۱۰۸۲۹۷۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

درخواست اروپا از روسیه برای آزادی ناوالنی

اتحادیه اروپا با استفاده از فرصت یک اجلاس ویدیو کنفرانسی ۲۷ رهبر اعضای این اتحادیه از روسیه خواست فورال آلکسی ناوالنی، رهبر مخالفان دولت روسیه را آزاد کرده و احترام کامل به حقوق او را تضمین کند.

خبرگزاری ایسنا: اتحادیه اروپا با استفاده از فرصت یک اجلاس ویدیو کنفرانسی ۲۷ رهبر اعضای این اتحادیه از روسیه خواست فورال آلکسی ناوالنی، رهبر مخالفان دولت روسیه را آزاد کرده و احترام کامل به حقوق او را تضمین کند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آلکسی ناوالنی، رهبر مخالفان دولت روسیه روز یکشنبه گذشته در فرودگاهی در مسکو در ضمن تلاش برای ورود به کشورش بعد از بازگشت از آلمان که مدت پنج ماه در آنجا تحت درمان از بابت مسموم شدن به یک ماده اعصاب قرار گرفت، دستگیر شد. او کرملین را مقصر این مسمومیت خود اعلام کرده بود. کرملین اما این اتهام را رد کرد.

شارل میشل، میزبان این نشست اتحادیه اروپا گفت، رهبران این اتحادیه انتظار دارند روسیه فورا تحقیقات مستقل و شفاف درباره حمله به جان وی را انجام دهد.

میشل همچنین بر این که مسکو کاملا با سازمان منع تسلیحات شیمیایی به منظور تضمین تحقیقات بی طرف بین المللی درباره این حمله اجرا شود تاکید کرد.

روسیه بعد از دستگیر کردن ناوالنی تحت فشارهای جدیدی به منظور توضیح حمله با ماده اعصاب به این چهره مخالف قرار گرفت. پلیس روسیه همچنین روز پنجشنبه دو شریک ارشد ناوالنی را در آستانه برگزاری یک اعتراضات برنامه ریزی شده علیه دستگیر کردن وی، بازداشت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج