انقلابی نبود، اگر حاج‌قاسم دفاع نکرده بود و جبهه مقاومت را تشکیل نمی‌داد یا باید بی‌غیرتی را می‌پذیرفتیم یا باید در کرمانشاه می‌جنگیدیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دیدگاه ما مثل حاج‌قاسم بود قطعاً با آرمان انقلاب همگام بوده‌ایم، اظهار کرد: اینکه ما دولتمردان و کارگزاران در معنای سه قوه نتوانستیم با آرمان انقلاب، کار را پیش ببریم نقص از ما است.

دولت به جای دعوا به دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کشور ما مالیات به معنای واقعی و درست دریافت نمی‌شود، در کشور ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه در آباد کردن شهرها عدالت اجتماعی رعایت نشده و استعداد طبیعی را در جامعه دنبال نکردیم، خاطرنشان کرد: ما در عملکردمان طبیعت را به هم زدیم و عدالت اجتماعی را رعایت نکردیم. ۱۰ استان کشور روز به‌روز پیشرفت می‌کنند و ۱۴ استان هر روز فقیرتر، در بودجه‌ریزی هم همین‌طور است. باید کل ایران را ببینیم.

نیکزاد با بیان این مطلب که در کشور ما فولاد، قیر، سیمان و بورس روال عادی ندارد، تصریح کرد: بعضی فکر می‌کنند ما با بورس مشکل داریم ما چه مشکلی داریم؟ کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

وی اضافه کرد: سامان دادن و بهبودبخشیدن به کار مردم وظیفه ما است که اگر غیر از این باشد با روحیه انقلابی و آموزه‌های دینی ما فاصله دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش

      مگر شما شک داری بورس جای سرمایه گذاری است
      اگر مشکلی پیش آمد بخاطر نگاه رقابتی شماست

    • علی اسکندری

      یه عده هستن ببینن ریئس جمهور چی گفته تلاش کنن برعکس بشه بورس که خوبه حتی به روشنایی خونه مردم رحم نشده فقط این وسط مردم دارن له میشن

    • غلام شیر

      بورس یک نوع قمار است هم برد دارد و هم باخت اینهایی که سرمایه کردن باید چنین فکری میکزدن

    • اسدالله احمدی

      دعوت مردم به بورس صرفا دعوت سیستم اجرایی کشورنبودهمه مسئولین درسه قوه مردم را تشویق به سرمایگذاری دربورس کردندوراه نجات اقتصادکشوررا سرمایه گذاری دربورس می دانستندشما دردولت چه گلی برسرمردم زدید

    • بی نام

      برو لطفا از جای که بهت رای دادن بازدید کن و به مشکلات اونا برس اینقدر به خاطر انتخابات فیلم بازی نکنید دست شما برای همه دیگه رو شده

    • بدون نام

      حرفی یک مقام مسعول و اعتما د به او باعث سرنگونیمون شد الانم بی خیال مشکلات مردم حداقل اصل پول را برگردانیداین پول نه از اختلاس بدست امده نه از احتکار شما توانستید پول حلال مردم رو هم به باد دهید پول را برگردانید

    • بدون نام

      یکدفعه دوستان مهمان فردی درباغ پرنده میشوند وبعد از تفریح وقصد رفتن به او پیشنهاد استفاده از سرویس بهداشتی می دهد که مهمان میگوید ما اینجا دود قلیان استفاده کردیم بنابراین دود میاد بیرون ۰ کدام کار وکسب که مالیات بگیرید ۰ از مردم غارت شده ۰

    • بدون نام

      چرا شما در هشت سال سیاه احمدی نژاد راه های فرار مالیاتی را نبستید و این همه زمینه تحریم را فراهم کردید ....اونی که فکر میکنید مردم هستند خودتونید

    • بدون نام

      بورس تو سرتون بخوره که مردم را بیچاره کردید جیب برها به بهشت نمیروند

    • بدون نام

      روحانی داشت دعوت میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج