۱۰۸۳۴۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و نوسان قیمت، از آغاز طرح تشدید نظارتی و کارگروه نظارت بر کالاهای بسته بندی شده در فروشگاههای زنجیره ای خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و نوسان قیمت، از آغاز طرح تشدید نظارتی و کارگروه نظارت بر کالاهای بسته بندی شده در فروشگاههای زنجیره ای خبر داد.

حشمت الله عسگری در پنجاه و یکمین جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال اظهارداشت: هرگونه وقفه و غفلت در نظارت بر بازار به ویژه بر مرغداری ها، باعث ایجاد تنش قیمتی می شود؛ لذا افزایش نظارت ها بر تمامی مراحل از تولید تا عرضه ضروری است. این نظارت نیازمند همکاری تیمی از اصناف و دستگاه های مربوطه در قالب یک طرح با محتوا باید انجام شود، بر این اساس طرح تشدید نظارت از ۱۰ اسفندماه آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تشکیل کارگروه نظارتی بر کالاهای بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای گفت: اختلاف قیمت کالاهای بسته بندی شده در سطح عمده فروشی با فروشگاه های زنجیره ای بسیار زیاد است، از اینرو باید جهت نظارت متمرکز بر کالاهای بسته بندی شده، تیم نظارتی تشکیل شود و از صفر تا صد این کالاها را مورد بررسی و نظارت قرار دهد.

عسگری تاکید کرد: بررسی پرونده مرغداری های متخلف در اولویت قرار دارد و اشد مجازات برای متخلفین درنظر گرفته شده است بر این اساس تعیین تکلیف پرونده ها تسریع می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج